dn-L
Office Linebacker
Sådär, då var säsongen igång. Skulle bara köra hem hojen från jobbet, men det vart nog en 2-3 mil idag.
är det många nya åkare till denna säsong? Många som uppgraderat eller nergraderat hoj?
Galen abstinens nu...varit på väg många gånger ner till garaget och spinna igång bettan..snart jävlar!
Den här lilla filmsnutten av Niklas Granberg kanske kan få dej tebax på KTM-spåret?Jag har varit helt inställd på att KTM 950 Adventure skulle bli min nästa hoj, men det lutar mer och mer åt VFR faktiskt.
Den här lilla filmsnutten av Niklas Granberg kanske kan få dej tebax på KTM-spåret?
[YOUTUBE-ID]B-Otn5IWZmE[/YOUTUBE-ID]
Någon i Luleå som e haj på el till hojar? Har en KTM Superduke som jag vill installera ett larm på och lämnade uppgiften till Lindroths. De ringde upp och sade att det skulle ta lång tid då det var komplicerat med det larm jag köpt. I och med att de tar 850:-/timme för arbetet så lät jag det vara.
Någon som är villig för en penning kika på om det är genomförbart?
Den här lilla filmsnutten av Niklas Granberg kanske kan få dej tebax på KTM-spåret?
Åhnej! Nu kommer beslutsångesten tillbaka!
Har SMC någon avrostning i närheten föresten?
Jag mötte en motard igår som körde förbi max drivinen vid pontus. man ska vara ute i tid eller?
Kolla med Tede-77, han kan fixa precis allt
Idag provade vi om skoterlederna skulle hålla för körning och visst gjorde de det! Det blev en fantastisk dag med ca 10 mil skoterled mellan Luleå och Rosvik.
Mycket blandad körning med släta fina leder på älven och på myrarna medan det var betydligt mer krävande körning inne i skogen där lederna mer liknade tvättbrädor.
Med facit i hand var det nog en av de absolut bästa vinterkörningarna jag gjort!
Nu däckar jag i soffan med en kall!
Grymt fint såg det där ut! Jag kanske ska sluta längta efter sommaren och fara ut och köra när det bevisligen går!
För övrigt köpte min kompis en 625a. Vi får väll se om han blir lika nöjd som du.
Vem ere som beställt snö........
Idag provade vi om skoterlederna skulle hålla för körning och visst gjorde de det! Det blev en fantastisk dag med ca 10 mil skoterled mellan Luleå och Rosvik.
Mycket blandad körning med släta fina leder på älven och på myrarna medan det var betydligt mer krävande körning inne i skogen där lederna mer liknade tvättbrädor.
Med facit i hand var det nog en av de absolut bästa vinterkörningarna jag gjort!
Nu däckar jag i soffan med en kall!
Slät och fin skoterled
Alternativ parkering
Lågt i tak
Någonstans i Sverige
Vita vidder
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|