Sporthoj Piteå

mange74

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2006
Ort
PITEÅ
Hoj
CBR 929 RR
vi en några som funderar på att köra fyrkanten den 1 /10 om det blir väder är det nån som vill me
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Blir nog att ställa av för min del, efter jag flyttade (blev skriven på annan adress) dvs inte i villa längre så ville de ha 1300kr EXTRA / månad. totalt 2500kr/månad för sept -> okt.Sen är det så dåligt väder nu.

Min styvpappa äger däremot en lägenhetsbyggnad ca: 2mil utanför piteå med möjlighet att vinterförvara mcs och bilar osv.
Om det är någon intresserad så kostar det 250kr/månad bara förvaring och ska ni dit och skruva blir det 300kr/månad. Finns en bläster och lite andra verktyg, är en lackbox/lackrum på G också. Finns lite vanliga verktyg men ska det ex. bytas motor eller liknande större ingrepp kan verktyg behövas ta med.

// Xyron

Edit: Bara pma eller skriva här om någon är intresserad.
 

mange74

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2006
Ort
PITEÅ
Hoj
CBR 929 RR
var nån stans är det förvaringen ? och vissa har lovat 10 grader varmt o sol på sönda men vi far bara om det är bra väder
 

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
Svart med trampor.
huu va tråkigt att ni skriver om att ställa av,, men det är ju tyvärr inte mycket kvar av fina dagar att köra på nu.

Bara igång med 125:an så man har nåt att köra med i vinter..
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Förvaringen är i lillpiteå, jo det är lite synd att man måste ställa av. Men börjar bli halt och jävligt..
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Jumjum_81 skrev:
2500402 Tjena=)
Har du ställt av han nu?
Nej inte än, har dock tänkt att göra det i dagarna. Ska bara få den till förvaringen först, vill inte köra oförsäkrat dit..
 

gurkis

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Ort
LULEÅ
Hoj
KTM RC8R-09, CBR1000RR -10
Bokat å klart

Nu har Jag Bokningsbekräftelsen klar. Får hyreskontraktet i veckan.:tummenupp

Betala in 200:- senast den sista Oktober. Märk inbetalningen Med Nick och Namn
Betalningen gäller för Körning på Mittsverigebanan den 4:e Juni kl. 08.00-22.00

Sparbanken Nord (Föreningssparbanken)

Kontonummer.
8264-4, 53 125 649-3


Mvh

Kenneth Johansson (gurkis)

Ps. Ni får gärna betala tidigare om ni vill.:) 17 st har redan betalat:tummenupp
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Då har man kört för sista gången detta året, och inte fan var det kul heller.
Spöregnade var kolsvart och kallt.Dock kändes det inte värt att stå och betala 100kr/dag i försäkring. Så körde den till förvaring och har nu ställt av den. Nu får det gärna komma lite snö så det kan bli sommar igen :tummenupp
 

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
Svart med trampor.
Xyron skrev:
2509088 Då har man kört för sista gången detta året, och inte fan var det kul heller.
Spöregnade var kolsvart och kallt.Dock kändes det inte värt att stå och betala 100kr/dag i försäkring. Så körde den till förvaring och har nu ställt av den. Nu får det gärna komma lite snö så det kan bli sommar igen :tummenupp


Jag hade tänkt att få köra nån meter till , men det ser fan mörkt ut med det, jävla pissväder hela hösten , blir väl en lång vinter det här.

åja får se fram emot nästa sommar och den 4:e juni .
 

Viklund73

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2005
Ort
Piteå
Hoj
Bandit 1200 Speedtriple 1050 07
Då var det gjort..... Hojen är avställd:rolleyes: Skrapa ihop 520mil i år vilket är ganska normalt för mej..

Skulle vara intressant att höra vad Xyron hann med. Syntes överallt där ett tag.
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Viklund73 skrev:
2561036 Då var det gjort..... Hojen är avställd:rolleyes: Skrapa ihop 520mil i år vilket är ganska normalt för mej..

Skulle vara intressant att höra vad Xyron hann med. Syntes överallt där ett tag.

Blev strax över 750mil, hade kunnat bli dubbelt men inte så många som var sugna på att köra hoj HELA tiden som jag var :D

Nu får man stilla abstinensen med minimoto och skoter i vinter.
Jag och 3 kompisar har köpt varsin minimoto som vi ska dubba däcken på och leka med på isarna i vinter.

Lite bilder:
http://actionfoto.ath.cx/Action/Mot...ng.Haraholmen.2006.10.14/slides/DSC_0112.html

http://actionfoto.ath.cx/Action/Mot...ng.Haraholmen.2006.10.14/slides/DSC_0129.html
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
LITEN Påminnelse om festen i helgen.

När? Lördag 28/10 kl 19:00 öppnar portarna
Var? Hojklubben på Torsgatan i Ske-å
Hur? Ingen medhavd alkohol men billigt i baren och bara en 20:a i inträde

Sovplats går att ordna om man tar med sig madrass och sovsäck.
 

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
Svart med trampor.
Hojen garagerad, tog en kort sistatur runt kvarteret förra helgen på snön,, halkigt som fan och grannarna tittade lite konstigt på mig,,

Vad ska ni sysselsätta er med under vintern då? själv så funderar jag på att gräva så djupt jag bara kan i fickorna för att köpa mig en skoter,, man måste ju ha nåt med motor under vintern ocskå.
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Själv har jag köpt en 40" LCD tv, samt beställt ett xbox 360.
Blir att ladda ner moto gp 06 och bänka sig i soffan.

Har även köpt en minimoto som jag ska dubba däcken på och köra på isen med några prolare.
 

JohanH

Crux
Gick med
30 May 2006
Ort
Piteå
Hoj
2010 Zx-6r
Idag fick jag sålt gammel gixxern, så nu ska jag leta reda på en ny hojj. det blir spännande att se vad man kommer att köra på midlanda. =)

jag som inte trodde att jag skulle få iväg den före våren =) fick kanske inte lika mkt som jag ville, men ändå nu kan jag ju få en ny till vinterpris oxå,
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
JohanH skrev:
2616589 Idag fick jag sålt gammel gixxern, så nu ska jag leta reda på en ny hojj. det blir spännande att se vad man kommer att köra på midlanda. =)

jag som inte trodde att jag skulle få iväg den före våren =) fick kanske inte lika mkt som jag ville, men ändå nu kan jag ju få en ny till vinterpris oxå,

Härligt!!
Vad söker du efter då? Nyare gixxer 750? eller ska du upp på 1000cc?
Eller varför inte en r6a med nya bromsskivor, jag vet en till salu :yoparty
 
Nyheter
HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

James Bond-hojar säljs för att rädda liv

Skådespelaren Daniel Craig ...

James Bond-motorcyklar till auktion

När den 25;e Bond-filmen ”N...

Top