Sporthojsfesten 2005

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
JAKE skrev:
Ja snart är det dax! blir min 1:a sh-fest! någon som har ngt smaskigt kul att berätta från tidigare tillstälningar !? Kom med ngt skoj som övertygar chefen om att jag ska åka?... har ju pröjsat in så det vore ju kul att komma och inte bara sponsra för att att ni ska ha kul!: ) några från uppsala som ska dit?

Det är du, jag, Ullis, Zeal, John, Tassen, V-någonting-Roffe och kanhända några till som i såfall kommer och bara är med på festen på lördagkväll......

Gabor

Guest
Lotta skrev:
Det är du, jag, Ullis, Zeal, John, Tassen, V-någonting-Roffe och kanhända några till som i såfall kommer och bara är med på festen på lördagkväll......

tjena lotta. När tänker ni åka mot festen ?? jag jobbar till 12 på arlanda. Sen drar vrm roffe å jag suzuki vägar till fiskeboda direkt. Jag via södra uppsala.
Vi ska tydligen ta ullis packning å hon åker bakpå zeal.

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
tassen skrev:
tjena lotta. När tänker ni åka mot festen ?? jag jobbar till 12 på arlanda. Sen drar vrm roffe å jag suzuki vägar till fiskeboda direkt. Jag via södra uppsala.

Vi har nog inte tänkt så långt som när vi ska åka, men det blir väl så tidigt som möjligt tycker jag då. Då blir det ju längre tid i Örebro. Får kolla med Ullis och Sälen......återkommer.

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
tassen skrev:

Fick frågan av Lotta, ang avgångstid. Jag kan inte svara, måste snacke med mr Zeal...de e ju han som e min chaufför.

Vi får ta & träffas på fredag då, för att fixa med packning menar jag.
Blir så jävla trött bara, min mini sovsäck är på rymmen efter mc-mässan i mars. Står bara med "påsen" kvar?? Har en till, men den kan man ju sova i Alaska med..känns liiite överdrivet & STORT!

BtW, vad är det för packväskor du & Roffe kör med...så jag vet vad jag kan ta med mej menar jag. Slog ju i ryggen i vurpan med, så jag fixar ju inte ryggsäck. Zeal hoppas jag får plats med sitt i en tankväska.

Gabor

Guest
Ullis skrev:
Fick frågan av Lotta, ang avgångstid. Jag kan inte svara, måste snacke med mr Zeal...de e ju han som e min chaufför.

Vi får ta & träffas på fredag då, för att fixa med packning menar jag.
Blir så jävla trött bara, min mini sovsäck är på rymmen efter mc-mässan i mars. Står bara med "påsen" kvar?? Har en till, men den kan man ju sova i Alaska med..känns liiite överdrivet & STORT!

BtW, vad är det för packväskor du & Roffe kör med...så jag vet vad jag kan ta med mej menar jag. Slog ju i ryggen i vurpan med, så jag fixar ju inte ryggsäck. Zeal hoppas jag får plats med sitt i en tankväska.

Roffe har mina oxford mjukväskor, jag kommer att ta Meanstreaken, sukkan,s kylare sprack å spydde ut all vätska igår.Kommer inte att hinna fixa under nästa vecka om inte undrens tid är inne å kylarfabriken fixar den.

Jag har två läder väskor a 30 liter plus hela passagerar sitsen. Ska väl inte åka europa touring en månad. Platsen räcker till. Jag jobbar fredag till 22. .

Men det löser sig. :tummenupp

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Mitt bidrag till sånghäftet :huvet

Melodi bullfest

Kör på slangen alla SH-fan,
Bakhjul, bakhjul hela da´n.
Bakhjulsös från SH:s bakhjulsgäng,
Vi är alla glada SH-fan,
Vräkt på gas det har vi alltid gjort,
så det är bakhjul, bakhjul hela da´n.

Snärta koppling över sköna krön,
Öppna spjällen, då blir whiiiiiilin skön
Snärtad koppling luktar härligt bränt
Vräk på gas det har vi alltid gjort.

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Abloy skrev:
Mitt bidrag till sånghäftet :huvet

Melodi bullfest

Kör på slangen alla SH-fan,
Bakhjulsös från SH:s bakhjulsgäng,
Vi är alla glada SH-fan,
Vräkt på gas det har vi alltid gjort,

Snärta koppling över sköna krön,
Öppna spjällen, då blir whiiiiiilin skön
Snärtad koppling luktar härligt bränt
Vräk på gas det har vi alltid gjort.

Tja, ska du med??

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
FYI så tycker jag att det är sanslöst orättvist att inte jag kan va med på detta!

För övrigt är det synd för er att ni missar mig också då jag är jävligt trevlig!

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Ullis skrev:
Tja, ska du med??

Int ska ja far nån stans, trivs bäst hemma vid. :hihi

Hoppas att ni får en trevlig fest, litar på att du själv klarar av att visa var skåpet ska stå eller rättare sagt var barskåpet en gång stod :fyllisar :fyllisar

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Biturbo skrev:
FYI så tycker jag att det är sanslöst orättvist att inte jag kan va med på detta!

För övrigt är det synd för er att ni missar mig också då jag är jävligt trevlig!

Ja tjeeena - är du full eller??? :fyllisar

Det ska regna den helgen här i Helsingborg.... jaja, jag badar i vilket fall som helst :Bugar

sismo

Motorpsyklist™
Gick med
25 Mar 2005
Hoj
Hamas kom och sprängde den
Nummer ett: Var i helvete ligger fiskeboda?

Last edited:

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
sismo skrev:
Nummer ett: Var i helvete ligger fiskeboda?

blom skrev:
För er som inte hittar dit så kommer det finnas folk vid Eurostop Örebro från kl 12,30 fram till ca 15,00, där man även kan äta/tanka och handla på systembolaget mm. Därefter åker vi gemensamt ut till Fiskeboda.....

sismo skrev:
Nummer två: Finns det ngt intresse att jag tar med mig MUF:s sånghäfte? Det är ju komplett med allt man behöver... Kan kopiera upp, beroende på hur många osm behövs...

Tveksamt...

sismo

Motorpsyklist™
Gick med
25 Mar 2005
Hoj
Hamas kom och sprängde den
Ok.. Det ligger vid örebro ngnstans, alltså.. Jahapp... Får väl försöka hitta dit också..

VRM Roffe

Nordisk och Svensk Mästare 50cc Classic
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Gröna faran,Suzuki GSX1100R Minarelli Silverbullit Derbi 70cc RS-125
Resan till Fiskeboda

Lotta skrev:
Vi har nog inte tänkt så långt som när vi ska åka, men det blir väl så tidigt som möjligt tycker jag då. Då blir det ju längre tid i Örebro. Får kolla med Ullis och Sälen......återkommer.

Hej Lotta!
Det är V någonting som skriver en rad....*ASG*

Resan till fiskeboda via Örebro verkar onödigt låååååååång..
Vi svänger av vid Arboga och drar rakt söderut så kommer vi direkt till Fiskeboda från rätt håll.
Gå in på www.hitta.se kartan och klicka dig fram till Hjälmarens östra kant ca kl 5 så vet du vart vi ska.
det räcker att åka klockan tolv typ..det tar bara en timma att gasa dit.
Tjohej leverpastej!!!!!
Roffe

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
sismo skrev:
Ok.. Det ligger vid örebro ngnstans, alltså.. Jahapp... Får väl försöka hitta dit också..
Det ligger en bra bit från Örebro och det är inte så många som hittar dit själva.
Så av just den anledningen kör vi en uppsamling vid Eurostop i Örebro för gemensam färd till Fiskeboda.
(Eurostop ligger direkt vid motorvägen med tydliga skyltar vid avfarten, går inte att missa). :tummenupp

RSV_Ante

Fort är kul...
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
Varadero -99, Tengai -91, Pegaso -05
Samåkning...

HOJ!

Funderar på om det finns nån man kan haka på? Åker ensam från Värnamo, kanske kommer någon söder ifrån på E4.. eller så kanske nårra samlas i Jkpg??

Skulle sitta fint med lite resesällskap...

/A

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...