MickeZX7R
Posör
- Den dök bara upp lixom.Vem var det som sa att det skulle bli något helt annat än din lista?
Det är väl iofs standard när man köper hoj efter de första 2-3 hojarna.
MEn får önska dig ett trevlig ägarskap.
- Den dök bara upp lixom.Vem var det som sa att det skulle bli något helt annat än din lista?
Det är väl iofs standard när man köper hoj efter de första 2-3 hojarna.
MEn får önska dig ett trevlig ägarskap.
- Tackar, ja hoppas det.Grattis till rolig hoj! Blir päfäääkt jue!
Flera anledningar, för opraktisk för mig då jag åker väldigt mkt både på resor och till vardags - behöver väskor. Fick aldrig till fjädringen - stenhård på roslagsvägarna som gjorde den nästan farlig. Lite för klinisk i motorn - bara ett jämnt drag som blev lite tråkigt. Men ljudet var det inge fel på.- Jag tycker alla nudisthojar är ganska fula, men prestandan i den här kändes helrätt.
Varför bytte du bort RS:en för en KTM?
Ett kugg ner…? Tja, varför inte om du mest kör i stan. Men man kan köra på sexan i 40 och bara vrida på.- Tackar, ja hoppas det.
En go map, ett kugg ner o clipons så är det helrätt ; )
..fjädringen - stenhård på roslagsvägarna som gjorde den nästan farlig.
- Trygghets narkoman o ändå inte : )..ett jämnt drag som blev lite tråkigt.
- Yippey!Ett kugg ner…? Tja, varför inte om du mest kör i stan. Men man kan köra på sexan i 40 och bara vrida på.
Grattis till ett bra val av SportHoj med bottenvrid!- Yippey!
- Tack för tipset, jag ska grotta ner mig i det innan jag hittar på något.Grattis till ett bra val av SportHoj med bottenvrid!
Nu är jag inte helt uppdaterad på de senare modellerna men på de tidigare är det bättre att gå upp en kugge eller två bak än ner fram. Det sliter mindre på främre drevet men framförallt på gummislitskenan. Nu verkar de kanske förutsett det då det finns både en övre och undre, nr 4 och 5. På min gnuggar man snabbt aluminium.
View attachment 508074
Parts Search
Triumph classify their models by VIN range, not model year. To find the correct accessories for your bike, use the last 6 digits of your bikes VIN Number. This can often be on the bikes frame (often near the headstock) or in your vehicle's registration documents.www.worldoftriumph.com
- Jag vet inte eftersom annonsen är borttagen o hojen levereras till mig efter nyår. Det jag vet är att den bara gått ett par hundra mil eller så, o den står i Östersund.Heter hojen rkw xxx?
Tänker på om det är min gamla
Nix. Kollade det var inte den.- Jag vet inte eftersom annonsen är borttagen o hojen levereras till mig efter nyår. Det jag vet är att den bara gått ett par hundra mil eller så, o den står i Östersund.
- Snyyyygt!
Det är alltså en skärmdump från Triumphs hemsida på 1200RR-modellen- Snyyyygt!
Den setupen hade inte varit fel.
- Ja det tänker jag kika efter i så fall. Hade andats mer race med en sådan o rätt styre. O kanske lyfter inte fronten för lätt med mer vikt framåt på föraren.Det är alltså en skärmdump från Triumphs hemsida på 1200RR-modellen
men måste väl finnas en halvkåpa till SpeedTriplen också?
Så då var mitt förslag på en 1200RR inte så fel iaf- Ja det tänker jag kika efter i så fall. Hade andats mer race med en sådan o rätt styre. O kanske lyfter inte fronten för lätt med mer vikt framåt på föraren.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|