Varför är folk så störda?
Bra, mera förståelse och mindre klankande på andra!
We shall overcome!
https://www.youtube.com/watch?v=iZqPMROclcM
Va fn i h-e, kan man rensa V&H, måste kolla igenFan nu blev jag sur på alla med rensat rör som tränger sig mellan köerna, ge fanidet!
Detta verkar vara lite äventyr...
https://m.youtube.com/user/c90adventures
Dock har C90:n typ 40 hk och 550 cc för lite för att vara lika äventyrlig som en XT660....
Harry Lundberger körde en C90 till IoM i många år. Den lär stå på museum på ön. Han körde den som moped. Harry stod i färjekön på väg hem från England, det är länge sedan det gick passagerarbåtar därifrån, och Harry var efter oss andra. På frågan varför svarade Harry, - De hade åsikter om min moped var en moped. Och det kan väl äga sin riktighet, med det ska de skita i!
https://sv.wikipedia.org/wiki/Harry_Lundberger
Jag har kört SportHoj till IoM flera gånger med massor med mer kubik och hästar...
Efter tillräckligt mycket chips är det kanske ett äventyr att ta sig till kylen för mer öl? Eller är det tvärtom? Hmm...Värst hittills? Tyvärr ingen bild på det, men Lidl hade en kampanj med små mysiga TV-tofflor för ett par år sedan. Plysch och teddy om vartannat. Cosy!
Men, broderade med en logga som sade Adventure!
Yeah right...
Låna min hoj o kör med nedlägg på 70-vägar så ska du få se på äventyr (xvz1200)
Inte ett pip, inte ens en kommentar från TS, Jimpa85.
Sitter han och gnuggar händerna av förtjusning över att ha dragit igång en så livlig tråd?
Eller trollar han? (fast ganska milt och snällt i så fall - no hard feelings...)
Finns han ens? Fake konto, fake news...?
Han reggade sig på SH 28 augusti, publicerade ett (1) inlägg 26 minuter senare. Och sedan dess? Inte ett ljud.
Reg.datum: 2017-08-28 20:19
Senaste aktivitet: 2017-08-28 20:45
Senaste inlägg: 2017-08-28 20:45
Spekulationens vågor går höga!
//Konspirationsteroretikern
Och en långtur genom ett regnigt Norge på en sån hoj, DET är ett riktigt äventyrHmmm....
XVZ1200, med suffixet "TD". Turbo diesel?
Något av det mest härjade man kan se är en sådan, i sin tidstypiska champagnelack - som stått utomhus några år, bortglömd av sin ägare.
Den matchande bruna plasten är blekt och spröd, lacken vittrad, motor och all aluminium oxiderad, det som kan rosta har blemmor på sig, sadeln uttorkad av solen och sprucken på både längden och tvären.
En sådan äkta råttsoffa såg jag i trafik, med stora sjok av plastpanelerna uppbrutna och delar av kabelhärvorna utdragna och skarvade hejvilt, olika Biltema-brytare hängandes löst i vinden.
Det var både häftigt och sorgligt på samma gång att se: en gång ett flaggskepp, nu närmast ett spökskepp. Men den gick!
Det har jag gjort, på en RG 500, det snöade till och med.Och en långtur genom ett regnigt Norge på en sån hoj, DET är ett riktigt äventyr
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|