Stenungsundstråden

Hejlesen

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -97
Äntligen!!

Då var premiären gjord! 17 mil för att få hem Bettan! Hade ingen riktig aning om hur hojen var att köra men efter resan hem som visserligen bestod mestadels av tråkig motorväg så kände jag lite på den mellan Kungälv och Jörlanda och den kändes helt ok! :tummenupp

Du kan dina hojar Freding, denna kändes mer lättstyrd än Hyndan! :)

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
Då var premiären gjord! 17 mil för att få hem Bettan! Hade ingen riktig aning om hur hojen var att köra men efter resan hem som visserligen bestod mestadels av tråkig motorväg så kände jag lite på den mellan Kungälv och Jörlanda och den kändes helt ok! :tummenupp

Du kan dina hojar Freding, denna kändes mer lättstyrd än Hyndan! :)
:tummenupp Grattis!

absolut___

En Outsider
Gick med
11 Mar 2006
Hoj
Gsx-R
Vadå under två minuter. Nu är det så att jag vet att du har en låg väldigt låg två minuter. Passa på att skryta så länge du e snabbare än mig, :tungan

Sj har jag bara kört där en gång och då var det två minuter å en massa där till. Men är riktigt nöjd om jag kommer under två minuter ska låna Villys räknare så vi får se vad det blir för tider,

Riktigt ledsen men har inte blivit nån licen för mig än idioterna glömde av mig trots jag har ring tusen gånger, Så jag kommer tyvär bara kunna köra på sönda den 13. Så jag åker här ifrån på sönda morgon runt 6 tiden, I bilen tar jag med mig Villy så det finns plats ått Sandra å Linda om dem vill följa med och kolla. ? Ring mig, :tummenupp

P,s ute i dag med Paulas nya hoj blev hela 8 mil =) Den går bra för att vara en honda ändå, Men riktiga män kör SUZUKI :yoparty :yoparty

George ska med om det är honom du menar...min tid? under två minuter...du då? :tungan

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
Riktigt ledsen men har inte blivit nån licen för mig än idioterna glömde av mig trots jag har ring tusen gånger, Så jag kommer tyvär bara kunna köra på sönda den 13.

Vadå glömde? :huvet Hade du inte fått reda på var nånstans de skulle hålla till? Är själv inte så nöjd eftersom fredrik på KMK inte skickat vidare våra licenssökningar än, å inte fan svarar han i telefon...

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
merida
hmm

:näsblod ja men då kanske vi ska göra det tillsammans nästa gång i stället. jag kunde inte sist eftersom jag jobbade.. det får vi kolla upp.
eller vet du när nästa gång är?:rolleyes:

Vadå under två minuter. Nu är det så att jag vet att du har en låg väldigt låg två minuter. Passa på att skryta så länge du e snabbare än mig, :tungan

Sj har jag bara kört där en gång och då var det två minuter å en massa där till. Men är riktigt nöjd om jag kommer under två minuter ska låna Villys räknare så vi får se vad det blir för tider,

Riktigt ledsen men har inte blivit nån licen för mig än idioterna glömde av mig trots jag har ring tusen gånger, Så jag kommer tyvär bara kunna köra på sönda den 13. Så jag åker här ifrån på sönda morgon runt 6 tiden, I bilen tar jag med mig Villy så det finns plats ått Sandra å Linda om dem vill följa med och kolla. ? Ring mig, :tummenupp

P,s ute i dag med Paulas nya hoj blev hela 8 mil =) Den går bra för att vara en honda ändå, Men riktiga män kör SUZUKI :yoparty :yoparty

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
merida
haha

haha.. det har jag testat två gånger,,

men sen kom jag på att det finns bromsar på hojen... efter det funkade det kanon :D

Under 2 minuter:va Jaha....tur man e i gatgruppen så man slipper hälsa på lekakulorna efter flygrakan....:hihi

:( Okej då, får väl köpa mig en Hynda igen då....:hihi

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
merida
gentlemanna manér.

bromsen är fartens värsta fiende...tänk på det :mattias

japp sant gubben :tummenupp ...

men det är av ren respekt för andras intresse av sporten jag använder bromsen :såjaponken skapar mer gemenskap på banan.. :arsele

igentligen tänkte jag inte köpa nya bromsar i år... men när ni "andra" skulle beställa tänkte jag att det är bäst att jag gör det med. :rolleyes:

för att inte väcka misstankar.. hihi

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad
Var ut en sväng igår....det var tomt i Stenungsund...inte en hoj. Jo, tror det var Heljesen jag möte strax innan Stenungsund. Det kanske finns fler gixrar med den färgkombinationen där ovan?

Tog en lite för lång tur så det var djävligt kallt mot slutet....men varmt i själen...:)

Åkte upp mot ödsmål, lilla edet och via romelanda, kungälv....

En vecka till Anderstorp....:Bugar

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
merida
ok

Var ut en sväng igår....det var tomt i Stenungsund...inte en hoj. Jo, tror det var Heljesen jag möte strax innan Stenungsund. Det kanske finns fler gixrar med den färgkombinationen där ovan?

Tog en lite för lång tur så det var djävligt kallt mot slutet....men varmt i själen...:)

du var inte med resten av gbg gänget eller ,,, såg 6 av dom vid 17 tiden i Stora Höga, dom kör alltid den turen med ,, ??? :tummenupp

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Husa m.m

Då var du nog där vid fel tid ja mötte säkert 30 hojjar i stenungsund-ödsmål under gårdagen.:tuttar

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad
Jo, det blev lite sent...blev kvar på jobbet längre än planerat.....:mad:

Men men, en gnutta sol i helgen så ska jag kunna brumma förbi igen...:)

:hojsmilie

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...