Nog skulle man kunna ta det på em/kväll någon gång, bara det är lite värme kvar i luftenPå kvällen då? Jag funderar seriöst på att ta hojen till jobbet om jag bara lyckas jaga iväg grabben med skolbussen...
Nog skulle man kunna ta det på em/kväll någon gång, bara det är lite värme kvar i luftenPå kvällen då? Jag funderar seriöst på att ta hojen till jobbet om jag bara lyckas jaga iväg grabben med skolbussen...
Japp redan gjort mina 60h i veckan
Är det inte så, desto högre upp i hierarkin desto mindre behöver man göraMmm, det har jag också men ändå återstår så mycket jobb att göra En av oss måste alltså vara väldigt ineffektiv...
Vi höres!
Är det inte så, desto högre upp i hierarkin desto mindre behöver man göra
Dock fusk med lönen istället
Njae, vi byråkrater har oftast en fin tjänst som kallas "ansvarsbefattning" med frihet att arbeta precis så mycket som vi vill utan någon som helst övertidsersättning
I ljuset av det framstår man ju inte bara som ineffektiv, utan dessutom som rätt korkad...
Tja! Nån som ska ut o köra i veckan nån kväll?
Fan vad glamoröst du får det att låta Roffe!
Tja! Nån som ska ut o köra i veckan nån kväll?
Under 24 timmar till uppkörning nu. Konbanan sitter som en smäck och trafiken tror jag inte ska vara några problem.
Lite småpirrigt.
Lycka till
Ut och tuffa en sista tur med lite stadskörning nu på en stund. Sen blir det en god natts sömn och körning 8:15. Om allt går enligt planerna blir det en tur till Lindroths i Luleå för att prova lite hojar efter det.
Ut och tuffa en sista tur med lite stadskörning nu på en stund. Sen blir det en god natts sömn och körning 8:15...
Det är nära nu, lycka till och håll bara nerverna i styr så går det som en dans: tummenupp
Körkort i hand!
Lysande! Grattis Viktor!!!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!