T509
Spondon rider!!!
Estremo skrev:2547635Det där är riktigt vackert. Kommer man att kunna se lika mycket av ramen även efter att tanken har monterats?
Klart, skulle aldrig få för mig att gömma den bakom kåpot eller nått dummt!!!!
Estremo skrev:2547635Det där är riktigt vackert. Kommer man att kunna se lika mycket av ramen även efter att tanken har monterats?
Tja! för min del blir det en "Blade" -03 som skall fightas i vinter, Då en älg jävel pråmt skulle över vägen Behöver styrkrona?Wiseguy skrev:2449904Tror oddsen är stora för det. CBR900RR:en blir nog ganska ovanlig detta år.
ozeo skrev:2548261kan lägga ett par till då jag inte vet om de värt o starta en egen tråd..
får se.
lampan sitter där tillfälligt
styret e sjukt skönt, snyggt o brett som faen
fixa till "basic" grejerna idag.
madmagnus skrev:2550777sätt en kula mellan ögonen på den ohyggliga styggelsen till framlyse som smetat sig fast på gaffelbenen...... AAAAaaaahhhrrgggGGGghhh.... mina ögon... det bränns......
när den faller till marken skadad, trampa bestämt sönder den till plastsmulor och elda upp resterna med napalm.
fulkåpan är fruktansvärt smittsam så det finns ingen tid att förlora.
seså, var inte rädd! ut i garaget å gör slag i saken..... det är bråttom!
lycka till //// mad
madmagnus skrev:2550777sätt en kula mellan ögonen på den ohyggliga styggelsen till framlyse som smetat sig fast på gaffelbenen...... AAAAaaaahhhrrgggGGGghhh.... mina ögon... det bränns......
när den faller till marken skadad, trampa bestämt sönder den till plastsmulor och elda upp resterna med napalm.
fulkåpan är fruktansvärt smittsam så det finns ingen tid att förlora.
seså, var inte rädd! ut i garaget å gör slag i saken..... det är bråttom!
lycka till //// mad
ozeo skrev:2551189
jag har redan tankar på o ta bort den..
kommer bli en liten plastis men en snygg
Men vet du vad....fahrenheit skrev:2562037Fan va gutt det verkar se ut!! ångrar som fan att man inte anmälde sig..
gutt med lite fler hojar iår...
Wiseguy skrev:2562441Men vet du vad....
Det är inte försent än...
-Anmälningstiden är från och med nu, 7 september 2006 till 31 december 2006. (Och med nu menades 2006-09-07)
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=134190
ozeo skrev:2571537faen vad jag velar om bakändan..de e ju lite den som avgör om de är en basic fighter el en riktig
har fått tag på en cool racebakdel men funderar antingen o modda den el bygga en helt egen skapelse där bak.
har en underlig ide i huve
alltid detta velande
quip skrev:2577753Den vänstra bilden, den med svart, hade du tänkt kapa bort det svarta alltså?
Jag tror din underliga idé i huvet är skojigare
förresten, din PM-inbox är full, går inte att skicka pm till dig.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|