Ikväll är det fest, här ska supas. Ska dricka 7 st 2,8 % öl, snacka om tokfylla
Helt rätt
Skavsår på knäna kan man få på roligare sätt
Helt rätt
Last edited:
Skavsår på knäna kan man få på roligare sätt
Ikväll är det fest, här ska supas. Ska dricka 7 st 2,8 % öl, snacka om tokfylla
Helt rätt
Åkäj, jag trodde livet var lugnt och flöt på som det borde men nu är det fan-i-mig (dags för farbrorn att utföra lite exorcista sig lite kanske?) inte på det viset ska jag få be att upplysa folket om!
Slog igång radion idag, rattade in hundrasjukommatre och väntade i stillhet ut den första döda timmen på jobbet innan Morgongänget kliver på och via sina utspel i etern förgyller de tidiga timmarna... Men hör och häpna, de var inte där!
Vart har de tagit vägen? När kommer de tillbaka? Radion är ju inte värd att lyssna på om inte de där goa göteborgarna är där
Radio RIXFM Men dom var inte där idag heller
Tror dom har uppehåll från radion till efter sommaren och kommer då vara samma glada gäng men med ett annat namn och på en annan frekvens. Sänder fortfarande i TV.
Var något trubbel med ledningen för "radiobolaget" om jag inte tolkade deras hemsida fel.
Trevlig midsommar allihopa.
Tony
Morgongänget kliver på och via sina utspel i etern förgyller de tidiga timmarna... Men hör och häpna, de var inte där!
Vart har de tagit vägen? När kommer de tillbaka? Radion är ju inte värd att lyssna på om inte de där goa göteborgarna är där
Vad är det mitt blinda öga skådar? En Kopparbergs Rock!Fest
Våran midsommar stong
Det är Krilllan och T4pp3r på bilderna
Vad är det mitt blinda öga skådar? En Kopparbergs Rock!
Är det vol.2 eller? Attans bra skiva!
Nu till frågorna, som för dagen är två (och en följd) till mängden:
1. Sa inte du att du hade en apsnygg syrra med silikånrattar?
Följdfråga: När ska du lägga upp bilder på henne och hennes kompisar?
2. När får vi reda på alla snaskiga detaljer från festen?
Åkäj, jag trodde livet var lugnt och flöt på som det borde men nu är det fan-i-mig (dags för farbrorn att utföra lite exorcista sig lite kanske?) inte på det viset ska jag få be att upplysa folket om!
Slog igång radion idag, rattade in hundrasjukommatre och väntade i stillhet ut den första döda timmen på jobbet innan Morgongänget kliver på och via sina utspel i etern förgyller de tidiga timmarna... Men hör och häpna, de var inte där!
äh, skönt o slippa hon Linda på morrongänget, hon är ju tidernas störtsa j*vla flöte
Varför är Varan-TV så rolig?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |