Det är ett symtom för alla hockeyspelande fjortisar i huvudstaden. Motgångar och kritik är något som bara drabbar barnen i Burundi.Asså Nash, varför blir du så frustrerad över all kritik du får i varje tråd du typ skapar eller skriver i?
Det är ett symtom för alla hockeyspelande fjortisar i huvudstaden. Motgångar och kritik är något som bara drabbar barnen i Burundi.Asså Nash, varför blir du så frustrerad över all kritik du får i varje tråd du typ skapar eller skriver i?
БОБАН;3838625 skrev:Att man ens orka bry sig om det står 00000 eller 00002
Eftersom du är den första i hela världen som köper en ny hoj, så det är bra hur du förklarar för oss hur det går till. Jobbigt för alla oss andra som fått köpa begagnade hojar.
P.S. Triumph är bajs, speciellt en röd Daytona D.S.
Det är ett symtom för alla hockeyspelande fjortisar i huvudstaden. Motgångar och kritik är något som bara drabbar barnen i Burundi.
Jag kan nästan garantera dig att du får lika mycket glädje av hojen om den gått 00000 eller 00030 .
Det kan jag både ha och mista. Räcker väl knappt till att öppna den berömda dörren.mer glädje om det gällt IQ
Men WHY! Ska fan be dom nollställa den tills jag kommer!
Han är bara missförstådd.Du är verkligen STÖRD...
Han är bara missförstådd.
Om en månad så tar jag ut min FABRIKSNYA Triumph Daytona 675 från Triumph Center och det jag VERKLIGEN sätt fram emot är när jag för FÖRSTA gången vrider om nyckeln och mättarna dansar lite fint och tripmättarn visar
000000!
Nu är frågan, kommer det vara så eller kommer den visa 000001?
PANIK al a I-land!!!
Han har ju skrivit TRIPPMÄTAREN och inte kilometermätarna..! Enkelt, bara att nollställa om och om igen. Plättlätt!
Förlåt, kunde inte låta bli att läsa igen vad han faktiskt har skrivit, han vill nog bara egentligen tala om att han köpt en Daytona. Ha trevliga resor med den för det är ju en Trajja.
mer glädje om det gällt IQ
Då får vi väl hoppas han har högre än 15 i IQ så han inte glömmer bort att andas!
Vi vet redan att du har beställt en ny Triumph..
Och ja, det kommer stå 2.385 km på mätaren.
Skulle du hellre vilja ha en som inte testats på något sätt innan den lämnat fabriken?
http://www.youtube.com/watch?v=4c7uddXOlZw
Jag fattar inte vad problemet är med 000000 på mätaren, varför är detta viktigt? jag fattar inte!
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|