Bodoe
Motorhaverist? Javisst!
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
Är du analfabet eller 14 år och har tonårsstora tår?
Denna tråd skriver jag till alla er som blivit tappade i golvet med huvudet före och därmed har läs- och skrivsvårigheter. Mitt syfte är att få er att skriva bättre och sluta förpesta tillvaron för andra forummedlemmar. Att stava rätt är jättelätt, dock kommer detta tips inte förbättra er meningsuppbyggnad särskilt mycket, inte heller användandet av komma, punkt, mellanslag och satsradning.
För er som inte fattat nåt av det ni läst hittills hör till kategorin "personer med lässvårigheter", för er finns det inget hopp. För er övriga har jag tipset:
GOOGLE-verktygsfält!
http://toolbar.google.com/T4/intl/sv/index.html
I programmet finns en funktion som hjälper er att stava rätt med endast ett musklick!
För er som inte "orkar" har jag två tips:
- Energidryck på Lidl, 3:50 kr
- Orka inte skriva på allmänna forum mer
Glöm inte att berätta för era 14-åriga kompisar om denna underbara lösning!
Denna tråd skriver jag till alla er som blivit tappade i golvet med huvudet före och därmed har läs- och skrivsvårigheter. Mitt syfte är att få er att skriva bättre och sluta förpesta tillvaron för andra forummedlemmar. Att stava rätt är jättelätt, dock kommer detta tips inte förbättra er meningsuppbyggnad särskilt mycket, inte heller användandet av komma, punkt, mellanslag och satsradning.
För er som inte fattat nåt av det ni läst hittills hör till kategorin "personer med lässvårigheter", för er finns det inget hopp. För er övriga har jag tipset:
GOOGLE-verktygsfält!
http://toolbar.google.com/T4/intl/sv/index.html
I programmet finns en funktion som hjälper er att stava rätt med endast ett musklick!
För er som inte "orkar" har jag två tips:
- Energidryck på Lidl, 3:50 kr
- Orka inte skriva på allmänna forum mer
Glöm inte att berätta för era 14-åriga kompisar om denna underbara lösning!