Arawak skrev:/.../
Ser att bilen ska köra om mig, petar ner till 3:an och kör jämnsiden med bilen så den inte kommer om. /.../
Jaha det är så man gör för att inte göra det svårare för någon som försöker köra om.
Arawak skrev:/.../
Ser att bilen ska köra om mig, petar ner till 3:an och kör jämnsiden med bilen så den inte kommer om. /.../
Arawak skrev:Bilisten lär inte fattat att hon gjorde några fel heller.
P@trik skrev:Uppenbarligen inte du heller...
Att "hämnas" ett misstag med ytterligare ett är ju bara dumt..
Ska vi ha nolltolerans till misstag och missbedömningar i trafiken så kommer vi nog alla preja varann av vägen på nolltid.
Lasson skrev:bra gjort Pix! Jag betedde mig också som en idiot en gång och fick på käften, det lärde jag mig av. Och du, skulle dom höra av sig så Pma så kan vi säkert ordna nått.
Våld är fel men ibland får folk fan själva skylla sig.
PIX skrev:Nu när "kicken" har lagt sej är jag väldigt orolig detta är ju smitning, ska jag gå till polisen och anmäla mej själv kanske??
Eller hoppas på att dom blev så paffa att dom inte hann ta reget?
Inte alls smart att dra iväg där fan nu mår jag skit för de här.
PIX skrev:Jaha var ute och körde idag, .............
Om ingen har sagt det innan; Praktarsel!!Arawak skrev:Ser att bilen ska köra om mig, petar ner till 3:an och kör jämnsiden med bilen så den inte kommer om. Bilen vet inte vad den ska ta sig till utan lägger sig bakom och ligger med betryggande avstånd nästan hela vägen hem.
frankof skrev:Om ingen har sagt det innan; Praktarsel!!
SENSEI skrev:Helt rätt.
Har själv gjort en liknande greg.
Låg med firmabilen efter E4an. Kör om en bil men får gå in rätt tätt framför den pga möte...
Gubben i bilen blir irreterad och klappar på helljuste. Han hade 6 st i fronten.
Jag ser inte ett skit... totalt blända då firmabilen hade STORA backspeglar. Var en Cheva van. Jag bromsar in och markerar framför han att jag blir bländad. Han släcker inte. Jag bromsar in och stannar intill vägkanten.. han stannar bakom. När jag kliver ur bilen får jag syn på att min avbitartång ligger i dörrfacket. Tar med mig den, går fram till bilen bakom och klipper av kablarna till x-ljusen. Gick lungt tillbaka till min bil och for..
Kom sedan på att firmanamnet samt tel står med stortext över hela bilen. Väntade mig en kallelse till Chefen men jag hörde alldrig nått mer om det,
Silwer skrev:Ni som skriver att ni slår ner varenda jävel jämt, är ni verkligen sådana eller är det tuff bakom skärmen som gäller?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|