Jag har en såndära lerig Dakar. Skitball hoj bara så ni vet. Ni ska fan vara glada att jag finns här och berikar det här forumet.
Skämt åsido. Även om jag inte kör en sån där hemsk "Supersport" som Aftonbladet skriver om, så följer jag med intresse vad som skrivs här. Dels för att här finns ett enormt kunnande och dels för att det faktiskt skrivs en hel del kul saker här. Jag lägger mig inte i det som skrivs om sporthojar och jag skriver själv heller ingenting om lera och körteknik i skogen. Det finns det andra forum för.
Så länge folk här håller sig inom ramarna för vad sidan är avsedd för så kvittar det väl om de kör kuståm, cross, bil eller vad det nu må vara?
I "hardcore-trådarna", tex racingforumet (där jag inte satt min fot) antar jag att det ENBART skrivs om racing etc. Har svårt att se vad i ett sånt forum en fransbiker skulle vara intresserad av.
Så länge alla sköter sig så saknar den här tråden existensberättigande. Oftast yttrar sig "missbruk" inte i att folk pratar om "fel" hojjar, utan att vissa pratar om helt fel saker. Då syftar jag på ren rasism och annat som kan uppfattas stötande. Dessa personer brukar dock bli kortvariga här.