Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Hultan skrev:Du svarade ju , seså, inte brusa upp nu Steffi.. Man skall vara glad..
Du ska få igen för detta gammelgubben
Hultan skrev:Du svarade ju , seså, inte brusa upp nu Steffi.. Man skall vara glad..
Brukar dessvärre vara som så att det är åldersgräns på afterskin ibland ocå. Men men, det löser sig nog. Beträffande hålla fingrarna i styr så lovar jag att försökaMiss_Orchidee skrev:Om du lovar att hålla fingrarna borta från henne.... det finns säkert fina norskor du kan talla på
Ja säger OK till henne då
Ja är häldre i stugan och spelar go musik, umgås med er andra och kanske smuttar lite på en cider än går ut på nån klubb där det är rökigt och hög volym så man inte kan snacka....
Afterskin går ALLA på oavsett...
hållundan skrev:Brukar dessvärre vara som så att det är åldersgräns på afterskin ibland ocå. Men men, det löser sig nog. Beträffande hålla fingrarna i styr så lovar jag att försöka
JAJAJAJ, jag lovar. Stryk vill jaente ha.Miss_Orchidee skrev:Försöka duger inte..... ser jag dig talla på henne så åker du på en smocka
hållundan skrev:JAJAJAJ, jag lovar. Stryk vill jaente ha.
DO ITMiss_Orchidee skrev:Bra! kanske bäst jag tar med mig handbojorna ifall att du skulle få för dig något.....
Håller med duAngel1000 skrev:Helpension!!!
Yamaha farfar skrev:Håller med du
hållundan skrev:
Miss_Orchidee skrev:hehehe, vill du va...
Jag är serriöst där för att åka skidor HELA dagen! sen kanske det blir party på kvällen, men upp när backen öppnar ska jag iallfall! då är dom bästa åken!
Stonycape skrev:Tack för den då.. ska jag behöva gå upp i ottan bara för att någon ska va först i backen.. hrm....
Hehe, nåja, jag får väl överleva o tänka på hur mkt dricks ja kommer att få som tack för att jag kryper upp ur min varma säng för att förflytta ett gäng bakfulla mc åkare till backen...
hållundan skrev:Vore sköj å veta hur stugorna kommer att vara uppdelade samt storleken på dom. Då kan vi planera en riktig feststuga, där jag vill bo.
Jävlar, om du ska vara ensam i backen får du nog åka mitt i nattenMiss_Orchidee skrev:Första åket är bäst!!! man ska vara först upp i liften hälst med! då är det som goast, ensamt i backen!!!! Ja lovar att du ska få dricks för ditt jobb!!!
FAN va najs!Stonycape skrev:Då kan jag glädja er alla med att i källaren i en av längorna så finns det en STOR bar/matsal me disco o dansgolv som vi får nyttja hur mkt vi vill utan att vara rädda för att störa någon. Så där kan man festa hela natten för de som inte vill dra på byn o ingen behöver besväras av några kinkiga vakter. Behöver bara lite info om jag skall införskaffa något från tyskland o isf vad och hur mkt.
Mvh Niclas
hållundan skrev:Jävlar, om du ska vara ensam i backen får du nog åka mitt i natten
Josafan skrev:*smygtittar lite och bläddrar i plånboken*
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |