Sportspam Servicepack 3

Status
Ej öppen för fler svar.

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad
Fint med lunch....nu rullar det vidare tills hemgång.....:banana

Dags att nämna Ra i aftonbönen tydligen....:rolleyes:

Snövit

jagärjättemycketupptagen
Gick med
23 May 2008
Hoj
-08 VFR svart som synden
Efter en lååång helg i fastans tecken med så lite fast föda ( och så mycket dryck )som möjligt så såg jag fram emot att käka en god lunch.

Kroppen fullständigt chock skadades och nu är jag tillbaka i vanlig måndags stämning:trött

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
1 miljon glasbitar i bilen imorse var precis vad jag önskade denna ljuva underbara sömndruckna måndagsmorgon.

Hoppas ni får grymma stålars för mobilladdaren och hållaren på blocket.

Pundarjävlar :mad:

hjulben_74

beep beep
Gick med
9 Mar 2007
Hoj
vtr1000/ktm450exc
1 miljon glasbitar i bilen imorse var precis vad jag önskade denna ljuva underbara sömndruckna måndagsmorgon.

Hoppas ni får grymma stålars för mobilladdaren och hållaren på blocket.

Pundarjävlar :mad:

det där e ngt av det värsta man kan råka ut för,känns som man blivigt våldtagen:mad:

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad
Du får ligga för mig med trucken och klyva dom jävlarna! :mattias
Se vad den jäveln gjorde. Blod och fjädrar överallt. :mad: :kulspruta

Aha, den måsblodsröda daytonan.....:D

Kolfiber är snyggare, snittet i måsen blir perfekt och avlivningen blir snabb och precis...:mattias

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Lyssnade med ett halv öra på TV4-nyheterna där de sade att mellan 15-20 (lite osäker här på siffrorna då bara 50% av örat var aktivt) ton metall hade försvunnit från någon industritomt, där nyhetsuppläsaren avslutar det hela med "...metallen har troligtvis forslats ut med hjälp av en lastbil."

Fiffan, med den eminenta slutledningsförmågan kan han kandidera till höga poster inom polisväsendet! Vad skulle de annars ha nyttjat för att få med sig sitt skrot? Partikelteleportör? Olagligt importerade människor från tredje världen? En väldigt stor rysk transporthelikopeter? Va?

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Fiffan, med den eminenta slutledningsförmågan kan han kandidera till höga poster inom polisväsendet! Vad skulle de annars ha nyttjat för att få med sig sitt skrot? Partikelteleportör? Olagligt importerade människor från tredje världen? En väldigt stor rysk transporthelikopeter? Va?

Skyll inte på den stackaren, han läste nog bara manuset innantill:7peta

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Det fan otroligt hur diverse transportörer bara kan trolla bort paket! :4skrika

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Hur stavar man till Färjelanda/Färgelanda, och vars hänn ligger det? Är det nära? Det är förmodligen upp längs kusten åt Stenungsund/Uddevalla-hållet... Är det en håla, eller ett partyställe? Kan jag tjöpa läskeblask och godispåse där?

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Hur stavar man till Färjelanda/Färgelanda, och vars hänn ligger det? Är det nära? Det är förmodligen upp längs kusten åt Stenungsund/Uddevalla-hållet... Är det en håla, eller ett partyställe? Kan jag tjöpa läskeblask och godispåse där?

På A svarar jag B och på C vet jag inte.

Sök på eniro, din vän i den interaktiva etern, och du skola finna svaret på din fråga.

Funkar inte det, får du åka och rådfråga "djupa tanken", men det tenderar ta sådär några biljoner år innan man får något vettigt ur den gamla burken.

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018

Färgelanda ligger 2-3mil norr om Uddevalla, inne i Dalsland typ. Finns riktigt fina MC-vägar där men antar det är lite för långt för din smak.. :tungan

Partyställe är väl lite att ta i. Men hittar du det lokala blöjraggargänget kan du säkert få sitta i någon epa-traktor inred med plysch och dricka hemkört och cola & lyssna på Eddie Meduza - fruntimmer skall en ha te å knulla.
Godis och läskeblask finns det där.

Last edited:

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
På A svarar jag B och på C vet jag inte.

Sök på eniro, din vän i den interaktiva etern, och du skola finna svaret på din fråga.

Funkar inte det, får du åka och rådfråga "djupa tanken", men det tenderar ta sådär några biljoner år innan man får något vettigt ur den gamla burken.
Jag hittade inte på Eniro först, men om man inte söker på kartor får man inga sådana tydligen :dummer

För att svara på min egen fråga dårå: Det ligger ju skitlångt bort, förmodligen en håla av det större slaget och inget partyställe. Gissningsvis heldött efter 23 på en måndag och inget godis till lille Bo :gråta

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Jag hittade inte på Eniro först, men om man inte söker på kartor får man inga sådana tydligen :dummer

För att svara på min egen fråga dårå: Det ligger ju skitlångt bort, förmodligen en håla av det större slaget och inget partyställe. Gissningsvis heldött efter 23 på en måndag och inget godis till lille Bo :gråta

vad ska du göra där?

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå

Jessan bör vara en ekspert på färgelanda, hon är väl från den hålan?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S