Bara retas lite!Josafan skrev:Glaset lär jag gärna ut... Schysst metal kan jag stå ut med, så länge ni inte kallar mig för tjej
Höhöhö...
Bara retas lite!Josafan skrev:Glaset lär jag gärna ut... Schysst metal kan jag stå ut med, så länge ni inte kallar mig för tjej
Höhöhö...
Klart du ska!!!Hultan skrev:Jag bor med hållundan, (om jag skulle åkt dit ;-))
Josafan skrev:Fråga: Är intresselistan bara en intresselista och ingen anmälningslista?
Fråga2: Eftersom detta ligger under Gbg-forumet, gäller det bara gbg:are då?
Är jävligt sugen på att hänga med men någon måste hålla mig upp och ner för att se om det ramlar ut några mynt.... eller så får man hoppas på att är snäll. (Fan där rök det hjälmköpet).
Iaf,OM jag skall följa med så skall jag banne mig bo i en HipHop-House-RnB-stuga
Jag tar med mig nedanstående, ngn som vill bo med mig?
Mark skrev:Skidhjälmar kan man hyra på plats
Mark skrev:... bla bla bla...
Coola Ola skrev:Fan vilken ful avatar du har, Mark. Den får du fan byta eller åtminstone banna dig själv från gbg-forumet om du ska ha den kvar....
Hultan skrev:jag är ju 26?
fy fanMiss_Orchidee skrev:Ja inte du.... vad tror du om mig egentligen
och du får fan inte ta hållundan, i så fall vill jag ha en egen stuga som jag kan dra hem alla småpojkar till.... och spela Carola på högsta volym
Hultan skrev:jag är ju 26?
hållundan skrev:fy fan
Nä för fan, jag är gaaamaaaall.. Nu börjar man märka åldern alltså...Långa farbron skrev:Tonåring
Hultan skrev:Nä för fan, jag är gaaamaaaall.. Nu börjar man märka åldern alltså...
Fröken Orkidee' där har du tonåring.. flera år till, till och med!
Ja det skulle väl vara det dåMiss_Orchidee skrev:ja och det ska ni vara glada för gubbar! vem ska ni annars gulligulla med...
Gissa.Miss_Orchidee skrev:för carola eller för att jag ville ha dig?
Josafan skrev:Skall fabbon till Hemsedalen?
Förresten,snackade med en polare och jag har ingen avsikt att misskreditera resan till Norge, men en stor stark kostar fanimej 90 spänn. Korv med strips ung. 90 kr... osv osv.. vidare i den svängen. Taskigt läge men sant, gör mig lite tveksam. Visst man kan ju ta med sig dunken och importbärs upp... men hur fan gör man med afterski och uteställen?
Givet...Coola Ola skrev:Japp, det är därför man gör som hållundan och tar med sig dunken samt några liter tjeck-cola. Kanske några paket nudlar att knapra på som tilltugg. Billigt och roligt!
Afterski är ju pluntan i mitten på backen bara
hållundan skrev:Givet...
Boombox, dunk, öl, och slödricka så är resan räddad...
Haha, ska jag göra det ditt as?Coola Ola skrev:Om du fixar groggen så kan jag stå för virket
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|