Sprutande bil fick smäll!!!

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Pyton skrev:
Risken är nog väldigt liten att de vill göra en polissak av malören. Vad ska de säga? -Vi sprutade ner en kille med flit och var otrevliga trots tillsägelse...

Tat lugnt så länge...

Borde väl vara vårdslöshet i trafik eller något i den stilen att medvetet spruta ner motorcyklister?

Dragon

Hell was full so i came back..
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
Cbr 929 RR Fireblade
Med tanke på hur "smarta" dom här killarna verkar vara så tvivlar jag på att dom tog reg-nr på dig.

Maldiani

Ny medlem
Gick med
1 May 2004
Hoj
min hoj
PIX skrev:
Nu när "kicken" har lagt sej är jag väldigt orolig detta är ju smitning, ska jag gå till polisen och anmäla mej själv kanske??
Eller hoppas på att dom blev så paffa att dom inte hann ta reget?

Inte alls smart att dra iväg där fan nu mår jag skit för de här.

Lite tuffare än så e du nog!! :tummenupp
LÄS MIN SIGNATUR NEDAN OM OCH OM IGEN!! / RB

LameViffer

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Honda VFR800 -01
Du kan nog kallt räkna med att du får besök av nationella insatsstyrkan. 03:00 inatt kommer samtliga fönsterrutor hos dig krossas av chockgranater och sen åtföljas av en tårgasattack. :rolleyes:

EDIT: lägger in en bild så att du vet vad du har att vänta dig.
bild1.gif

Arctic#1

www.saltdalmc.com
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Kawasaki Zx6R
Bikerbitch skrev:
Jaförfan, lite våld löser tydligen allt.

Arctic#1; Nu vill jag ärligt veta, är du seriös eller?

Nej egentligen inte, men man hør ju så ofta om folk som tycker at spolarvatten ar til for at tvatta motorcyklister. Har sjalv varit ute før det samma och det ar irriterande eller hur??.

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Du skulle ha krossat rutan framför hans hånleende nylle med kevlar hanskarna och sen :blah i en fet wheelie därifrån!!!

HaiWaN

SHOIK
Gick med
6 Mar 2003
Bogstavligen talat på bogesundsvägen//vaxholm
Hoj
Aprilia Rs 125 -98 | Projekt StreetFighter pågår...
Går det inte med lite våld, går det med mer våld :D

Tycker att du skulle ha dunkat till den rejält, speciellt om dom sitter och skrattar och sedan gör det igen. Då tigger dom ju om det, du gjorde rätt. Dom kommer förmodligen att säga till sina päron att det var en parkeringskada eller dylikt.
Att tänka på till nästa gång..
Plåtskador är dyrare än lösa delar till bilar!
inte alla gånger, ett par borstade aluspeglar till en audi A4 går lös på ca. 20000:- (har jag för mig)
PS: Våld löser inget!!!

Men det är ett jävlit bra argument :D:tummenupp

Maciej EVO VI

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
R1 -07, KTM 625 SMC -06
PIX skrev:
Nu när "kicken" har lagt sej är jag väldigt orolig detta är ju smitning, ska jag gå till polisen och anmäla mej själv kanske??
Eller hoppas på att dom blev så paffa att dom inte hann ta reget?

Inte alls smart att dra iväg där fan nu mår jag skit för de här.
nix det är inte smitning. Du har inte orsakat någon olycka som du har dragit från, möjligtvis skulle det kunna bli skadegörelse eller liknande men inte smitning.

Helt rätt gjort... :yoparty

Meissner

Skriver!
Gick med
10 Aug 2003
Hoj
Diverse
Får jag anta att det var en gammal japansk bil du drog backspegeln av? De kostar inte många hundralappar att ersätta en sån.

Veztra

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2004
Hoj
RGV 250
Risken är att dom tog ditt reg nummer och imorgon bitti när du vaknar så är det inte bara din backspegel som är trasig utan hela hojen..

:) :)

Så lås in den ett par tre månader om du så skall in och slå en drill bara, ge dom inte nöjet att hämnas..

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
Vad var de för bil då?

Som någon sa så är dem nog inte smarta nog att ta ditt regnummer om du åkte snabbt därifrån.

Nacka

Himla trevlig kille
Gick med
27 Jul 2003
Hoj
Ducati Monster 620 ie dark + Remus kolfiberblås
PIX skrev:
Jaha var ute och körde idag, var inne en sväng i malmö där jag hamnar bakom en bil vid ett trafikljus. Denna förare kan inte haft alla hemma då han helt plötsligt sprutar vatten på rutan så det stänker över hela mej. Kör upp berdvid han vid nästa ljus och ser då att det är två ungdomar i den och dom sitter och skrattar så dom var helt röda i ansiktet, knackar snällt på rutan och frågar om det verkligen var nödvändigt att spruta när han såg att jag stog bakom, då ger han mej :finger och jag som e så lugn annars blev riktigt :mad: kör efter och hamnar bakom honom igen ghaaaaaaa ännu en dusch vid detta lag e jag så otroligt förbannad så vid nästa rödljus går jag upp bredvid igen och tittar på honom och han sitter där :lol :finger :finger , så när det blev grönt slog jag av vänster backspegel och körde därifrån.

De tyckte jag han skulle ha. :rofl

:tummenupp

iommi

sakta men säkert!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR750 -85, Yamaha sr400 -83
Det räcker väl inte med ett reggnummer för deras del. de måste väl kunna identifiera föreren för att de ska kunna sätta fast dig.

Jag skulle snarare vara orolig för att de hämnas på digl. VAndaliserad motorcykel eller något sådant.

Berglund

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
RGV 250 -92
Så jävla rätt det du gjorde. Dom verkar verkligen ha förtjänat det.
Tur att du kunde behärska dig någorlunda så du inte slog han på käften, då hade du antagligen åkt dit för misshandel. :)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati