barbaknövel
sin after sin won't take u to heaven
Toye och jag kollade med band som skulle kunne spela, de var tyvärr upptagna den
helgen. Kan vi tänka oss ett senare datum?
Toye och jag kollade med band som skulle kunne spela, de var tyvärr upptagna den
taboogy från Eskilstuna ett riktigt bra bluesband,, jag kan fixa ett telefonnummer pris ca: 5000
BLUES!?!
va de inte fest vi skulle ha inte deeep blueee woooo deppkalas..
taboogy från Eskilstuna ett riktigt bra bluesband,, jag kan fixa ett telefonnummer pris ca: 5000
Vad är det som gäller nu? är det fiskebode eller vrestorp?3124714taboogy från Eskilstuna ett riktigt bra bluesband,, jag kan fixa ett telefonnummer pris ca: 5000
Tror ni vi kan hyra in Carola :3124718BLUES!?!
va de inte fest vi skulle ha inte deeep blueee woooo deppkalas..
Vad är det som gäller nu? är det fiskebode eller vrestorp?
Tror ni vi kan hyra in Carola :
jag röstar för en privat fest, inge jävla ölsäljande... orka släpa runt på kontanter hela kvällen. det suger ju.
Vem planerar festen nu då? Om ingen tar tag i det kan vi ju likagärna skita i det, för en allmänplanerad fest kommer ju aldrig inträffa.
Jag kan ta på mig lite av ansvaret att planera osv. men jag tar inte ansvaret för några ekonomiska frågor.
Ja uppenbart verkar det vara den 8/9 eller 22/9 som gäller.
Jag kollar upp lokaler mm. vart vill ni ha den? Själv bor jag i Göteborg så pm:a gärna med förslag på lokaler så ska jag ringa och kolla med dem
ne finns det nån som håller i det så är det ju klart redan då slipper jag3125546Just nu är det "Vretstorp och AndreasNo" som har befälet,,,,,,, Erbjud era tjänster till AndreasNo så kan det kanske bli nått.
Kolla Taboogiesidan http://www.taboogie.se/
jag röstar för en privat fest, inge jävla ölsäljande... orka släpa runt på kontanter hela kvällen. det suger ju.
Vem planerar festen nu då? Om ingen tar tag i det kan vi ju likagärna skita i det, för en allmänplanerad fest kommer ju aldrig inträffa.
Jag kan ta på mig lite av ansvaret att planera osv. men jag tar inte ansvaret för några ekonomiska frågor.
Vore ju schysst om det kan bli nånstans mitt i landet tycker jag eftersom det finns medlemar från hela Sverige!
ne finns det nån som håller i det så är det ju klart redan då slipper jag
Det är ju alltid lättare om det är fler som hjälper till, om nu han andreasno vill ha hjälp.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari