Sporthojar slumpas bort

Status
Ej öppen för fler svar.

Dr Gixxer

Rövens Pågar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
n/a
Hörde rykten om att du köpte den för 60 000 själv??? Så då kan det väl inte vara farligt att sälja för 60?

Men det var bara rykten från annat folk här på sporthoj :confused:

wox

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
R1-99:a Hyper SÅLD !! GSXR 02:an SÅLD !!
Dr Gixxer skrev:
Hörde rykten om att du köpte den för 60 000 själv??? Så då kan det väl inte vara farligt att sälja för 60?

Nepp det stämmer inte :va men om jag säger så här... har jag köpt den för 67,000:- så är det inte så svårt att sälja för det.... då börjar det likna nå iaf... sedan förstår jag dem som köpt för 80-58 att de inte kan matcha priset jag har kanske??? :banana

Last edited:

wox

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
Ballen skrev:
Iallafall tillräckligt snygg för att våga lägga ut en bild på mig :hihi

Vill ju inta att stackare som dig ska få sämmre självförtroende när ni ser er i spegeln.... :lol

Men men.... det går säkert bra..... försök och luska i hur det kommer sig att

du ser ut som att du smällt i ett betongfundament i 200Km/h istället för att lägga dig sånt du verkligen inte har en aning om.... :rofl

pittbull

***MEAN MACHINE***
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
full preppad gsx-r 1000-k6a
wox skrev:
Vill ju inta att stackare som dig ska få sämmre självförtroende när ni ser er i spegeln.... :lol

Men men.... det går säkert bra..... försök och luska i hur det kommer sig att

du ser ut som att du smällt i ett betongfundament i 200Km/h istället för att lägga dig sånt du verkligen inte har en aning om.... :rofl
ähh pojkar lägg ner nu va... anyingen så möts ni upp på halva vägen o gör upp som RIKTIGA karlar, eller så dito fast ger varandra en JÄTTE kompis kram. ELLER så bköper ni in er i en varsin del av min flamma för en nätt summa av 75,000sek :7peta :yoparty :banana skärp er pojkar uppför er nu va...detta e ändå ett BRA HOJ FORUM ELLER...

Bifogat

• Bild 151.jpg
    Bild 151.jpg
    137 KB · Visningar: 72
  • Bild 143.jpg
    Bild 143.jpg
    128 KB · Visningar: 70
Last edited:

Ballen

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Letar värstinghoj för fullt. PMa gärna om ni skall sälja
Detta är väl i huvudsak ett forum för moppfukkon och bessewissers som har slappa handleder ??

wox

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
Ballen skrev:
Detta är väl i huvudsak ett forum för moppfukkon och bessewissers som har slappa handleder ??

Verkar så det ända vi kasnke har gemensamt.... för jag ser då inte ut som dig :lol leta ditt höstfynd i korusuando där finns det nog några fina vinterkörda hojar som rullat ca 6000 vintermil en sådan kan du nog få för dina pengar... Mvh Tomten :tomten

wox

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
Ja du miffo.... priset är som åvan... lär dig läsa.. eller har du näsan för nära pannan ???

Köp den... verar ju vara kanon pris annars... 59,000:- 700 Mil kan ju inte bli bättre :yoparty

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
wox skrev:
Ja du miffo.... priset är som åvan... lär dig läsa.. eller har du näsan för nära pannan ???

Köp den... verar ju vara kanon pris annars... 59,000:- 700 Mil kan ju inte bli bättre :yoparty

Varför sådan attityd?

Men du har rätt, det är ett bra pris (59.000:- då alltså). Höstpris kallar många det.

Ballen

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Förstår inte vad du menar..... det blir liksom helt obegripligt med din dyslektiska läggning..... hyperventilerar du lr :kocko

wox skrev:

Last edited:

wox

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
Jepp när man kommer i kontakt med sånna som dig.... du verkar inte klok på en fläck... men men även solen har ju ..... ja du kasnke vet ?

keyser

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
fireblejd
Dr Gixxer skrev:

Lustigt, jag hörde rykten här på sporthoj att den var ihopbyggd av stulna delar men att det var ett dåligt bygge så ingen ville köpa den.

Ballen

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hahahaha :tummenupp

Ja det kan fan stämma för eftersom han knappt är läskunnig så höll han visst monteringsanvisningen upp o ner :hihi

keyser skrev:
Lustigt, jag hörde rykten här på sporthoj att den var ihopbyggd av stulna delar men att det var ett dåligt bygge så ingen ville köpa den.

wox

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
keyser skrev:

LOL ja du anar inte... delarna kommer från hojar från hela landet IDIOT.... :D

wox

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
Ja det vore något... mest dårar som inte vet något om hojen som snackar skit... och den är såld nu på Fredag iaf om det är en seriös köpare denna gång. :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM