stötta/hjälp denna personen (krock)

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Ort
kungälv
Hoj
ingen :(
alltid lika tråkigt när som sånt här händer :/ fan vad hemskt :( hur går det för han? hoppas han repar sig
 

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Ort
Örebro
Hoj
Aprilia rs 125 06 GP White ! :D
tjo, nu har det som inte händer hänt! en kompis till mig har krockat på sin rs han har brutit två revben, en punkterad lunga och små blödningar i hjärnan! det ände i väring en bit utanför skövde.... tänkte att detta var det minsta jag kunde göra för honom och hoppas han överlever!
http://hd.se/inrikes/2007/07/14/livshotande-skador-efter-mc-olycka/

(fixar bild på hans mc senare kanske)
ställ gjärna frågor!

Nej fan vad jag hatar när sånt här händer ! :( Hoppas han blir helt återställd..! :( Hur gick det till vet du det? Hur snabbt, vems fel osv?
 

kozonax

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2007
Ort
hemma
Hoj
hoppas på en snart :D
han körde i 80 på 50-väg men en bil körde ut framför honom! kommer nog stå mer i tidningen imorrn... han är en så go´ person! sånt händer ju inte! :S
(han har livshotandeskador) vet inte så mycket mer än det jag har skrivit nu

det va ingen där bak som det står där heller...jag vet inte var dom har fått det ifrån! :S
 
Last edited:

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Ort
Örebro
Hoj
Aprilia rs 125 06 GP White ! :D
han körde i 80 på 50-väg men en bil körde ut framför honom! kommer nog stå mer i tidningen imorrn... han är en så go´ person! sånt händer ju inte! :S
(han har livshotandeskador) vet inte så mycket mer än det jag har skrivit nu

det va ingen där bak som det står där heller...jag vet inte var dom har fått det ifrån! :S

Ajdå.. asså dom där jävla bilisjävlarna !!! :mad: Fan i helvete vad jag blir arg när dom inte kollar ordentligt.. Skitmånga som har kört framför mig helt utan varning what so ever, men har klarat mig hittils.. :mad: Hoppas verkligen han blir bra !
 

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Så typiskt att det alltid ska vara en bil med hoppas killen överlever.
 

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
Det lät inte alls bra :( Hoppas han klarar sig.

Ajdå.. asså dom där jävla bilisjävlarna !!! :mad: Fan i helvete vad jag blir arg när dom inte kollar ordentligt.. Skitmånga som har kört framför mig helt utan varning what so ever, men har klarat mig hittils.. :mad: Hoppas verkligen han blir bra !

Ett tips är att när man närmar sig korsning och ser en bil stå och tveka ifall han/hon ska köra ut eller ej är att tända helljuset.
 
Last edited:

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Ort
Örebro
Hoj
Aprilia rs 125 06 GP White ! :D
Det lät inte alls bra :( Hoppas han klarar sig.



Ett tips är att när man närmar sig korsning och ser en bil stå och tveka ifall han/hon ska köra ut eller ej är att tända helljuset.

men problemet e att d händer i trafiken i stan typ jämt :S ignen kollar efter ordentligt känns d som.. hänt en ggn på motorvägen fyfan då va d rätt nära.. lgiger i 150 och en bilh*ra svänger in på min fil.. d va nära kan ja säga..
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Aj jävlar, det här händer allt för mycket nu. :(

bilister är blinda, döva, täpta i näsan, och allmänt sten dumma, tänk på det där ute. :mad:
 

RawR

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2006
Ort
Göteborg
Hoj
dröm
men problemet e att d händer i trafiken i stan typ jämt :S ignen kollar efter ordentligt känns d som.. hänt en ggn på motorvägen fyfan då va d rätt nära.. lgiger i 150 och en bilh*ra svänger in på min fil.. d va nära kan ja säga..

Synd om killen, hoppas han klarar sig
Men ni som klagar på bilister de är jävligt dåligt av er, dock säger jag inte att alla bilister är perfekta. Många behöver lära sig o köra försiktigare, t ex DjPacMan de är inte lagligt o åka i 150 inte konstigt att de händer olyckor..
 

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
när man kör bil ser man jävligt mycket sämre än när man åker hoj. tips = heljus på!

hoppas han klarar sig.
 

simonnr22

Guest
Fan vad tråkigt när sånt händer :'( hoppas verkligen han klarar sejj!
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Hoppas han klarar sig bra.

Men som sagt sluta klaga på bilister när ni själva inte kör ordentligt. Den som inte har kört olagligt får kasta första sten.

Som nämnt kör med helljus, samt så fort ni kommer till en korsning, sakta ner. Tänk alltid i huvudet att kommer det en bil där så kör han ut framför mig.
 

kozonax

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2007
Ort
hemma
Hoj
hoppas på en snart :D
han åkte i vanlig skinnjacka och vanliga byxor (han skulle köpa byxor)

fick veta att tillståndet var bättre idag!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top