IronMike
Guest
Jäla tjat.. Har gjort ett uppehåll pga av ett par incidenter som kunde kosta mitt liv, hade lika gärna kunnat finnas rip-trådar om mig. Är hojåkare i grunden ända sen A1 kortet kom, för att senare bli A, just nu har jag gjort ett break på ett par veckor, köper hoj i höstruschen, eller till våren igen.Hoztic skrev:Med tanke på att IM inte kör hoj alls själv utan bara bil så borde han väl hitta andra forum? www.villhamckort.nu kanske?
--
När man regga sig på sporthoj trodde man att man att man kunde få prata med likasinnade, förvisso, men delar man med sig av egna erfarenheter så blir man personligt påhoppad av muppar med för mkt moral eller avundsjuka ..kan det inte göras en stickytråd eller nåt där det förklaras att man inte ska öppna trådar där man blir upprörd och vet med sig att man kommer klanka ner på personen i fråga
Om jag ser en tråd, som ger en hint om vad innehållet är, och vad det kan handla om, så kliver jag inte på och trackar personen ifråga för att jag har en annan åsikt..
Eller om man själv skapar en tråd, för att dela med sig av en kul berättelse eller dylikt, så borde man besparas personliga påhopp eller moral, rätt eller fel -frågor, eller t ex fientliga pm. Vissa verkar heller inte förstå "internet-surr" eller sånt man skriver med glimten i ögat
Last edited: