Sporthoj Piteå

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Imorn blir det premiärtur om vädret tillåter. Ska bli härligt! :)

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
Hojlös
Kanske tar mig upp till Luleå för att köpa ett batteri på Biltema. Skulle nog ha varit förbi Erik också och hört om bänkning / inkörning här framöver.

Erik är ledig onsdag till fredag denna veckan, hade bokat mappning igår men den blev inställd. Fick dock ny tid nästa tisdag istället:tummenupp
Köp batteri på Oijanperä istället, dom har bättre pris än Feltema och betydligt bättre märke/kvalitet! Om dom nu har ditt batteri hemma i lager vill säga...

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Kanske tar mig upp till Luleå för att köpa ett batteri på Biltema. Skulle nog ha varit förbi Erik också och hört om bänkning / inkörning här framöver.
Jag ringde och pratade med Erik. Jag fick tid först 3e maj för att bänka/justera in min, så du får nog ringa och boka en tid...

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Erik är ledig onsdag till fredag denna veckan, hade bokat mappning igår men den blev inställd. Fick dock ny tid nästa tisdag istället:tummenupp
Köp batteri på Oijanperä istället, dom har bättre pris än Feltema och betydligt bättre märke/kvalitet! Om dom nu har ditt batteri hemma i lager vill säga...

OK! Kan ju svänga förbi dom istället och kolla. Ska inte ha något speciellt batteri, bara det är ett gelbatteri, 14 eller 16Ah samt bra med CCA. :)

När fick du tid till veckan på tisdag? Kanske jag kan passa på att prata med han då.

Jag ringde och pratade med Erik. Jag fick tid först 3e maj för att bänka/justera in min, så du får nog ringa och boka en tid...

Inte värst länge då med andra ord. Får ta och prata med han. :)

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
Hojlös
OK! Kan ju svänga förbi dom istället och kolla. Ska inte ha något speciellt batteri, bara det är ett gelbatteri, 14 eller 16Ah samt bra med CCA. :)

När fick du tid till veckan på tisdag? Kanske jag kan passa på att prata med han då.QUOTE]

Jag ska köra dit och lämna cykeln måndagkväll och hämta den tisdag kväll, jobbar 7-16 så kan tyvärr inte vara med när dom mappar. Hade varit kul att se men får nöja mig med förhoppningsvis ett bra resultat på pappret och i körglädje:banana

peter69

Guest
Tja!

Har åkt lite i veckan men till veckan blir det mer om vädret tillåter...

Så hojta till om ni är körsugna...:)

PiteRobban

Glad Norrlänning
Gick med
9 Mar 2008
Hoj
KTM 690 Enduro R, KTM 400 EXC, Suzuki DR350S
Premiärturen togs den 30:e mars :p.
Är du ute och brummar Edvin? Jag har ju pernillafritt idag å KTMen står här utanför och frustar och vill iväg på en smärre sväng... Ringer :p.

//Robert

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...