Sporthojare på glid i Hemsedal för 2100 kr

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Miss_Orchidee skrev:
Om du lovar att hålla fingrarna borta från henne.... det finns säkert fina norskor du kan talla på :tungan

Ja säger OK till henne då :va

Ja är häldre i stugan och spelar go musik, umgås med er andra och kanske smuttar lite på en cider :rolleyes: än går ut på nån klubb där det är rökigt och hög volym så man inte kan snacka....

Afterskin går ALLA på oavsett...
Brukar dessvärre vara som så att det är åldersgräns på afterskin ibland ocå. Men men, det löser sig nog. Beträffande hålla fingrarna i styr så lovar jag att försöka ;) :rolleyes:
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
hållundan skrev:
Brukar dessvärre vara som så att det är åldersgräns på afterskin ibland ocå. Men men, det löser sig nog. Beträffande hålla fingrarna i styr så lovar jag att försöka ;) :rolleyes:

Försöka duger inte..... ser jag dig talla på henne så åker du på en smocka
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Vore sköj å veta hur stugorna kommer att vara uppdelade samt storleken på dom. Då kan vi planera en riktig feststuga, där jag vill bo. Å andra sidan kanske alla blir sådana? För det är väl ingen som åker dit och är seriös? Eller ja, missförstå mig rätt. Åkning till 1000 på dagen, fest till 10000 på kvällen!

:banana
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
hållundan skrev:


hehehe, vill du va...


Jag är serriöst där för att åka skidor HELA dagen! sen kanske det blir party på kvällen, men upp när backen öppnar ska jag iallfall! då är dom bästa åken!
 

Stonycape

Riding in the wind forever freeee...
Gick med
17 Aug 2004
Ort
Borås
Hoj
VFR800-02
Tack för den då.. ska jag behöva gå upp i ottan bara för att någon ska va först i backen.. hrm.... :huvet

Hehe, nåja, jag får väl överleva o tänka på hur mkt dricks ja kommer att få som tack för att jag kryper upp ur min varma säng för att förflytta ett gäng bakfulla mc åkare till backen... :hihi




Miss_Orchidee skrev:
hehehe, vill du va...
Jag är serriöst där för att åka skidor HELA dagen! sen kanske det blir party på kvällen, men upp när backen öppnar ska jag iallfall! då är dom bästa åken!
 
Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Stonycape skrev:
Tack för den då.. ska jag behöva gå upp i ottan bara för att någon ska va först i backen.. hrm.... :huvet

Hehe, nåja, jag får väl överleva o tänka på hur mkt dricks ja kommer att få som tack för att jag kryper upp ur min varma säng för att förflytta ett gäng bakfulla mc åkare till backen...


Första åket är bäst!!! man ska vara först upp i liften hälst med! då är det som goast, ensamt i backen!!!! :banana Ja lovar att du ska få dricks för ditt jobb!!!
 

Stonycape

Riding in the wind forever freeee...
Gick med
17 Aug 2004
Ort
Borås
Hoj
VFR800-02
Då kan jag glädja er alla med att i källaren i en av längorna så finns det en STOR bar/matsal me disco o dansgolv som vi får nyttja hur mkt vi vill utan att vara rädda för att störa någon. Så där kan man festa hela natten för de som inte vill dra på byn o ingen behöver besväras av några kinkiga vakter. Behöver bara lite info om jag skall införskaffa något från tyskland o isf vad och hur mkt.

Mvh Niclas

hållundan skrev:
Vore sköj å veta hur stugorna kommer att vara uppdelade samt storleken på dom. Då kan vi planera en riktig feststuga, där jag vill bo.
:banana
 
Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Miss_Orchidee skrev:
Första åket är bäst!!! man ska vara först upp i liften hälst med! då är det som goast, ensamt i backen!!!! :banana Ja lovar att du ska få dricks för ditt jobb!!!
Jävlar, om du ska vara ensam i backen får du nog åka mitt i natten :)
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Stonycape skrev:
Då kan jag glädja er alla med att i källaren i en av längorna så finns det en STOR bar/matsal me disco o dansgolv som vi får nyttja hur mkt vi vill utan att vara rädda för att störa någon. Så där kan man festa hela natten för de som inte vill dra på byn o ingen behöver besväras av några kinkiga vakter. Behöver bara lite info om jag skall införskaffa något från tyskland o isf vad och hur mkt.

Mvh Niclas
FAN va najs!

Jag köper gärna ett lock öl och en liter sprit från Deutschland isf.
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Jag var i hemsedal förra året, och då hade de en fin grej, frukost med skidåkning. De säljer 70 biljetter, frukosten serveras 0630 (eller nåt), och sedan släpps man ut i backen en timme innan kreti och pleti får komma in i liften. Tajmar man in detta med en dag när det har snöat så har du ett berg med lössnöåkning och liftar i princip för dig själv.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top