Sporthojare på glid i Hemsedal för 2100 kr

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Kanoners!

Så fort jag ser att pengarna har trillat in på mitt konto åker ni upp på listan, som ligger sist i det första inlägget i den här tråden.

Imorrn är det för övrigt den 30:e! :tummenupp
 

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696
t-rex skrev:
Jag var i hemsedal förra året, och då hade de en fin grej, frukost med skidåkning. De säljer 70 biljetter, frukosten serveras 0630 (eller nåt), och sedan släpps man ut i backen en timme innan kreti och pleti får komma in i liften. Tajmar man in detta med en dag när det har snöat så har du ett berg med lössnöåkning och liftar i princip för dig själv.

Jahapp, låter ju kanon med backen för sig själv.. Blir till att åka direkt från festen... :fyllisar . Om någon nu lyckas väcka vår chaffis vid den tiden på dygnet (vet att han gärna sover lite längre :hihi )
 

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696
Ja, det är lite segt på betalningsfronten... Men misströsta icke! Det finns ett helt gäng goa gubbar och gummor utanför sporthojsvärlden som oxå ska följa med. Resa kommer det självklart att bli och roligt kommer vi ha! Så se till att skicka in anmälningsavgiften nu! :)

//Barbisen & Marken
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
jag drar med min polare nu då... lite brudar vill vi ju va eller?? :) :banana


kom igen nu era slappisar! vi ska spöa skiten ur er i backen :hoppa
gud vad roligt det ska bli att åka skidor!!!!! :banana :hoppa
 
Last edited:

Angel1000

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2004
Ort
Västerås
Hoj
KTM 990 Adventure
Skrutten skrev:
Ja, det är lite segt på betalningsfronten... Men misströsta icke! Det finns ett helt gäng goa gubbar och gummor utanför sporthojsvärlden som oxå ska följa med. Resa kommer det självklart att bli och roligt kommer vi ha! Så se till att skicka in anmälningsavgiften nu! :)

//Barbisen & Marken


Jag kommer att betala förskottet idag, och jag vill ha HELpension!
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Angel1000 skrev:
Jag kommer att betala förskottet idag, och jag vill ha HELpension!
Jaohopp sådesägerru! Välkommen välkommen !

Vi är nu 7 st. som har betalat. 8 med Angel. Fler är på ingång. Sista dagen för anmälningsavgiften kommer såklart att bli uppskjuten ett par dagar ytterligare. Så de är absolut inte försent för nån att fortfarande hänga med.

Mer snö åt folket!
 

Angel1000

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2004
Ort
Västerås
Hoj
KTM 990 Adventure
Mark skrev:
Jaohopp sådesägerru! Välkommen välkommen !

Vi är nu 7 st. som har betalat. 8 med Angel. Fler är på ingång. Sista dagen för anmälningsavgiften kommer såklart att bli uppskjuten ett par dagar ytterligare. Så de är absolut inte försent för nån att fortfarande hänga med.

Mer snö åt folket!

Betalat, men det kanske dröjer nån dag innan pengarna visar sig på ditt konto.
 

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Ort
GBG
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
Mat o annat elände e tyvärr lite dyrt i Norge (om man inte väljer äcklig flera timmar gammal korv på shellmacken) För 200:-/pers extra så ingår helpension. Då med frukost på morgonen med möjlighet att iordningställa ett lunchpaket som man tar med sig o förtär i backen. Sedan middag vid återkomsten till hotellet.
Hur är det med helpension går de å lösa de på plats eller måste de bokas iförväg?
 

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696
Vi gör noteringar så länge åsså beställer vi mat till alla som vill på en gång, någon eller några veckor innan vi åker

För dom pengarna är det ju inte värt besväret att laga mat själv..
 

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Ort
GBG
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
Skrutten skrev:
Vi gör noteringar så länge åsså beställer vi mat till alla som vill på en gång, någon eller några veckor innan vi åker

För dom pengarna är det ju inte värt besväret att laga mat själv..
sant :tummenupp
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Skrutten skrev:
Vi gör noteringar så länge åsså beställer vi mat till alla som vill på en gång, någon eller några veckor innan vi åker

För dom pengarna är det ju inte värt besväret att laga mat själv..

Fan jag som tyckler att det är så roligt att laga frukost och middag ordentligt... :)

Middag kan vi väl få fixa själva?? Så lovar jag att det ska bli riktigt lyxigt :)
 

Angel1000

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2004
Ort
Västerås
Hoj
KTM 990 Adventure
Miss_Orchidee skrev:
Fan jag som tyckler att det är så roligt att laga frukost och middag ordentligt... :)

Middag kan vi väl få fixa själva?? Så lovar jag att det ska bli riktigt lyxigt :)

Som substitut för matlagning kan du få blanda våra drinkar. Det blir väl bra? :fyllisar
 

Angel1000

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2004
Ort
Västerås
Hoj
KTM 990 Adventure
Och, nej, jag åker inte dit för att dricka sprit utan för att åka skidor. Men lite salongsberusad kan ju alltid få bli... :)
 

Coola Ola

Guest
Hmm,, tyvärr kan jag inte följa med. Hade säkert varit kul att bryta ben o armar i några dar men jag behöver stålarna till hojen, känns det som. I nästa liv ska jag bli superrik (eller så gifter jag mig med en miljonärska i detta liv, nån som känner nån som är ledig?)
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Angel1000 skrev:
Som substitut för matlagning kan du få blanda våra drinkar. Det blir väl bra? :fyllisar

eftersom jag inte dricker själv , annat än sådant som är väl utblandat så man sliper känna spritsmaken ex cider... så tvivlar jag starkt på att ni vill att jag ska blanda era drinkar :3freak

men om ni vill ha saft är det bara att säga till :banana

mina polare är nog med! hon ska bara fixa fram pengarna nu....
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top