Jag blir så förbannad att jag har lust att starta en Facebook grupp...
Oj oj oj, säker på att du tänkt igenom detta?
Själv blir jag knytahandenifickan-arg.
Men vi kan glädja oss åt det fina soliga vädret i alla fall!
Jag blir så förbannad att jag har lust att starta en Facebook grupp...
Oj oj oj, säker på att du tänkt igenom detta?
Själv blir jag knytahandenifickan-arg.
Men vi kan glädja oss åt det fina soliga vädret i alla fall!
Jo det är fasen så =)köp en motard, man kan få många kring 30 i södra!!.. Man måste ju nästan ha både sport och motard.
Öppet hus på Lindroths i helgen! Folk från olika leverantörer, extra priser, hamburgegrillning och provkörningar om vädret tillåter. Inte missa de
LTU söker kontakt med ett dussintal SH-åkare för ett forskningsprojekt:
http://forum.svmc.se/showthread.php?t=4843
Tyvärr är det väl snart bara Gibbles och Shadowrider som representerar denna anrika förargrupp, dyngsprättare och Belgian-Bluemotarder finns det däremot gott om...
Dom lär väl få vända sig till grannstäderna och malmfälten för att få ihop det stora antalet
Trevlig helg på Er
Är det öppet hus även idag hos Lindroths? Kommer nog förbi och tittar.
Var det bra på lindroths ?
Jag tyckte det var riktigt bra! Massvis med folk med samma hojintresse som man själv har, och så höll Niklas en riktigt intressant lektion om hur allt påverkar varann på hojjen med chassie, motor och förare. Fick lära mig mycket som jag absolut inte hade någon aning om innan hur man ska göra för att köra fortare, och sånt uppskattas alltid
Vad ska man säga. Köpte en ny ktm 950 smr på lindroths mc och kör med den ca 1mil innan jag ser att den läker olja. Får i princip ingen hjälp på servicecenter utan måste åka till en viss arbetskollega tedelind och be han kolla vad som är fel på hojjen. Det visar sig att en plugg till en oljekanal är islagen för hårt från fabrik så blocket har spruckit och läker olja. Far till lindroths och visar mitt missnöje med att säga att dom kan ta tillbaka den trasiga mc:n. Dom säger dock att den ska lagas, dvs klyva hela motorn och beställa nya blockhalvor. Enligt dom så har Ktm sagt att det ska lagas, själv så vill jag häva hela köpet och ta en annan hoj. Nån annan som har dessa erfarenheter av köp av ktm?
Vad ska man säga. Köpte en ny ktm 950 smr på lindroths mc och kör med den ca 1mil innan jag ser att den läker olja. Får i princip ingen hjälp på servicecenter utan måste åka till en viss arbetskollega tedelind och be han kolla vad som är fel på hojjen. Det visar sig att en plugg till en oljekanal är islagen för hårt från fabrik så blocket har spruckit och läker olja. Far till lindroths och visar mitt missnöje med att säga att dom kan ta tillbaka den trasiga mc:n. Dom säger dock att den ska lagas, dvs klyva hela motorn och beställa nya blockhalvor. Enligt dom så har Ktm sagt att det ska lagas, själv så vill jag häva hela köpet och ta en annan hoj. Nån annan som har dessa erfarenheter av köp av ktm?
Trist att du fick sådant bemötande på service centret, det är ju aldrig skoj när man är ny kund och hojen visar ett fabrikationsfel, då vill man ju bli tröstad och omhändertagen...
Jag misstänker att du fick ett annat bemötade när du kom tillbaka andra gången efter att Tede hade hittat felet?
Men visst fick du låna en annan hoj från Lindroths under tiden? Dessutom så kommer du att få en motor som är ihopskruvad med alla rätta moment plus att de kommer att testa den innan leverans.
Även om det är surt så kommer du förmodligen att få ett tryggare ägande plus att om någonting händer senare så kan du alltid skylla på Servicecentret...
haha du hitta en ljus sida i det hela
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |