Banditmannen
SX-missbrukare
nej nej inte kan du sälja nu.. mkt trevligt skulle det vara att se nå fler 2 hjuliga fordon på isen i vinter.
Nej, du missförstår mig. Jag kanske var lite luddig i formuleringen. Jag ska inte sälja, bara låna ut...
nej nej inte kan du sälja nu.. mkt trevligt skulle det vara att se nå fler 2 hjuliga fordon på isen i vinter.
Nej, du missförstår mig. Jag kanske var lite luddig i formuleringen. Jag ska inte sälja, bara låna ut...
Det finns en KTM med dubbdäck som kan provköras då underlaget så tillåter. Billigt men jävligt roligt!
Det låter sjukt intressant! Tyvärr är väl risken att offroad-suget urartar fullkomligt efteråt, men det är en risk jag är villig att ta.
Man ska aldrig lyssna på sitt ekonomiska samvete!
Sant, sant! Det är i alla fall en sak som människorna i Lyxfällan har insett!
Apropå just det där så beställde jag just dubbdäck att ha på Xtn. Det kommer ev bli jätteroligt vilket i sådana fall resulterar i våfflor på jopikgården, eller så blir det ett ekonomiskt fiasko som resulterar i en blocketannons.
Borde nästan skaffa in en poll ang det där...
Det var vatten på isen nedanför oss (Svartöstan) i går kväll med det ska bli kallare mot helgen så det kan frysa på igen.
Vete tusan om jag vågar mig ut på isarna redan. Det blir nog småstigar och grusvägar än så länge.
Äh, vi får se, helt enkelt.
Va !! isarna e ju bättre nu än dom var på hela förra vintern... har varit ut med lastbilen på isen o sladdat ien i lulsundet e ca 30cm så det e bara ut o åka brett
Att köra hoj med sommardäck igår var en upplevelse jag ev undviker i fortsättningen.
Dubbdäcken sitter på fälgarna, men fälgarna har inte fått plats på hojen än. Men nu är det nära.
Tjena grabbar kul med dubbisar men var är ni på sommrhalvåret??? Kör ni inte alls då? ;-)
Tjena grabbar kul med dubbisar men var är ni på sommrhalvåret??? Kör ni inte alls då? ;-)
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|