Sprutande bil fick smäll!!!

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
PIX skrev:
Jaha var ute och körde idag, var inne en sväng i malmö där jag hamnar bakom en bil vid ett trafikljus. Denna förare kan inte haft alla hemma då han helt plötsligt sprutar vatten på rutan så det stänker över hela mej. Kör upp berdvid han vid nästa ljus och ser då att det är två ungdomar i den och dom sitter och skrattar så dom var helt röda i ansiktet, knackar snällt på rutan och frågar om det verkligen var nödvändigt att spruta när han såg att jag stog bakom, då ger han mej :finger och jag som e så lugn annars blev riktigt :mad: kör efter och hamnar bakom honom igen ghaaaaaaa ännu en dusch vid detta lag e jag så otroligt förbannad så vid nästa rödljus går jag upp bredvid igen och tittar på honom och han sitter där :lol :finger :finger , så när det blev grönt slog jag av vänster backspegel och körde därifrån.

De tyckte jag han skulle ha. :rofl

Om du är rädd för att hamna i ett polisärende så kan du ju nästa gång detta händer köra om honom och vid nästa rödljus göra en feeet bromsburn (visst sliter lite däck men snubben i bilen har ju att tvätta i några timmar).

Annars tycker jag det var bra gjort av dig :yoparty
 

Neanderthalaren

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2004
Ort
Bushen
Hoj
Honda VTR1000F -06
Och då kommer självklart frågan; hur slår man lättast av en backspegel? De är ju oftast fjädrade.
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Arctic#1; Ja jag hade säkert blivit arg om någon med flit hade börjat tvätta rutorna medan vi stod i en bilkö. Men någon backspegel hade jag aldrig orkat slå av. Brukar ni/du ofta peka finger och slå av saker i trafiken när någon fuckar sig?
 

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Ort
Tokholm
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
Jag förstår att du blev riktigt förbannad. Har du inte kolfiberknogar på handskarna? I såna fall skulle du ha knäckt rutan, och förhoppningsvis även ha fått med det skrattande puckot i slaget.
 

HARKE

Börjar bli varm i klädern
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
YAMAHA FZR600R 95
PIX skrev:
Jaha var ute och körde idag, var inne en sväng i malmö där jag hamnar bakom en bil vid ett trafikljus. Denna förare kan inte haft alla hemma då han helt plötsligt sprutar vatten på rutan så det stänker över hela mej. Kör upp berdvid han vid nästa ljus och ser då att det är två ungdomar i den och dom sitter och skrattar så dom var helt röda i ansiktet, knackar snällt på rutan och frågar om det verkligen var nödvändigt att spruta när han såg att jag stog bakom, då ger han mej :finger och jag som e så lugn annars blev riktigt :mad: kör efter och hamnar bakom honom igen ghaaaaaaa ännu en dusch vid detta lag e jag så otroligt förbannad så vid nästa rödljus går jag upp bredvid igen och tittar på honom och han sitter där :lol :finger :finger , så när det blev grönt slog jag av vänster backspegel och körde därifrån.

De tyckte jag han skulle ha. :rofl

Det tycker jag med :tummenupp

HARKE
 

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
PIX skrev:
Nu när "kicken" har lagt sej är jag väldigt orolig detta är ju smitning, ska jag gå till polisen och anmäla mej själv kanske??
Eller hoppas på att dom blev så paffa att dom inte hann ta reget?

Inte alls smart att dra iväg där fan nu mår jag skit för de här.


Tänk inte nå mer på det där nu. Dom förtjänade det... och om dom skulle höra av sig be om deras adress och åk dit o betala. Den dagen den sorgen.
Men jag tror inte du kommer att höra något mer om det här.
 

von reisen

Snacka går ju...
Gick med
29 Nov 2003
Ort
Småland
Hoj
Husqvarna 250 CR -03
Bra gjort med backspegeln, har funderat på vad jag själv skulle göra vid ett sånt tillfälle. Tror att jag instinktivt skulle sparka in en dörr...
Smitning kan det knappast handla om dem provocerade, du reagerade. Svårt att tro att dem hann att se ditt regnr, dem blev säkert djäkligt paffa. Om dem har sett ditt regnr så var någon spekulant och provkörde hojen... :tummenupp
 

McRae

Radical Riders
Gick med
23 Jan 2004
Ort
Trelleborg
Hoj
KTM 625 SMC -04
Men frågan är.. Var har polis nr4 fått tag på det extra kevlarskyddet??
 

Bifogat

  • polis 2.bmp
    103.8 KB · Visningar: 474

ITZHAK

Musikalernas Robin Hood
Gick med
9 Jun 2004
Ort
Nordväst om Ungern
Hoj
Kulturraket
PIX; du gjorde helt rätt.:tummenupp
Tur att det inte var jag som satt på din hoj, för jag har brutalt kort stubin och bra uppfinningsrikedom, så mest troligt hade pojkspolingarna fått åka till sjukhuset med varsin backspegel upp i r*ven.

Men något mer fredligt kan vara att dra ner gylfen, hala fram k*ken och pissa ner deras bil?

Sen blir det nakcskåt! :machinegu
 

MikkE

Guest
Fasiken va rätt!!! :tummenupp

hur slog du av spegeln? sparka i farten eller bara en fet knytnäve? kul att veta bara :)
 

Gabor

Guest
PIX skrev:
Nu när "kicken" har lagt sej är jag väldigt orolig detta är ju smitning, ska jag gå till polisen och anmäla mej själv kanske??
Eller hoppas på att dom blev så paffa att dom inte hann ta reget?

Inte alls smart att dra iväg där fan nu mår jag skit för de här.
vad är lite vatten att hetsa upp sig för, vad gör du när det regnar ??? okey, du blev förb, för att fingret fick kramp på stackarn...då...
-Du stannar och tar reg nr, ringer polisen å säger att dom ....hotade dig...
-Du misstänker rattonyckterhet och så följer du efter,,,de har ju fortfarande inte ditt reg nr...
-Du såg dom antasta småflickor och försökte få in dom i bilen...
-Du såg dom genomföra en knark affär....
eller den bästa....dom hotade dig med stora vapen och du tror at dom förbereder ett rån eller fritagning av fångar....

Tror det räcker för att skrämma upp dom när länsman kommer med dragan automat vapen och kravall utrustning
 

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Västerös
Hoj
Näe
tassen skrev:
Tror det räcker för att skrämma upp dom när länsman kommer med dragan automat vapen och kravall utrustning

Eller så säger länsman att "Näe du, vi äter munkar just nu, och sen ska vi skjut järnet med lasern, så det där får du ta o grejsa med själv".... :(
 

Gabor

Guest
Pejo skrev:
Eller så säger länsman att "Näe du, vi äter munkar just nu, och sen ska vi skjut järnet med lasern, så det där får du ta o grejsa med själv".... :(

tror inte det, länsman är på som fan när det gäller....i alla fall här uppe.
 

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
MTS 1200 S
Pejo skrev:
Eller så säger länsman att "Näe du, vi äter munkar just nu, och sen ska vi skjut järnet med lasern, så det där får du ta o grejsa med själv".... :(

Hahaha... kan se det framför mig... :rofl
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top