HanneZ
Avställd
sigges skrev:2321954De som verkligen har dyslexi är det självklart synd om, men det finns en del människor som har det som ursäkt när dom i själva verket är korkade.
sigges skrev:2321954De som verkligen har dyslexi är det självklart synd om, men det finns en del människor som har det som ursäkt när dom i själva verket är korkade.
MikkE skrev:2321971Äh, bara man förstår vad skrivaren försöker att få fram.
Is this the matrix?Thermal skrev:2321975Nej, det ger ett riktigt dåligt intryck. Både här och i verkliga livet, skärp er för fan.
hållundan skrev:2321920Bodoe for president!
Många skyller på dyslexi. My ass säger jag. Lathet, okunskap och lathet är nog några pinnar närmare sanningen. All respekt för er som verkligen HAR dyslexi (magiskt nog verkar SH vara överrepresenterat av personer med dyslexi?). Ni borde väl dock bli än mer förbannade på latmaskarna som skyller på dyslexi, eller?
HanneZ skrev:2321952Ja alla var att ta i, men mer än ofta i denna typen av trådar. Så du tycker det är kul att dina åsikter retar upp folk, så trådstartaren får inte reta upp folk men du får göra det? Jaja...
Men dom som verkligen HAR dyslexi då? Jag känner två personer som jag vart vän med i över 15 år och de HAR dyslexi. Så förbannat kul kan det inte vara att läsa sådant här när man har svårigheter i att läsa och skriva!?hållundan skrev:2321920Bodoe for president!
Många skyller på dyslexi. My ass säger jag. Lathet, okunskap och lathet är nog några pinnar närmare sanningen. All respekt för er som verkligen HAR dyslexi (magiskt nog verkar SH vara överrepresenterat av personer med dyslexi?). Ni borde väl dock bli än mer förbannade på latmaskarna som skyller på dyslexi, eller?
Läs ovan.Thermal skrev:2321975Nej, det ger ett riktigt dåligt intryck. Både här och i verkliga livet, skärp er för fan.
UrbanTiger skrev:2322314Tycker att dom som inte kan stava rent och så borde bli avstängda i en månad eller två, pungt.
MikkE skrev:2322225Läs ovan.
Bodoe skrev:2321812Är du analfabet eller 14 år och har tonårsstora tår?
Denna tråd skriver jag till alla er som blivit tappade i golvet med huvudet före och därmed har läs- och skrivsvårigheter. Mitt syfte är att få er att skriva bättre och sluta förpesta tillvaron för andra forummedlemmar. Att stava rätt är jättelätt, dock kommer detta tips inte förbättra er meningsuppbyggnad särskilt mycket, inte heller användandet av komma, punkt, mellanslag och satsradning.
För er som inte fattat nåt av det ni läst hittills hör till kategorin "personer med lässvårigheter", för er finns det inget hopp. För er övriga har jag tipset:
GOOGLE-verktygsfält!
http://toolbar.google.com/T4/intl/sv/index.html
I programmet finns en funktion som hjälper er att stava rätt med endast ett musklick!
För er som inte "orkar" har jag två tips:
- Energidryck på Lidl, 3:50 kr
- Orka inte skriva på allmänna forum mer
Glöm inte att berätta för era 14-åriga kompisar om denna underbara lösning!
UrbanTiger skrev:2322314Tycker att dom som inte kan stava rent och så borde bli avstängda i en månad eller två, pungt.
Mr Helmut skrev:2322396
Rasism blir jag inte särskilt berörd av just pga att det inte berör mig men detta ämne gör faktiskt det.
Det är faktiskt inte fel att skriva "dom", även fast det är mer korrekt att skriva "de".Bärgren skrev:2322412De
Apa
Han bryr sig inte om rasism...typ.darth_igel skrev:2322427Vad menar du? Förklara...
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari