ktmjacke
FÅR FONTÄNORGASM
Jag vet att det finns åtminstonde en iaf. behöver väl knappast tala om att det inte är jag?Bikerbitch skrev:Vore kul att veta hur många sporthoj.com medlemmar som är poliser
Jag vet att det finns åtminstonde en iaf. behöver väl knappast tala om att det inte är jag?Bikerbitch skrev:Vore kul att veta hur många sporthoj.com medlemmar som är poliser
mini-GS skrev:skulle kanske tro att någon är intresserad av orginalmatrialet av polis bilderna problemet för mig är att det ligger på dvc pro band (har ej haft möjlighet att konvertera bandet ännu)
No1 skrev:Dom behöver också sina fem minuter i rampljuset!!!
No1...
Sitter du på originaltapen eller? Hurfan kommer man över sånt? Konvertera och upp på hubben snarast!!mini-GS skrev:skulle kanske tro att någon är intresserad av orginalmatrialet av polis bilderna problemet för mig är att det ligger på dvc pro band (har ej haft möjlighet att konvertera bandet ännu)
No1 skrev:Dom behöver också sina fem minuter i rampljuset!!!
No1...
ktmjacke skrev:Jag vet att det finns åtminstonde en iaf. behöver väl knappast tala om att det inte är jag?
Gulsnabbtrajja skrev:Sitter du på originaltapen eller? Hurfan kommer man över sånt? Konvertera och upp på hubben snarast!!
Njaaa!Det var faktiskt lite allvarligt oxå,för det kan ju finnas nya medlemmar som hade trott att det var jag utan tillägget kanske Jag har chattat med en polis en gång som är medlem på forumet.Därför jag vet att det finns minst en.Vad jag vet så har han inte gjort nån hemlighet av att han är det heller.RocketQueen skrev:
Rolig som vanligt...
Pejo skrev:Fast du måste vara fett nöjd med att ha fått namnet Ghost Rider uppläst på prime-time i svensk tv, tillsammans med ett klipp från 2:an... med tanke på att det snart är release-dags
Byter ni inom de statliga arbetsplatserna band med varandra eller hur kommer egentligen media över dessa band? Offentligt material eller?mini-GS skrev:aj aj ska ske försöker få upp det tills imorron eller nåt,
inte riktigt orginal men man jobbar kanske med media eller nåt
ktmjacke skrev:Njaaa!Det var faktiskt lite allvarligt oxå,för det kan ju finnas nya medlemmar som hade trott att det var jag utan tillägget kanske Jag har chattat med en polis en gång som är medlem på forumet.Därför jag vet att det finns minst en.Vad jag vet så har han inte gjort nån hemlighet av att han är det heller.
He he he,jo man e ju lite klämkäck ibland sådär. Vad jag har förstått så är han inte här för att snoka,utan för att han är genuint sporthojsintresserad.RocketQueen skrev:Ok men eftersom jag hängt här ett tag va inlägget rätt kul.
Han kanske ser mellan fingrarna när han är på SH. Man vet ju aldrig.
SH är ju inte alltid likamed verkligheten. Ehhh.
ktmjacke skrev:He he he,jo man e ju lite klämkäck ibland sådär. Vad jag har förstått så är han inte här för att snoka,utan för att han är genuint sporthojsintresserad.
Ja vem vet,det kanske finns dom som kör lagligt på sajten t.o.m? Eller..............nääääää!?RocketQueen skrev:De va de jag menade. Han kan ju faktiskt va privat ibland också.
Var det möjligen så att NÅN hade tänkt till lite extra o skickat ut en hare?No1 skrev:Efter samtal med reportern på ABC och ha förklarat skilnaden på skinnställen mm så valde ABC att klippa bort det hela då dom insett misstaget med att inte kontrolera fakta!!!
No1...
ktmjacke skrev:Ja vem vet,det kanske finns dom som kör lagligt på sajten t.o.m? Eller..............nääääää!?
No1 skrev:Hhhmmm...
RocketQueen, gillar din avatarbild skarpt!!! Tror nästan att jag håller på att bli kär...
No1...
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |