Du, jag har faktiskt klämt på jeansen, Ullareds-kopior!!
Ghey
Du, jag har faktiskt klämt på jeansen, Ullareds-kopior!!
nu ropar groggen och nykterheten är slut?
Byta ut sporthoj mot en skitig offroadhoj! Då kommer kvinnorna att flockas runt dig!
2 wordds,
bulk up!
ne men jag känner dom flesta på gymnasiet så tror inte dom skulle försöka sig på något på min hoj när dom vet de e min,
däremot dom som man inte känner eller inte vet att de e min hoj är väl en annan sak, men den står 1 km drygt från "den stora delen" av gymnasiet så de e ingen fara, står lite väl skyddat också
Cykel and buss is no option,
buss=går ingen ut till mig
cykel=fucking berg o dalbana på vägen till skolan så de e no go såvida mopeden/hojen strejkar
Tycker samma. Om det nu ar sa g-a coolt att kora bana varfor ens kora pa gatan...Kop banhoj o va 'cool'...
(Jag kor 3-5ggr/ar pa bana och det ar ju nice de me)...
En av de mest onodiga tradarna jag sett. Snacka om 'i-landsproblem'....
Därför du kör hoj
jag har tänkt lite på en grej,
Jag e 16 just nu och har kommit igång med körkortet lite och skaffat mig en mito med 34 hästar, Innan pendlade ja runt på en 50 kubiks scooter med 4 hästar ungefär, som var avstrypt så den gick i 65-70,
Nu behöver jag lite tips om vad man ska säga till föräldrarna för att få pendla med motorcykel till gymnasiet
för jag kommer inte ha kvar mopeden
Jag har kommit på
1.Jag kör i max 90 och har mycket bättre bromsar
2.Jag kommer ha lite mera skyddsutrustning(typ mc jacka och hjälm såklart)
3.bensinkostnaden är mindre (förvånande nog)
4.jag kan komma in snabbare
5.om polisen tar mig är de mycket mindre risk jag åker ditt för olovlig körning (ostrypt lätt mc som blir mellantung mc)
Och de var nog allt,
Ideér?
för mina föräldrar anser att jag absolut inte får göra de utan full mc utrustning, och de kan jag inte ha för jag har ingen stans att förvara de plus jag kommer inte ha allt de på mig för 6-7 km
sporthoj - vet jag vad det är
kromsläde - vet jag vad det är
parkinssonmojäng - UPPLYS MIG, tyckte det var ett roligt uttryck
jag har tänkt lite på en grej,
Jag e 16 just nu och har kommit igång med körkortet lite och skaffat mig en mito med 34 hästar, Innan pendlade ja runt på en 50 kubiks scooter med 4 hästar ungefär, som var avstrypt så den gick i 65-70,
Nu behöver jag lite tips om vad man ska säga till föräldrarna för att få pendla med motorcykel till gymnasiet
för jag kommer inte ha kvar mopeden
Jag har kommit på
1.Jag kör i max 90 och har mycket bättre bromsar
2.Jag kommer ha lite mera skyddsutrustning(typ mc jacka och hjälm såklart)
3.bensinkostnaden är mindre (förvånande nog)
4.jag kan komma in snabbare
5.om polisen tar mig är de mycket mindre risk jag åker ditt för olovlig körning (ostrypt lätt mc som blir mellantung mc)
Och de var nog allt,
Ideér?
för mina föräldrar anser att jag absolut inte får göra de utan full mc utrustning, och de kan jag inte ha för jag har ingen stans att förvara de plus jag kommer inte ha allt de på mig för 6-7 km
ska börja nästa årGår du på bergagymnasiet ?
Hyfsat safe är ju med mc som har bra bromsar och mc jacka,Dina föräldrar verkar vara förnuftiga människor.
1. De sponsrar ditt hojintresse.
2. De säkerställer att du åker hyfsat safe.
Ren gissning:
Parkingsson - Skakigt
HD - Skakigt
FULL MC UTRUSTNING PÅ ANNARS FÅR DU GÅ!
Lyssna på dina föräldrar och ställ inte till med onödiga dumheter!
JAG vet precis hur ont det gör att gå omkull med hojen med full skyddsutrustning, så utan den ja då skulle man dö av smärta DireCkt!
vad har jag att förlora?
Det ovannämnda är väl en jättebra argumentation
Det jag försökte nå ut med tråden i första början var dock att en del tenderar så jävulskt att skaffa en hoj för att det skapar någon falsk värsting-image.
Jag skiter väl fullständigt i om folk pendlar på sin hoj till jobbet eller hur man tar sig till jobbet. och trådrubriken blev så sjukt fel så jag borde skämmas. hela inledningen blev så fel. :love
Läs mina inlägg och försök få en uppfattning om vad jag egentligen menade.
Jag fattar att du retar dig på dem, jag skulle oxå reta miga på folk som bor granne med mig och inte vill ut o smiska liet då och då..
Fast de e bara att du gillar läget dina grannar vet förmodligen inte om att du e förbannad och om dom vet så skiter dom i det, så den enda som lider av det är du just nu, plus att du lyckats reta några till på SH
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|