Sportspam Servicepack 3

Status
Ej öppen för fler svar.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Efter en svinkul, men uttröttande helg så kommer man äntligen hem...

Berättar stolt om det nya jobbet, möjligheterna och lönen (!)
Nu kan man ju tro att ens mor ska bli stolt och glädjas för sin dotters skull och iallafall säga grattis. NOT :näsblod:

Det första jag fick höra va: "att du kan med, mot stena som gett dig utbildning mm" och "Förstår du hur du skämmer ut kim nu?"

Vad kul det är att ha en familj som älskar en.... :gråta

Och med ditt inlägg så fick nu mor din svar på sin fråga.

Vad är det för nytt jobb förresten? Grattis eller nåt. :)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Och med ditt inlägg så fick nu mor din svar på sin fråga.

Vad är det för nytt jobb förresten? Grattis eller nåt. :)
AH, men lägg av nu.

Jag tycker inte att jag är oansvarig i det här fallet. DOM har strulat jätte mycket med min annställning för det första. Sen flyttar de mig från den position de gett mig, för dem behöver snabbare folk som plockar disk. Nej, nån måtta får det vara.

och om du hade fått ett erbjudande, med 30% högre lön, hade inte du tagit det då? Ett fast jobb innom det jag är utbildad till, kontra ett sommar jobb.

Hur hade du själv resonerat?

------------------------------------------------

Just nu vill jag bara bort härifrån, bort från sverige och allt. Det har hänt så jävla mycket det senaste året så jag vill slippa härifrån.
Missförstå mig inte, jag kommer sakna er alla så fruktansvärt mycket, jag kommer känna ett hugg i hjärtat varje torsdag kl 19, och på lördagar kommer jag kika ut genom fönstret för att se om det är sol, och veta att jag inte kommer kunna köra med från GP. DET suger.

Men jag måste få komma bort, för jag håller på att bli galen av alla minnen från Fabbe och Nino.
Jag vill börja om på nytt och bara ta med mig de bra bitarna. Åka bort och slippa min pappa bla. och bara minnas de bra sakerna med Fabbe och Nino och slippa tänka på att dem inte finns mer.

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Jäklar vad de small till ute. Härligt och mysigt med lite blixt & åska. :hoppa

Edit
Inte lite mörkt västerut... :)

Last edited:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Någon som har någon bra idé på vad man kan göra på natten om man har skittråkigt!? Jag bakade en kladdkaka i ren tristess förut, så hela den har jag som rekvisita, har även en flaska "sprutgrädde" :) :brynad Tänkte sätta mig i sängen, käka kakan, och titta på 6 avsnitt av "Heroes" á 45 min. Men då kommer vi till problemet, jag har en snus kvar, orkar inte gå till macken och försöka lura dem med A1-kortet och alla polarna (som är 18) är antingen för trötta för att hitta på någonting (köpa snus :gnissla ) eller är med någon annan.

Ska jag spara snusen någon timme till eller ska jag stoppa den i keften direkcT?
Det är General White det gäller, om det spelar någon roll.

Bästa alternativet är att Pinky bygger om Gixern till en helikopter och flyger hit med en dosa snus, vad säger du namne!? Det funkar säkert att skippa det där med ombyggnationen, bara att kirra ett regnställ och hoppa upp i sadeln:tummenupp

:) :rolleyes:

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
HAHA, insåg precis att mitt nickbyte gått igenom, Tack Swedie!!! :yoparty

Ps. Hade helt växt ur det gamla ;)

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Godmorgon gott folk. kan man vrida å vända tillräckligt mkt på någonting så man får första dagen på jobbet utan någon som helst sömn till något bra?

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Godmorgon gott folk. kan man vrida å vända tillräckligt mkt på någonting så man får första dagen på jobbet utan någon som helst sömn till något bra?

Det beror på vad du ska göra på jobbet. Ska du ingå i en försöksgrupp som ska sova hela dagen har du ju toppat formen, ska du stå vid en bandsåg kanske det skulle vara bättre om du är helskärpt.

Som sagt berór på vad du ska jobba med.

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad
Förvånansvärt pigg idag faktiskt.....:tummenupp

Fast jag var nog rätt dragen i helgen.....för jag minns inte att jag beställt det här vädret...:mad:

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-

Bifogat

• Damp tour i.jpg
    Damp tour i.jpg
    97.7 KB · Visningar: 28
  • Damp tour ii.jpg
    Damp tour ii.jpg
    112.6 KB · Visningar: 34
  • Damp tour iii.jpg
    Damp tour iii.jpg
    110 KB · Visningar: 28
  • Damp tour iv.jpg
    Damp tour iv.jpg
    107.7 KB · Visningar: 34

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Bästa alternativet är att Pinky bygger om Gixern till en helikopter och flyger hit med en dosa snus, vad säger du namne!? Det funkar säkert att skippa det där med ombyggnationen, bara att kirra ett regnställ och hoppa upp i sadeln:tummenupp

Hade gärna ställt upp men igår vid den tiden hade jag en halvnaken tjej i min famn som jag sög åt mig av. Lite svårt att motivera sig själv till att överge denna behagliga position för att ge sig ut och köpa snus till dig. ;)

Tar det nästa gång!

AH, men lägg av nu.
Hur hade du själv resonerat?

Med denna information på bordet så hade jag antagligen resonerat ungefär som dig.

Ha det bra på din resa, farewell!

Last edited:

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Är hungrig nu. Snart dax för käk. Jäklar vad gott det ska bli.

Det var inte så aktivt här idag.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...