tjo, nu har det som inte händer hänt! en kompis till mig har krockat på sin rs han har brutit två revben, en punkterad lunga och små blödningar i hjärnan! det ände i väring en bit utanför skövde.... tänkte att detta var det minsta jag kunde göra för honom och hoppas han överlever!
http://hd.se/inrikes/2007/07/14/livshotande-skador-efter-mc-olycka/
(fixar bild på hans mc senare kanske)
ställ gjärna frågor!
han körde i 80 på 50-väg men en bil körde ut framför honom! kommer nog stå mer i tidningen imorrn... han är en så go´ person! sånt händer ju inte! :S
(han har livshotandeskador) vet inte så mycket mer än det jag har skrivit nu
det va ingen där bak som det står där heller...jag vet inte var dom har fått det ifrån! :S
Ajdå.. asså dom där jävla bilisjävlarna !!! Fan i helvete vad jag blir arg när dom inte kollar ordentligt.. Skitmånga som har kört framför mig helt utan varning what so ever, men har klarat mig hittils.. Hoppas verkligen han blir bra !
Det lät inte alls bra Hoppas han klarar sig.
Ett tips är att när man närmar sig korsning och ser en bil stå och tveka ifall han/hon ska köra ut eller ej är att tända helljuset.
men problemet e att d händer i trafiken i stan typ jämt :S ignen kollar efter ordentligt känns d som.. hänt en ggn på motorvägen fyfan då va d rätt nära.. lgiger i 150 och en bilh*ra svänger in på min fil.. d va nära kan ja säga..
skönt3054103han åkte i vanlig skinnjacka och vanliga byxor (han skulle köpa byxor)
fick veta att tillståndet var bättre idag!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|