Sporthojare på glid i Hemsedal för 2100 kr

Stonycape

Riding in the wind forever freeee...
Gick med
17 Aug 2004
Ort
Borås
Hoj
VFR800-02
Hemsedal....

Hälsningar från eventuell chaufför. Iaf, ska ni åka som det justnu är bestämt så är det jag som framför bussen.

Hur som helst, fördelen med denna resan framför andra alternativ är att vi själva förfogar över buss och chaufför(mig m.a.o) så tider för åkning i backen, retur till hotell, eventuella transporter till o från afterski mm kan bestämmas av gruppen på plats. Alltså har vi inga bestämda tider eller annat elände att styras av utan vi gör som vi vill.

Granheim är ett kanon ställe att bo på. Har lite bilder därifrån ifall ngn önskar (maila mig på info@dfoto.se om ni önskar några), stället består av ett par "radhus" längor. Mkt mysiga lägenheter med loft där kompletta kök ingår. I husen finns även bastu och i ett av dem en stor bar med komplett disco, dansbana osv.

Mat o annat elände e tyvärr lite dyrt i Norge (om man inte väljer äcklig flera timmar gammal korv på shellmacken) För 200:-/pers extra så ingår helpension. Då med frukost på morgonen med möjlighet att iordningställa ett lunchpaket som man tar med sig o förtär i backen. Sedan middag vid återkomsten till hotellet. Önskas det öl o annat till RÄTT pris kan jag ta med mig detta från Tyskland o erbjuda på plats så slipper man de norska priserna iaf på förfesten.

Är det så att ngn från ej närliggande "by" önskar medfölja så kan jag fixa anslutningsbuss till vettiga priser.

Mvh Niclas
 

Coola Ola

Guest
Stonycape skrev:
Hälsningar från eventuell chaufför.

.... ....

Mvh Niclas

Låter helt klockrent ju! Minskar inte direkt suget efter få komma iväg!

@Skrutten eller Mark: Hur många dagar i backen får vi? fredag. lördag och söndag eller? (ditresa torsdag kväll, hemresa söndag kväll?)
 

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696
Coola Ola skrev:
Låter helt klockrent ju! Minskar inte direkt suget efter få komma iväg!

@Skrutten eller Mark: Hur många dagar i backen får vi? fredag. lördag och söndag eller? (ditresa torsdag kväll, hemresa söndag kväll?)

japp, det är så det är tänkt.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Höjer listjäveln lite...

1. Mark
2. Skrutten
3. Coola Ola
4. Miss_Orchidee
5. Jonqas (troligtvis/lite osäker)
6. henq
7. Yamaha farfar
8. hållundan - Rätt jävla säker. Sådär.

Kommer det några fler eller??? Jag kanske kan höra med några polare annars, ifall vi vill ha värsta gänget och en full buss :)
 

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696
hållundan skrev:
Kommer det några fler eller??? Jag kanske kan höra med några polare annars, ifall vi vill ha värsta gänget och en full buss :)

Gör gärna det.. ju fler desto bättre.. det får ju plats uppåt 50 pers i bussen
så det är bara att fylla på..

Barbsen
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Skrutten skrev:
Gör gärna det.. ju fler desto bättre.. det får ju plats uppåt 50 pers i bussen
så det är bara att fylla på..

Barbsen


Min polare vill med, men hon är inte 18 än.... ska ja neka henne en plats eller tror ni att hon kan hänga på och ändå komma in nånstans?
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Miss_Orchidee skrev:
...eller tror ni att hon kan hänga på och ändå komma in nånstans?
Tveksamt. Dom är rätt hårda i Norge. Min svåger jobbade som vakt där för några år sedan, då jag inte var 18, det var inte lätt att komma in...

Å andra sidan är det ju likadant överallt. Är åldersgränsen en viss ålder (framförallt 18) ska den ju hållas. Visst det är trökigt, jag vet.

Fan decemberbarn som man är vet man ju att det verkligen är totalgay!!!
 

Angel1000

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2004
Ort
Västerås
Hoj
KTM 990 Adventure
Skrutten skrev:
Gör gärna det.. ju fler desto bättre.. det får ju plats uppåt 50 pers i bussen
så det är bara att fylla på..

Barbsen

1. Mark
2. Skrutten
3. Coola Ola
4. Miss_Orchidee
5. Jonqas (troligtvis/lite osäker)
6. henq
7. Yamaha farfar
8. hållundan - Rätt jävla säker. Sådär.
9. Angel1000

Klart med jobbet nu(ledig från onsdag kväll), så jag ska väl med.

Men det är väl klart att vi ska ha helpension? Jämfört med priserna i Norge låter ju 200kr för helpension som rena kapet. Det blir bara dyrare och besvärligare annars.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
hållundan skrev:
Tveksamt. Dom är rätt hårda i Norge. Min svåger jobbade som vakt där för några år sedan, då jag inte var 18, det var inte lätt att komma in...

Å andra sidan är det ju likadant överallt. Är åldersgränsen en viss ålder (framförallt 18) ska den ju hållas. Visst det är trökigt, jag vet.

Fan decemberbarn som man är vet man ju att det verkligen är totalgay!!!


Asså, men hon kanske kan ha ganska roligt ändå iof, men det betyder ju att jag kanske intre är med ute varje kväll.... det beror ju på hur ni vill ha det :3freak
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Miss_Orchidee skrev:
Asså, men hon kanske kan ha ganska roligt ändå iof, men det betyder ju att jag kanske intre är med ute varje kväll.... det beror ju på hur ni vill ha det :3freak
Äh vaffan, afterski är la roligt, sen utgång är ju som vilken utgång som helst, alltså lätt att kvitta...

Vaffan, brutala stugfester är alltid mycket roligare än utgången... Det är ju även oftast så att förfesten är mycket roligare än krogen.

Klart hon ska med!
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Angel1000 skrev:
Ja det tror ja det att man tar det om man skulle åka.. Lite dumt att inte ta det!

Kommer jag över lite cash så överväger jag att åka med...
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
hållundan skrev:
Äh vaffan, afterski är la roligt, sen utgång är ju som vilken utgång som helst, alltså lätt att kvitta...

Vaffan, brutala stugfester är alltid mycket roligare än utgången... Det är ju även oftast så att förfesten är mycket roligare än krogen.

Klart hon ska med!

Om du lovar att hålla fingrarna borta från henne.... det finns säkert fina norskor du kan talla på :tungan

Ja säger OK till henne då :va

Ja är häldre i stugan och spelar go musik, umgås med er andra och kanske smuttar lite på en cider :rolleyes: än går ut på nån klubb där det är rökigt och hög volym så man inte kan snacka....

Afterskin går ALLA på oavsett...
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Miss_Orchidee skrev:
Ja är häldre i stugan och spelar go musik, umgås med er andra och kanske smuttar lite på en cider :rolleyes: än går ut på nån klubb där det är rökigt och hög volym så man inte kan snacka....

Du lär dig med skall du se kexet. :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top