nä va kan gå fel på en triumph?
jag jobbat på Mazda, och då har alla bilar gått ca 3km (de går på en testbana innan bilen levereras).
jag vet inte hur det är med motorcyklar p.g.a. att de skickas i paket. byggs hojjen ihop på fabrik, testas och sen monteras isär för att skickas? nej, skulle inte tro det. du får säkert en hoj med 0 på mätaren.
Hahahahahaaa... Varvstoppar den är du tokig, hojen har aldrig haft olja i sig hur fan ska dom köra den då... mycket till inkörning liksom
Vad kan gå fel... hört talas som Garanti?
Han vill bara berätta för alla, ännu en gång, att han beställt en SPRILLANS NY TRIUMPH..Du får väl tejpa över sista siffran så är problemet löst?
Jag ser verkligen inte problematiken i det hela. Om en månad får du ju VETA hur det är, varför spekulera nu?
Du får väl tejpa över sista siffran så är problemet löst?
Jag ser verkligen inte problematiken i det hela. Om en månad får du ju VETA hur det är, varför spekulera nu?
du jobbar säkert bra i japan....hehe
handlare låter ju inte vem som helst köra givetvis. men köpare vill åxå ha okörda hojar om man köper nytt. därför 0 på mätarn.
Han vill bara berätta för alla, ännu en gång, att han beställt en SPRILLANS NY TRIUMPH..
Finns firmor som gör det tyvärr. Fick faktiskt provköra en redan såld och betald sprillans ny 600 som skulle till kund på en firma här i östergötland för några år sedan.. Stackars hoj
Asså Nash, varför blir du så frustrerad över all kritik du får i varje tråd du typ skapar eller skriver i?
Om du vill ha svar på dina funderingar och får kritik för ta det istället för att hålla på starta rena världskrigen mot folk.
Ja dom testar din hoj från triumph och JA det har funnits olja i motorn redan och JA den kommer förmodligen visa en siffra på mätaren.
Vill du gå ut o fira med en öl om det inte står en siffra?
Så please fellow show some Manners for the people as they do to you.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|