Är hungrig nu. Snart dax för käk. Jäklar vad gott det ska bli.
Det var inte så aktivt här idag.
Äta mat var inte helt ok, känner mig helt sänkt nu ntimagen
Är hungrig nu. Snart dax för käk. Jäklar vad gott det ska bli.
Det var inte så aktivt här idag.
Haha, ja du var ju en riktigt rolig en!
Den tog med sig en liten bit av främre hjulkåpan. Övrigt tror jag klarade sig.
Kanske blir att köpa en kolfiber-kåpa fram nu istället.
Hihi den ser ju ut som min nu Undra om jag också kan skylla på en mås???
Någon som har glömt låset i skivan måhända?Möjligen IQ fiskmås
1 miljon glasbitar i bilen imorse var precis vad jag önskade denna ljuva underbara sömndruckna måndagsmorgon.
Hoppas ni får grymma stålars för mobilladdaren och hållaren på blocket.
Pundarjävlar
Du får ligga för mig med trucken och klyva dom jävlarna!
Se vad den jäveln gjorde. Blod och fjädrar överallt.
Fiffan, med den eminenta slutledningsförmågan kan han kandidera till höga poster inom polisväsendet! Vad skulle de annars ha nyttjat för att få med sig sitt skrot? Partikelteleportör? Olagligt importerade människor från tredje världen? En väldigt stor rysk transporthelikopeter? Va?
Möjligen IQ fiskmås
Någon som har glömt låset i skivan måhända?
Hur stavar man till Färjelanda/Färgelanda, och vars hänn ligger det? Är det nära? Det är förmodligen upp längs kusten åt Stenungsund/Uddevalla-hållet... Är det en håla, eller ett partyställe? Kan jag tjöpa läskeblask och godispåse där?
Hur stavar man till Färjelanda/Färgelanda, och vars hänn ligger det? Är det nära? Det är förmodligen upp längs kusten åt Stenungsund/Uddevalla-hållet... Är det en håla, eller ett partyställe? Kan jag tjöpa läskeblask och godispåse där?
Jag hittade inte på Eniro först, men om man inte söker på kartor får man inga sådana tydligenPå A svarar jag B och på C vet jag inte.
Sök på eniro, din vän i den interaktiva etern, och du skola finna svaret på din fråga.
Funkar inte det, får du åka och rådfråga "djupa tanken", men det tenderar ta sådär några biljoner år innan man får något vettigt ur den gamla burken.
Jag hittade inte på Eniro först, men om man inte söker på kartor får man inga sådana tydligen
För att svara på min egen fråga dårå: Det ligger ju skitlångt bort, förmodligen en håla av det större slaget och inget partyställe. Gissningsvis heldött efter 23 på en måndag och inget godis till lille Bo
Jag hittade inte på Eniro först, men om man inte söker på kartor får man inga sådana tydligen
För att svara på min egen fråga dårå: Det ligger ju skitlångt bort, förmodligen en håla av det större slaget och inget partyställe. Gissningsvis heldött efter 23 på en måndag och inget godis till lille Bo
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|