Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Nu har steffi betalt!
När åker vi
vill ju åka nu.......
När åker vi
vill ju åka nu.......
t-rex skrev:Jag var i hemsedal förra året, och då hade de en fin grej, frukost med skidåkning. De säljer 70 biljetter, frukosten serveras 0630 (eller nåt), och sedan släpps man ut i backen en timme innan kreti och pleti får komma in i liften. Tajmar man in detta med en dag när det har snöat så har du ett berg med lössnöåkning och liftar i princip för dig själv.
Ja det verkar ju inte bli nåt?hållundan skrev:Oroväckande få som betalat
Nä, jag vetefan. Tre pers är la sådär skojHultan skrev:Ja det verkar ju inte bli nåt?
Skrutten skrev:Ja, det är lite segt på betalningsfronten... Men misströsta icke! Det finns ett helt gäng goa gubbar och gummor utanför sporthojsvärlden som oxå ska följa med. Resa kommer det självklart att bli och roligt kommer vi ha! Så se till att skicka in anmälningsavgiften nu!
//Barbisen & Marken
Jaohopp sådesägerru! Välkommen välkommen !Angel1000 skrev:Jag kommer att betala förskottet idag, och jag vill ha HELpension!
Mark skrev:Jaohopp sådesägerru! Välkommen välkommen !
Vi är nu 7 st. som har betalat. 8 med Angel. Fler är på ingång. Sista dagen för anmälningsavgiften kommer såklart att bli uppskjuten ett par dagar ytterligare. Så de är absolut inte försent för nån att fortfarande hänga med.
Mer snö åt folket!
santSkrutten skrev:Vi gör noteringar så länge åsså beställer vi mat till alla som vill på en gång, någon eller några veckor innan vi åker
För dom pengarna är det ju inte värt besväret att laga mat själv..
Skrutten skrev:Vi gör noteringar så länge åsså beställer vi mat till alla som vill på en gång, någon eller några veckor innan vi åker
För dom pengarna är det ju inte värt besväret att laga mat själv..
Miss_Orchidee skrev:Fan jag som tyckler att det är så roligt att laga frukost och middag ordentligt...
Middag kan vi väl få fixa själva?? Så lovar jag att det ska bli riktigt lyxigt
Angel1000 skrev:Som substitut för matlagning kan du få blanda våra drinkar. Det blir väl bra?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|