Xyron skrev:2498961Förvaringen är i lillpiteå, jo det är lite synd att man måste ställa av. Men börjar bli halt och jävligt..
Nej inte än, har dock tänkt att göra det i dagarna. Ska bara få den till förvaringen först, vill inte köra oförsäkrat dit..Jumjum_81 skrev:2500402Tjena=)
Har du ställt av han nu?
Xyron skrev:24964382500kr/månad
Xyron skrev:2509088Då har man kört för sista gången detta året, och inte fan var det kul heller.
Spöregnade var kolsvart och kallt.Dock kändes det inte värt att stå och betala 100kr/dag i försäkring. Så körde den till förvaring och har nu ställt av den. Nu får det gärna komma lite snö så det kan bli sommar igen
Viklund73 skrev:2561036Då var det gjort..... Hojen är avställd Skrapa ihop 520mil i år vilket är ganska normalt för mej..
Skulle vara intressant att höra vad Xyron hann med. Syntes överallt där ett tag.
JohanH skrev:2616589Idag fick jag sålt gammel gixxern, så nu ska jag leta reda på en ny hojj. det blir spännande att se vad man kommer att köra på midlanda. =)
jag som inte trodde att jag skulle få iväg den före våren =) fick kanske inte lika mkt som jag ville, men ändå nu kan jag ju få en ny till vinterpris oxå,
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|