PiteRobban
Glad Norrlänning
Jag kan kanske haka på.
Nedrans. Var det dig vi körde bakom efter sundsgatan och du svängde in uti lillICA?
//Robert
Jag kan kanske haka på.
Nedrans. Var det dig vi körde bakom efter sundsgatan och du svängde in uti lillICA?
//Robert
Jao, det var jag. Skulle och köpa nåt att dricka på Kioskpiraten.
Såg dig bränna förbi med Kåtten ute på Öhn också (förbi Kemek, Meca, Anderséns, osv).
härligt =). Du får ju inte tro att man är dryg bara, då vi inte hann se att du hade intresse av att hänga med =).
Är du säker på att det var rätt kåtte du såg uti meca/anderséns osv? Det finns en SMR också som var i krokarna idag. =)
//Robert
Jahapp, efter en tur runt bygden kan jag konstatera att HD, touring och glidare tinat fram men bara en Ninja-åkare lyckades jag träffa på
Skulle förbi och våldgästa Hoppe lagom till WSBK, men den stackaren kanske fastnat med någon vitalare lem i redskapen på gymmet, hemma var han då inte...
Någon mer som njutit av vårvädret?
Jahapp, efter en tur runt bygden kan jag konstatera att HD, touring och glidare tinat fram men bara en Ninja-åkare lyckades jag träffa på
Skulle förbi och våldgästa Hoppe lagom till WSBK, men den stackaren kanske fastnat med någon vitalare lem i redskapen på gymmet, hemma var han då inte...
Någon mer som njutit av vårvädret?
Ja igår, mindre blåsigt då
Jag har mailat dig Roffe men antingen kommer de inte fram eller så vill du inte prata med mig...
Jag var ut en liten sväng nu i eftermiddag. Stötte på lite suspekta motardåkare (PiteRobban m.fl.) och snackade med dom lite samt körde en stund tillsammans men jag vek senare av i Öjebyn för en tripp mot Böle, Älvvägen och sen hem igen.
Jajjemän, har kört ett par km idag. Mestadels på ett hjul....Jaha, blir det något åka av för herrarna och eventuella damer? Uppåt 30 mil blev det idag, var hantlangare åt Hr NiklasiNorr när vi kopplade in hans Bazzaz- system. Sedan blev det provtur mot Boden, middag i Sjulsmark och övningskörning med grabben innan det skymde.
Riktigt trevlig dag, faktiskt
Jajjemän, har kört ett par km idag. Mestadels på ett hjul....
Verkar lira riktigt bra, måste införskaffa en laddtrycksmätare och justera upp trycket till 0,7. Efter det blir det att tat lugnt innan jag fått justera in sakerna i marklunds bänk.Grattis! Verkar prylarna lira ihop? Nu måste jag bums kolla Din byggtråd
Tja! Nån som ska ut och åka idag?..
Hemma igen efter en kyligare styrning över A-mark, Böle, Svensbyn, Blåsmark, H-mark. Vi borde sy ihop en styrning snart, möjligen kan 1 maj-rundan vara ett tillfälle för en SH-sektion med lite egna kringelikrokar mellan stoppen?
Vädret verkar ju kunna bli bra, i a f om man vågar hoppas på YR:s spådomar
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |