Sporthojar slumpas bort

Status
Ej öppen för fler svar.

pittbull

***MEAN MACHINE***
Gick med
22 Jun 2004
Ort
bor???
Hoj
full preppad gsx-r 1000-k6a
varför tror ni inte vox får sin såld. det e ju en klart fin original hoj som går som faan, jämfört med alla klena r1or som går på gatorna. stå på dej vox. pruta inte en spänn till. den blir såld tids nog.
 

hp

Stödmedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
.
Hoj
.
"oseriösa klåpare och andra testpiloter får vänligen men bestämt ringa någon annan"
Dessutom hindrar han ju ungefär två tredjedelar av köparkategorin redan i annonsen från att ens höra av sig... :tungan
 

wox

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2004
Ort
Hemma med mina 3 Tjejer
Hoj
R1-99:a Hyper SÅLD !! GSXR 02:an SÅLD !!
pittbull skrev:
varför tror ni inte vox får sin såld. det e ju en klart fin original hoj som går som faan, jämfört med alla klena r1or som går på gatorna. stå på dej vox. pruta inte en spänn till. den blir såld tids nog.


Jo jag vet.... :D på Fredag blir det vinterförvaring och till våren blir det

att få några slantar till och då blir det inte nå gratis pris...

jag har ju bara övningskört hojen i ca 38 mil i sommar MAX


sedan är det så att annonsbilden är samma som killen hade som jag köpte den av då ajg inte har någon hel kamera nu.

Thats it :banana
 

wox

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2004
Ort
Hemma med mina 3 Tjejer
Hoj
R1-99:a Hyper SÅLD !! GSXR 02:an SÅLD !!
hp skrev:
Dessutom hindrar han ju ungefär två tredjedelar av köparkategorin redan i annonsen från att ens höra av sig... :tungan


jepp vill inte ha med sånna att göra...

dom kan åka och prova någon hoj på firma eller nå...

Man blir lett rätt trött på "idioter" som bara kommer för att nöjes prova eller vad det är dom vill kalla det för... min tid ger jag jätte gärna till de som är seriösa ... min tid finns inte till för klåpare och annat oseriöst folk... Huuaaaa



WoX :banana
 

DwD

Med lem
Gick med
13 Mar 2003
Ort
Stockholm(Nacka)
Hoj
KTM 990 SMR 2010,XR400R-2004
jag tyckte jag fick lite när jag sålde min VFR VTEC (fklass7).
men nu jävlar ser jag att jag hade tur som fick det priset som jag fick och blev av med den,,,
 

wox

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2004
Ort
Hemma med mina 3 Tjejer
Hoj
R1-99:a Hyper SÅLD !! GSXR 02:an SÅLD !!
Ja jag var lite het då... en annan "idiot" ringde just innan... sedan fick ajg hans mail :lol det fick droppen att rinna över.... :kulspruta
 

DwD

Med lem
Gick med
13 Mar 2003
Ort
Stockholm(Nacka)
Hoj
KTM 990 SMR 2010,XR400R-2004
Orsaken till varför han inte får såld den är väl pga försäkringspremien,(säkerligen dyrare än hojjen)
 

wox

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2004
Ort
Hemma med mina 3 Tjejer
Hoj
R1-99:a Hyper SÅLD !! GSXR 02:an SÅLD !!
keyser skrev:
Ja det måste det vara, han verkar ju stabil i övrigt :D


Ja ibland så blir man ju bara så matt *ASG* :lol

den ligger ju i klass 7 så vissa kostar det men det ska det göra det är ju en dröm att åka på härligheten de gånger man gör det :)

den kostade lika mycket som min R1:a 99:a jag hade... skillde bara 2 svenska kronor... jag trode när jag köpte den att det skulle vara mycket dyrare med så var fallet inte :D

anledningen tilla att jag inte fått den såld är oxå tror jag på att det är bara folk som bor rätt långt från mig som ringt... de som verkar seriösa iaf...


:banana
 

DwD

Med lem
Gick med
13 Mar 2003
Ort
Stockholm(Nacka)
Hoj
KTM 990 SMR 2010,XR400R-2004
lägg in den på 125a forumet så får du många intressanta köpare. säg att den går 300+ åxå :D
 

gixxer_chrille

Sugen på att köra hoj igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ale kommun
Hoj
Vatten hoj...SEA-DOO RXT.
Det var en skojare som bjöd på 55.000 kr för min GSXR 1000, han skrev att jag inte skulle se det som ett skambud o visade mig just den 02:an som säljes för 67.000 och han släpper den för 65.000 :D Säger jag bara.
Jag bryr mig inte om ifall jag inte får sålt den, jag har inga lån på varken bil, hoj eller hus/lägenhet o jag tjänar som fan på att vara singel o bo hemma nu.
Jag kör gladeligen med den tills den slutar att fungera, en kanon bra hoj helt enkelt men det är inte det, utan jag vill bara få nöjet att äga en flång ny hoj igen nu när jag har chansen, men då behöver jag få min såld, fattas ca 30.000 kr för en ny R1 04 och nya Gixxer 1000 vet jag inte vad den kommer att kosta men då behöver jag ca 40.000 till 50.000 kr till iaf.
75.000 på annons så det finns marginaler för prutning men vill helst inte gå under 70.000

Får jag den inte såld så behåller jag den helt enkelt o köper en Seadoo RXP 1500 istället

Min underbara hoj.
 

Bifogat

  • gixxer_1000_vänstervy.jpg
    gixxer_1000_vänstervy.jpg
    117.5 KB · Visningar: 79
  • RXP_3.jpg
    RXP_3.jpg
    116.7 KB · Visningar: 72

wox

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2004
Ort
Hemma med mina 3 Tjejer
Hoj
R1-99:a Hyper SÅLD !! GSXR 02:an SÅLD !!
gixxer_chrille skrev:
Det var en skojare som bjöd på 55.000 kr för min GSXR 1000, han skrev att jag inte skulle se det som ett skambud o visade mig just den 02:an som säljes för 67.000 och han släpper den för 65.000 :D Säger jag bara.
Jag bryr mig inte om ifall jag inte får sålt den, jag har inga lån på varken bil, hoj eller hus/lägenhet o jag tjänar som fan på att vara singel o bo hemma nu.
Jag kör gladeligen med den tills den slutar att fungera, en kanon bra hoj helt enkelt men det är inte det, utan jag vill bara få nöjet att äga en flång ny hoj igen nu när jag har chansen, men då behöver jag få min såld, fattas ca 30.000 kr för en ny R1 04 och nya Gixxer 1000 vet jag inte vad den kommer att kosta men då behöver jag ca 40.000 till 50.000 kr till iaf.
75.000 på annons så det finns marginaler för prutning men vill helst inte gå under 70.000

Får jag den inte såld så behåller jag den helt enkelt o köper en Seadoo RXP 1500 istället

Min underbara hoj.



NEE NEEE den säljes INTE för nå 65,000:- den säljes för 67,000:- och det INNAN Fredag på Fredag åker den in för vintern :) och jag säger som dig har inte nå lån eller nå på hojen så jag mår inte dåligt av att ha den kvar.... :rofl då blir det till att sälja till sommaren "våren" och få en 10,000:- till 55,000:- för en gixxer säger som jag sagt tidigare.. sista idioten är inte född än !!!!!! :hihi
 

Dr Gixxer

Rövens Pågar
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
n/a
Vill inte göra dig besviken, men nästa år är hojen ytterligare ett år äldre, och den är då två modeller gammal då den nya gixxerna har kommit, vilket inte borde höja priset speciellt mycket, tvärtom. Dessutom lär försäkringspremierna höjas ytterligar en del till nästa säsong, det har det ju gjort flera år på raken och i år har ju fler än någonsin klotat sina hojar verkar det som.

Men kan säga att den färgsättnignen du har på din Gixxer är fin som tusan.
 

wox

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2004
Ort
Hemma med mina 3 Tjejer
Hoj
R1-99:a Hyper SÅLD !! GSXR 02:an SÅLD !!
Dr Gixxer skrev:
Vill inte göra dig besviken, men nästa år är hojen ytterligare ett år äldre, och den är då två modeller gammal då den nya gixxerna har kommit, vilket inte borde höja priset speciellt mycket, tvärtom. Dessutom lär försäkringspremierna höjas ytterligar en del till nästa säsong, det har det ju gjort flera år på raken och i år har ju fler än någonsin klotat sina hojar verkar det som.

Men kan säga att den färgsättnignen du har på din Gixxer är fin som tusan.



Jo det ähar du rätt i.... men som sagt... jag kan sälja den för 60,000:- nästa år om de skulle vara så... saken är att det är inte priset som gör det... utan rätt köpare.. och jag ska ha det jag satt ut den för nu och inte en krona mindre.... titta och leta om ni hittar någon billigare med samma mil och gör ni det klipp till isf... min hoj kommer jag vara ägare tills att det kommer någon med 67,000:- i handen innan Fredag. :tomten
 

Ballen

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Letar värstinghoj för fullt. PMa gärna om ni skall sälja
Oseriösa köpare ???? Hahahaha

Orsaken att den inte är såld är psykisk instabilitet vilket även erkänts av säljaren.... Citat som "Det fick droppen att rinna över" kommer bli bevingade...

Men visst kommer den bli mer värd framöver så han gör väl inte helt fel i att ställa undan den. Jag tror att om en 40-50 år med inflation etc inräknat så är den nog fan värd mer än idag, för såld kommer den aldrig att bli då den förmågan saknas hos säljaren

Enfield och Norton i originalskick är ju värda en del stålars......

Mvh "Den enda seriösa köparen hittills MED pengar"

pittbull skrev:
varför tror ni inte vox får sin såld. det e ju en klart fin original hoj som går som faan, jämfört med alla klena r1or som går på gatorna. stå på dej vox. pruta inte en spänn till. den blir såld tids nog.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top