Blomsterhondan
Sporthojsnörd
- Gick med
- 13 Jul 2015
Ehh, forumet heter Sporthoj.com)
Men inte så mycket sporthoj om man så säger...
Men inte så mycket sporthoj om man så säger...
Ehh, forumet heter Sporthoj.com)
Men inte så mycket sporthoj om man så säger...
Enduro är en sport, motocross är en annan och supermotard en tredje. Alla går fint att utöva med Vargen och avhandlas i tråden.Ehh, forumet heter Sporthoj.com)
Men inte så mycket sporthoj om man så säger...
Enduro är en sport, motocross är en annan och supermotard en tredje. Alla går fint att utöva med Vargen och avhandlas i tråden.
Gatåkning med literklubba är inte en sport men det tycker jag man ska ha överseende när det diskuteras på forumet.
Enduro är en sport, motocross är en annan och supermotard en tredje. Alla går fint att utöva med Vargen och avhandlas i tråden.
Gatåkning med literklubba är inte en sport men det tycker jag man ska ha överseende när det diskuteras på forumet.
Fan vad jag älskar denna tråd. Från att handlat om elhojen Stark Varg har den på äkta Sporthojsmaner spårat ur totalt och handlar nu om 125cc tvåtakt vs 250cc fyrtakt!
Ok, tackar. Jag tror jag kanske gör så. Men är inte 125cc för litet för mig? Jag väger typ 99 kg.
Jodå, det finns en hel del kvar att klaga på.Först va de diskution om att Vargen inte skulle funka å ägarna skulle dra me pengarna.. Sen att batteri tiden inte skulle finnas där.. Då gled allt över på elbilar å laddtider... Nu när de finns inte så mycke å klaga över så hamna de på skillnaden mellan 2-taktare å 4-taktare..
Jodå, det finns en hel del kvar att klaga på.
Först va de diskution om att Vargen inte skulle funka å ägarna skulle dra me pengarna.. Sen att batteri tiden inte skulle finnas där.. Då gled allt över på elbilar å laddtider... Nu när de finns inte så mycke å klaga över så hamna de på skillnaden mellan 2-taktare å 4-taktare..
Vilket ju var hela idén med sidan för 20+ år sen.www.literklubba.com låter som något helt annat… och utesluter ju typ alla sporthojar utom några japaner mellan 1996 och 2005.
Vilket ju var hela idén med sidan för 20+ år sen.
Jag kan faktiskt redan visualisera det nöjet, just att hojen har begränsningar som jag behöver lära mig jobba med, vilket på sikt förbättrar min kompletta förståelse för motorcykeln, i synnerhet i dynamisk terräng.Du kommer knappast klara av det och det är liksom själva nöjet med att åka 125, det är en ständig utmaning.
Vafan skrev jag egentligen igår? Läste det jag citerade helt felVilket ju var hela idén med sidan för 20+ år sen.
Jasså? Men vad utgör då skillnaderna mellan en 125cc och en 350cc?Chassit är de stort sätt samma som på din 350... Jag kan ta fram grabbens gamla exc 125 å den far iväg som ett skott me mig på å då handlar de om 110 kg..
Motormässigt så funkar de kanon även med en 80 cc
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |