Pratade med stuguthyrarna precis och eftersom stugorna är uthyrda så låser de inte området på natten. Jag kommer själv komma runt 01:00 och ska bo i stuga 7MrRoadSnail skrev:2280559Och nu har vi boende också! Jag, Mats (taco) och Erik (forsberg) kommer göra banområdet osäkert även på kvällarna! Vi behöver dock någon som släpper in oss sent på måndagkvällen. Nån som kan ställa upp?
Stugorna har ingen kyl i alla fall, vet ej om det finns något annanstans man kan lämna prylarna.MrRoadSnail skrev:2280559
Finns det kylmöjligheter någonstans eller är det torrfrukost som gäller?
Maciej EVO VI skrev:2356007Pratade med stuguthyrarna precis och eftersom stugorna är uthyrda så låser de inte området på natten. Jag kommer själv komma runt 01:00 och ska bo i stuga 7
Stugorna har ingen kyl i alla fall, vet ej om det finns något annanstans man kan lämna prylarna.
Finns inte i stugorna men det finns någon gemensam på området.Taco skrev:2356078Hur är det med dusch/toa och sånna lyxinrättningar ? Nån som vet ?
Taco skrev:2356078Ok, bra att det inte är låst. Jag och Forsberg kommer oxå sent, runt 0100 snåret. MrRoadsnail kommer nog en stund före oss. Hur är det med dusch/toa och sånna lyxinrättningar ? Nån som vet ?
sp2 skrev:2356481Ja toaletter och duschar finns på området där!
Stugan innehåller några sängar inte mer!
Vi ses på tisdag morgon, väck inte oss ordentliga som lägger sig i tid!!!
Ska sätta mig i bussen och tuffa ner om en timme!
Mr Helmut skrev:2356488När börjat det hela, på morgonen alltså?
Pejo skrev:2356563Inskrivning och bes. : 0700-0800
Första passet på banan för första gruppen: 0900-0920
MadClaire skrev:2357650Jag har två bokade och betalda platser till Gelleråsen 9/8 -06 till salu
Om du vill köpa den... skicka pm
//Klara
Krax skrev:2363162Nu är ja hemma från gelleråsen o jag kan bara säga att detta var den bästa kurs jag har varit på i alla fall
Jag vill tacka alla som var med o arangera TACK TACK TACK.
sporTlovEr skrev:2363287Jepp, bra kurs! Mycket köra! Samt att det inte var så mycket i skolbänken, bättre få lite uppgifter att träna på direkt på banan!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|