AndersHallman
Ny medlem
Å fan, trist! Du skulle gett upp som du tänkte o rivit ner den istället... Lätt att vara efterklok dock Hoppas du blir helt återställd..... Tråkigt när sånt händer!
Å helvete.. Måste ha varit en redig smäll med tanke på hur hojjen ser ut. Krya på dig!
Tråkigt slut på kvällen, krya på dig Jimmy och hoppas det löser sig med ryggen!
/Jocke
Kul att höra hoppas de friskförklara mig fort så man får börja med rehab, men de ser tyvär ut som att sommaren e över för min del. Men 2012 kommer jag igen med en fetare motard o lite mer erfarenhet, tror en kurs på bana skulle göra sittnejfan det var ju riktigt roligt så länge det varade så fort du blir frisk får du hänga med igen så vi blir några motarder.. min fick bara skrapsår om man jämför med din
Det finns en hoj i stan (525SX mest troligt) som börjar få rätt många ögon på sig på grund av sitt körsätt.
Detta har kommit fram som insändare i tidningen och rykten från flera håll att den här personen kör, citat, "Idiotiskt!" slutcitat.
Gångbanor, trottoarer, bakhjul bara meter från folk osv.
Jag har själv bevittnad denna yngling när han på midsommarafton passerade mig och hunden i minst 70 km/h på en cykel/gångbana. Han läser formodligen inte här eftersom han knappast har körkort Men jag kan ha en aning om var han bor och kanske tar ett allvarligt samtal med honom och/lr föräldrarna om jag får det bekräftat.
Onsdagskörning imorgon kväll?
Det kommer du att vara för mör för efter Umetrippen!
Hur ser det ut nu inför helgen, är alla hemma eller ska ni iväg till det där äckliga kemora igen? Crazy skåning kommer på besök från torsdag och ska bo på playa del östanbäcksvägen tills på tisdag. Vi hade tänkt att få ut ganska många mil på båge då han plockat med sin hela vägen från "wannabe danmark"
Så vi kanske skulle styra upp någon gruppkörning, målet är både inställt på hedenbasen och fällfors för att svänga lite då skånepågen inte lyckats skrapa knät i backen. Samt att han inte tror på att vi har så långa flygfält som jag berättat om.
Sen måste vi hinna häckla han så mycket som det går över ett par glassar på väl valda cafén...
Ni hittar Mittsverigebanan en bit ner i listan, skynda och fynda
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |