Sporthoj Piteå

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Ingen mer eller är alla toffelhjältar idag?
Nu sticker vi mot långnäs iaf :banana

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Vakta Din tunga pöjk:mad: Min vita springare väntar fortfarande på delar, men om ett par helger har jag beställt Brittsommar...:)

Ingen mer eller är alla toffelhjältar idag?
Nu sticker vi mot långnäs iaf :banana

Last edited:

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
tydligen kan man inte hålla sig ifrån att tävla... har iaf provat hojen på strippen nu en sväng.

Blev endast en repa då vi inte orkade vänta på sanering efter ett bakaxelhaveri, fick till starten riktigt bra faktiskt men missade att få i 3an. Klockan slutade på 10,769... jag måste verkligen skaffa en längre sving!

Kolle

Medlem
Gick med
17 Feb 2006
Hoj
900RR & R1 -07 race
tydligen kan man inte hålla sig ifrån att tävla... har iaf provat hojen på strippen nu en sväng.

Blev endast en repa då vi inte orkade vänta på sanering efter ett bakaxelhaveri, fick till starten riktigt bra faktiskt men missade att få i 3an. Klockan slutade på 10,769... jag måste verkligen skaffa en längre sving!

Det var en annorlunda tur idag med lite spontananmälan till strippkörning. :)
Du körde ju fort, du skulle ju inte få köra mer om du körde under 10s. Och många hjullyft. :yoparty

Edvinsjolund

Ärkemongo
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Ktm 950 Adventure. Apollo 63z -52, Suzuki Dr 600 -87
Bara så att ni vet, Polisen i Luleå och snart i Piteå har en silverfärgad Mercedeskombi. Troligen E350 Cdi, tydligen mycket diskret

En bekant åkte på böter på E4.. :)

JoeBar

Medlem
Gick med
3 Jun 2011
Hoj
Suzuki GSXR 600 -99 & SV650s -00 | Kawasaki z1000 -82
Bara så att ni vet, Polisen i Luleå och snart i Piteå har en silverfärgad Mercedeskombi. Troligen E350 Cdi, tydligen mycket diskret

En bekant åkte på böter på E4.. :)

Kan tillägga att dom även har en mörkgråmetallic audi/vw(han inte se exakt) sedan i piteå, såg dom stå och böta en bil igår!

roffe_s

Gick med
11 Aug 2005
Hoj
Gurkis o co stannade till på uppfarten - avundsjuk jag blev? :huvet

Nästa helg ska linkpipen på, är det bara uppehåll och snöfritt så kommer Gixxern att köras nonstop lö-sön! Kan vi bara få Hoppe påklädd kanske en ordentlig kulturrunda inte vore fel - Minister Gurkis skulle visst tänkas hedra oss med sin närvaro under en sådan tilldragelse?

Hoppas systrarna Lea och Svea Stearin eldar upp bagarstugan och att myggmuseumet inte stängt för säsongen bara...:gnissla

:D

Ingen som ska ut och gasa en sväng?

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Hoj
KTM EXC 300 TBI Hardenduro samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Gurkis o co stannade till på uppfarten - avundsjuk jag blev? :huvet

Nästa helg ska linkpipen på, är det bara uppehåll och snöfritt så kommer Gixxern att köras nonstop lö-sön! Kan vi bara få Hoppe påklädd kanske en ordentlig kulturrunda inte vore fel - Minister Gurkis skulle visst tänkas hedra oss med sin närvaro under en sådan tilldragelse?

Hoppas systrarna Lea och Svea Stearin eldar upp bagarstugan och att myggmuseumet inte stängt för säsongen bara...:gnissla

:D

Hoppas att det funkar både lö o sö då, jag har barnkalas en av dagarna...:va

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Far och kör bil istället!
70-80 mil om dagen eller något sådant så du får lite träning! :tummenupp

Träna på köra bil hinner vi göra hela vintern din tok fan :mad:

Borde fara och få lite mil på bågen, blivit alldeles för lite mil och alldeles för många bakdäck för att detta ska gå ihop....

Har snart kört 200mil och är inne på.... ptja.... 3e... nä hm... fan 6e bakdäcket för sommaren :eek:

Edvinsjolund

Ärkemongo
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Ktm 950 Adventure. Apollo 63z -52, Suzuki Dr 600 -87
Träna på köra bil hinner vi göra hela vintern din tok fan :mad:

Borde fara och få lite mil på bågen, blivit alldeles för lite mil och alldeles för många bakdäck för att detta ska gå ihop....

Har snart kört 200mil och är inne på.... ptja.... 3e... nä hm... fan 6e bakdäcket för sommaren :eek:

När man kör Offroadare/Turbohoj mäter man inte avstånd i mil utan i bakdäck... :)

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Hoj
KTM EXC 300 TBI Hardenduro samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Ser jag synsk ut, typ Saida? :mad: Och vilken av dagarna tänkte Du leka ansvarskännande familjefar då?

:)

Nu ska du inte vara en surgubbe! :)

Efter kontroll med den bestämmande myndigheten så är det barnkalas på lördag vilket innebär att det kommer att vara fint väder på söndag, bra va!:)

Det är förresten Septemberrundan på söndag. Om vi inte gör något eget så kanske vi skall haka på där? Vi måste ju inte ligga i 55+ hela tiden...:tungan

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
För mig fungerar både imorn och på Söndag oavsett tid. Då är det bara upp till konvalescenterna (läs farbröderna) att bestämma sig :)

roffe_s

Gick med
11 Aug 2005
Hoj
Bah! När jag slevat i mig tårta och söplat kaffe hos brorsan ska möget skruvas ihop. I morgon fm ska jag köra lite mappning (typ bänkkörning) men fram emot eftermiddagen kan det bli dags för en liten kulturtur?

Söndag lär det bli en lite längre tur, någon variant på septemberrundan kanske?

Vår tyske turistbussförare, aka reiseleiter, kanske vill hoppa in och styra upp planerna?

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Jag följer både imorn och på söndag. Slå en signal när du ska ge dig iväg imorn Rolf.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!