freding
en Outsider...
bara två veckor kvar nu, å mina kraschkåpor har kommit...
Grattis!Då var premiären gjord! 17 mil för att få hem Bettan! Hade ingen riktig aning om hur hojen var att köra men efter resan hem som visserligen bestod mestadels av tråkig motorväg så kände jag lite på den mellan Kungälv och Jörlanda och den kändes helt ok!
Du kan dina hojar Freding, denna kändes mer lättstyrd än Hyndan!
bara två veckor kvar nu, å mina kraschkåpor har kommit...
Har gubbarna för tider¨på Anderstorp ?
Puuh a jävlit nära nu allso. = ) Ska Ninja man med nu eller ?
George ska med om det är honom du menar...min tid? under två minuter...du då?
Riktigt ledsen men har inte blivit nån licen för mig än idioterna glömde av mig trots jag har ring tusen gånger, Så jag kommer tyvär bara kunna köra på sönda den 13.
Vadå under två minuter. Nu är det så att jag vet att du har en låg väldigt låg två minuter. Passa på att skryta så länge du e snabbare än mig,
Sj har jag bara kört där en gång och då var det två minuter å en massa där till. Men är riktigt nöjd om jag kommer under två minuter ska låna Villys räknare så vi får se vad det blir för tider,
Riktigt ledsen men har inte blivit nån licen för mig än idioterna glömde av mig trots jag har ring tusen gånger, Så jag kommer tyvär bara kunna köra på sönda den 13. Så jag åker här ifrån på sönda morgon runt 6 tiden, I bilen tar jag med mig Villy så det finns plats ått Sandra å Linda om dem vill följa med och kolla. ? Ring mig,
P,s ute i dag med Paulas nya hoj blev hela 8 mil =) Den går bra för att vara en honda ändå, Men riktiga män kör SUZUKI
George ska med om det är honom du menar...min tid? under två minuter...du då?
Men riktiga män kör SUZUKI
Under 2 minuter Jaha....tur man e i gatgruppen så man slipper hälsa på lekakulorna efter flygrakan....
Okej då, får väl köpa mig en Hynda igen då....
haha.. det har jag testat två gånger,,
men sen kom jag på att det finns bromsar på hojen... efter det funkade det kanon
bromsen är fartens värsta fiende...tänk på dethaha.. det har jag testat två gånger,,
men sen kom jag på att det finns bromsar på hojen... efter det funkade det kanon
bromsen är fartens värsta fiende...tänk på det
Var ut en sväng igår....det var tomt i Stenungsund...inte en hoj. Jo, tror det var Heljesen jag möte strax innan Stenungsund. Det kanske finns fler gixrar med den färgkombinationen där ovan?
Tog en lite för lång tur så det var djävligt kallt mot slutet....men varmt i själen...
Åkte upp mot ödsmål, lilla edet och via romelanda, kungälv....
En vecka till Anderstorp....
Var ut en sväng igår....det var tomt i Stenungsund...inte en hoj. Jo, tror det var Heljesen jag möte strax innan Stenungsund. Det kanske finns fler gixrar med den färgkombinationen där ovan?
Tog en lite för lång tur så det var djävligt kallt mot slutet....men varmt i själen...
Åkte upp mot ödsmål, lilla edet och via romelanda, kungälv....
En vecka till Anderstorp....
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |