du är alldeles för högavlönad gurkis
Eller bara knäpp
du är alldeles för högavlönad gurkis
Någon som har tänkt ut någonting under veckan?? När? Var? Hur?
Jag körde några svängar i Pite ikväll, men det var lite hojar ute tycker jag.
...är det nå fällfors eller liknande imorgon så alla laddar inför det?
Nåja nu blir det att lasta och avfärd till gelleråsen i karlskoga för körning måndag & tisdag
Vi fick ihop en riktigt trevlig slinga på ca 1.8 km och det blir väl något liknande vi kör nästa helg. Det blir en lite enklare form (typ gocartbanekurs) av BKK, lördag kör svenska HD-klubben och söndag är det för alla typer av hojar.
Vet inte om jag förstod det riktigt. Blir det bara "gokartbanekurs" för vanliga hojar, eller var det bara för HD-åkarna?
Känns ju lite surt att betala 1300 kr för en dag om man bara kör gokartbana...
Lördag för HD-killar och HD-kvinnor. Söndag för vanligt löst folk. Pris: 900kr inkl mat och fika.
Som Roffe sa så blev det en 1,8km förra helgen. Dom skulle ändra lite till denna helg men jag tror inte den skulle bli kortare.
...Blir det bara "gokartbanekurs" för vanliga hojar, eller var det bara för HD-åkarna?
...Är det någon som har koll hur det går med banbyggandet i Fällfors?
. Mer info finns bl.a. här.Lördag för HD-killar och HD-kvinnor. Söndag för vanligt löst folk. Pris: 900kr inkl mat och fika.
Tjeeeena i Tråden! ...och hoppade på hojen och gaaasade upp! Regn sista 35 milen och regn utav helvete de sista 22... Oroligt!
Länge sen man åkte runt i trakterna, så jag är tacksam för tips på lite sköna krokvägar runt stan...
Tjeeeena i Tråden!
Bilade upp till Piiitstan i fredags, för att vara här ett par veckor ungefär. Insåg att det inte kommer funka utan hojen, så jag flög ner i måndags till sTokholm och hoppade på hojen och gaaasade upp! Regn sista 35 milen och regn utav helvete de sista 22... Oroligt!
Länge sen man åkte runt i trakterna, så jag är tacksam för tips på lite sköna krokvägar runt stan...
Ah, tjenare å välkömmen heim Det var ju mer än lite tufft gjort - heja
Då får vi väl ta en guidad tur någon dag när vädret är anständigare? Få se om vi till och med kan kan väcka upp Hoppe ur sin nypåkomna dvala med ett sådant anständigt förslag. Ett alternativ är ju Rosvik, Rosviksbodarna, Vallen, Ersnäs, Antnäs, Alvik och upp mot Boden. Sedan kan Du ju ta Älvsbyn , Sikfors, Arnemark, Böle, Älvvägen hem. Annars kan Älvvägen, Roknäs, Svensbyn, Blåsmark, Hemmingsmark, Jävre, Pitsund, Munksund och hem duga för en kvällstur.
Den sträckan kan med förkärlek utvidgas till västerbottens inland, men då snackar vi en dagstur!
Höres
/R
Hej och välkommen hem!
Jag kör gärna en guidad tur i omgivningarna med dig! Jobbar dock ännu så det måste bli kvällsturer. PM:a ditt mobilnummer så kan vi fixa ihop något. Jag är inte långrustad så är det bara acceptabelt väder så kör vi. Vi kan väl kanske ta med oss den andra Triumph-nörden också (Roffe).
Ah, tjenare å välkömmen heim Det var ju mer än lite tufft gjort - heja
Då får vi väl ta en guidad tur någon dag när vädret är anständigare? Få se om vi till och med kan kan väcka upp Hoppe ur sin nypåkomna dvala med ett sådant anständigt förslag. Ett alternativ är ju Rosvik, Rosviksbodarna, Vallen, Ersnäs, Antnäs, Alvik och upp mot Boden. Sedan kan Du ju ta Älvsbyn , Sikfors, Arnemark, Böle, Älvvägen hem. Annars kan Älvvägen, Roknäs, Svensbyn, Blåsmark, Hemmingsmark, Jävre, Pitsund, Munksund och hem duga för en kvällstur.
Den sträckan kan med förkärlek utvidgas till västerbottens inland, men då snackar vi en dagstur!
Höres
/R
...Vi avvaktar väl vädret lite, men siktar på att komma ut på lördag morgon/f.m. för en lite längre tur. Jag måste vara åter till klockan 16 då, men kan ju vika av tidigare om Ni andra vill gasa vidare!...
Tack själv, det blev ju till och med gött väder i kväll! Och Hoppe är en fantastisk figur, han trycker på knappar för att justera fjädring, läsa däckstryck och brygga kaffe! Bara en sån sak
Så finns det lulhasafötter likväl som Pitebor som känner för en dagstripp, eventuellt till vårt grannlän i söder, så är det bara att haka på
Vädret blir nog bra, bara Hoppe läser instruktionsboken hittar han säkert rätt knapp på Bumsen för det också
vi får förlita oss på traditionell soldans som med fördel utföres iförd endast ett par röda Speedos.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|