3-dagarskurs på Mittsverige nästa helg Fre-Sön - http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=229791
Vi är några från Piteå och Luleå som ska ner, fler körsugna?
...Men sen saknas det viktigare detaljer som förhindrar körning. Tyvärr.
hade varit skitkul men ska visst hjälpa och montera fönster
Hört talas om ROT-avdrag? Eller skjut upp det vettja
Nu har jag skjutit upp det =)
Heja! Anade detta iofs efter Ditt FB-inlägg;-) Då ses vi - såg att Hank också skulle dit. Kul
... ser mest glidare och eu-mopeder (många moppar)! Hålls ni utanför stan med sporthojar?...
...Anmälde oss i sista stund men endast lör-sön..
Jo tyvärr bara 2 dagar, men måste man hålla sverige rullande så måste man
Trevligt, SCA eller?
Lyxmålen på sunes är kung! ja är ju halv piteåbo, farsan bor ju där, kommer ta r1an dit i morgon i allafall, fast det missar du ju Hank!
Mmm. Sunes har många Pitebors midjemått på sitt samvete. Skulle Du och drömma om flickorna på Havsbadet? (Edit - var visst skuggryttaren från Luleå som hade sådana definitiva planer, men ändå...) Ta slingan Bergsviken - Blåsmark - Hemmingsmark - Jävre så passerar Du i alla fall några av de fåtal kurvor som kommunen erbjuder. Är Du riktigt wild and crazy tar Du älvvägen mot Böle - Roknäs - Svensbyn - Blåsmark o s v... I Jävre kan Du få kokkaffe hos mig eller så blir det en våffla mjukglass med krokantströssel på Ica...
Ha en trevlig tur hur som helst!
Mmm. Sunes har många Pitebors midjemått på sitt samvete. Skulle Du och drömma om flickorna på Havsbadet? (Edit - var visst skuggryttaren från Luleå som hade sådana definitiva planer, men ändå...) Ta slingan Bergsviken - Blåsmark - Hemmingsmark - Jävre så passerar Du i alla fall några av de fåtal kurvor som kommunen erbjuder. Är Du riktigt wild and crazy tar Du älvvägen mot Böle - Roknäs - Svensbyn - Blåsmark o s v... I Jävre kan Du få kokkaffe hos mig eller så blir det en våffla mjukglass med krokantströssel på Ica...
Ha en trevlig tur hur som helst!
Trevligt, SCA eller? Njae, vet inte riktigt hur många som är aktiva i nuläget men det hedrar väl bygden att hojarna inte slits ut vid korvmojen?
Vår lokale kulturminister Gurkis och Ni andra, vilka åker gata, bana eller blandad kompott numera? Vore lite skoj att veta, tråden är ju rätt död denna säsong...?
Blir skoj att träffas, glad att några seriösa människor tänker på vårt BNP i alla fall
Har inte heller hört vem det är, jag är iaf oskyldigÄr det någon härifrån forumet som satt sig i klistret?
http://www.pitea-tidningen.se/nyheter/senaste_nytt/artikel.aspx?ArticleId=5586577
Blir nog en tur med den nyinköpta gixxern imorrn kanske, innan den rivs i småbitar inför vintern...Ouch. Jaja, tjugoårsåldern gör ju att jag kan avskrivas från alla misstankar i a f Jag tog faktiskt en liten tur tidigare i kväll, skönt septemberväder har vi i alla fall!
Blir nog en tur med den nyinköpta gixxern imorrn kanske, innan den rivs i småbitar inför vintern...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|