WEST
Gudomlig sporthojare
Ja sist ja var i Katrineholm så tog ja på mig en vinröd sidenkavaj som ja köpte på stadshotellet av e full snubbe för två öl. Så jag kommer naken o vill inte ta på mig nått.
Va fan som jag letat efter den
Ja sist ja var i Katrineholm så tog ja på mig en vinröd sidenkavaj som ja köpte på stadshotellet av e full snubbe för två öl. Så jag kommer naken o vill inte ta på mig nått.
3102196ja som har så bra koll på vilket år det är i år fick plötsligt en blixt i huvet o kom på dedär grejset... men de blir väl SH fest 2007 först vääääl?
Har vi tur har dom glömt att vi var där förr gången
Sing me upp vafan :3102148Ja sist ja var i Katrineholm så tog ja på mig en vinröd sidenkavaj som ja köpte på stadshotellet av e full snubbe för två öl. Så jag kommer naken o vill inte ta på mig nått.
Ni räknar ju som krattor, tror WEST va först på min singel lista... det är bara 16 kvar det börjar arta sig fint detta :3102269
TEQUILA RACE NGN ?
Singel e jag fan med, bara 17 kvar nu eller?
kommer gärna å dricker en grogg!
skriver upp mig på singel listan!
TEQUILA RACE NGN ?
Singel e jag fan med, bara 17 kvar nu eller?
Sing me upp vafan :
Ni räknar ju som krattor, tror WEST va först på min singel lista... det är bara 16 kvar det börjar arta sig fint detta :
1:a på listan där grabbar
EDIT: med Ågga blir det visst bara 15
Ja sist ja var i Katrineholm så tog ja på mig en vinröd sidenkavaj som ja köpte på stadshotellet av e full snubbe för två öl.
Förövrigt en klar finalist i "Hottis tråden"
Ett band hade ju vart as schyst , men fan vet om ja vill lägga 200 kr på det Studentkassan är tanig redan som den är om det ska drickas alkohol och framförallt om den måste transporteras upp dit3102931
Är det något datum sagt ännu?
Jag kanske kan fixa fram ett band men då kommer det kosta såklart. Så lite framförhållning om datumet vore asbra så kollar jag upp pris på dom ( Runt 6 tusen / 30 pers = 200 kr ) samt --> Kanske <-- boka?
Bara ett förslag, och dom lirar Rock, pop, dansband ( finns det någon dansbandsfantast här på SH ? ) m.m m.m... Dom är bra, men vad vet jag, har ju inget musiköra så ni får väl supa mig full och binda mig vid ett bakhjul om dom suger ifall det skulle bli av
Bara ett litet förslag, bandet alltså, inte det med bakhjulet ( fan vet vilka psychon det finns här som kan ta en sådan sak på allvar )
Jeppzon är förresten en jääävvllliiggttt bra trubadur, men han ska dricka ÖL och va go o glad så han kan vi inte ställa på scenen, men som förband eller mjukstartare ^^
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|