Gabor
Guest
aci skrev:Vilket partytrix
Kan många fler, men dom går inte att trycka här...
aci skrev:Vilket partytrix
PIX skrev:Spegeln slogs ner av min kevlarskyddade hand.
Sen det var inte enbart vatten, tur att man hann sluta ögonen men jisses så ont det gjorde i resten av ansiktet sved och hade sej, lite rödflammig nu.
Men det hade varit bättre att köra in framför han bööööörna som f.n och mona för dom. Synd att man inte kan det bara, får väl öva tills nästa gång.
SENSEI skrev:Helt rätt.
Har själv gjort en liknande greg.
Låg med firmabilen efter E4an. Kör om en bil men får gå in rätt tätt framför den pga möte...
Gubben i bilen blir irreterad och klappar på helljuste. Han hade 6 st i fronten.
Jag ser inte ett skit... totalt blända då firmabilen hade STORA backspeglar. Var en Cheva van. Jag bromsar in och markerar framför han att jag blir bländad. Han släcker inte. Jag bromsar in och stannar intill vägkanten.. han stannar bakom. När jag kliver ur bilen får jag syn på att min avbitartång ligger i dörrfacket. Tar med mig den, går fram till bilen bakom och klipper av kablarna till x-ljusen. Gick lungt tillbaka till min bil och for..
Kom sedan på att firmanamnet samt tel står med stortext över hela bilen. Väntade mig en kallelse till Chefen men jag hörde alldrig nått mer om det,
Fy faaan va bra!PIX skrev:så när det blev grönt slog jag av vänster backspegel och körde därifrån.
P@trik skrev:Det är ju fan det sista som behövs,en massa galna bilister utan backspeglar..
tassen skrev:tror inte det, länsman är på som fan när det gäller....i alla fall här uppe.
SENSEI skrev:Helt rätt.
Har själv gjort en liknande greg.
Låg med firmabilen efter E4an. Kör om en bil men får gå in rätt tätt framför den pga möte...
Gubben i bilen blir irreterad och klappar på helljuste. Han hade 6 st i fronten.
Jag ser inte ett skit... totalt blända då firmabilen hade STORA backspeglar. Var en Cheva van. Jag bromsar in och markerar framför han att jag blir bländad. Han släcker inte. Jag bromsar in och stannar intill vägkanten.. han stannar bakom. När jag kliver ur bilen får jag syn på att min avbitartång ligger i dörrfacket. Tar med mig den, går fram till bilen bakom och klipper av kablarna till x-ljusen. Gick lungt tillbaka till min bil och for..
Kom sedan på att firmanamnet samt tel står med stortext över hela bilen. Väntade mig en kallelse till Chefen men jag hörde alldrig nått mer om det,
Arawak skrev:skulle jag bara satt mig på marken 10 cm ifrån fronten på din bil...
Neanderthalaren skrev:Och då kommer självklart frågan; hur slår man lättast av en backspegel? De är ju oftast fjädrade.
P@trik skrev:Det är det stötfångaren är till för..
PIX skrev:Nu när "kicken" har lagt sej är jag väldigt orolig detta är ju smitning, ska jag gå till polisen och anmäla mej själv kanske??
Eller hoppas på att dom blev så paffa att dom inte hann ta reget?
Inte alls smart att dra iväg där fan nu mår jag skit för de här.
Arawak skrev:Hoppas att du inte trängde dig in (mellan 2 fordon) tillbaks i körfilen...
Hoppas du inte såg att det var möte på gång och tänkte "jag hinner"...
Isf snyggt jobbat. För sånt är det värsta jag vet.
Men om inte så hade jag gjort precis som gubben.
Dock hade jag även ställt min bil så nära din bil att du inte kunnat backa och efter du klippt kablarna skulle jag bara satt mig på marken 10 cm ifrån fronten på din bil...
SENSEI skrev:Alla gör vi misstag i trafiken. Och man får anpassa situationen efter det.
Om du då inte kan överse med andras misstag så räknas man i körkortsboken som en omogen förare och bör därav inte ha ett körkort.
Han skapade en trafikfarlig situation. Jag såg inte ett smack och kunde har kört ut i mötande och frontat eller kört av vägen.
Visst Omkörningen kunde varit bättre planerad. Dock så hade jag inte planerat att det skulle komma en bil i närmare 200 blås. Om du ställt bilen bakom så hade jag helt enkelt backat. Jag körde en bil på 2,8 ton. Och 200 hp. Bilen var inte min och den var försäkrad.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|