Orättvist att jag ska behöva tjööpa när alla andra bara kan ta!Står en svart räjser med ditt namn på i Enskede Anna !! MIN !!! TJÖÖÖP !!
Det är bara för att du e så kinkigDet här är MIN tråd, och det är JAG som inte har nåt åkbart!
Orättvist att jag ska behöva tjööpa när alla andra bara kan ta!
Ställ ut den på gatan istället så hämtar jag den!
Ja, man är ju inte som Geggamojja som tydligen kan tänka sig vad som helst!Det är bara för att du e så kinkig
Hörs ju på namnet lixom...Ja, man är ju inte som Geggamojja som tydligen kan tänka sig vad som helst!
Hörs ju på namnet lixom...
Hur har det gått Anna?
Trist Anna! Ska hålla utkik efter den. Du får gärna låna Jerkers hoj hela säsongen, han fikar ju ändå bara.
Tyvärr verkar Jerker förstått vartåt det barkar så han har lagt ut sin på annons! *Snålkewk*
Puts väck tyvärr, inte hört nåt.
Du fick ju ett gilla direkt som tack för förslaget.Mitt förslag då? Det innehöll ju inte heller några former av snusk och förnedring. Var det därför du ratade det?
Du fick ju ett gilla direkt som tack för förslaget.
Men jag ratade det för att jag inte kan skruva, så jag kan inte köpa en gammal häck då heller. Och så är jag inte ens redo att rusa ut och köpa hoj, jag behöver nog lite tid på mig att kolla, fråga kunniga, och jämföra hit och dit.
Nu får jag låna hoj på GR, vilket jag är så tacksam över. Men inom nån vecka måste jag nog bestämma mig för nyköp, annars tappar jag hela säsongen.
Ja du ser, inte ens sånt där vet jag! Jaja, jag försöker mest låta bli att tänka på eländet just nu, orkar inte ta till mig det riktigt. Blir så deppig när jag tänker på att rödtottan kanske ligger alldeles ensam skadad nånstans ute i skogen.Varför ska du skruva? En dylik tingest är ju skottsäker om inte händige Harry har varit och "förbättrat" konstruktionen! :kvalitetssäkrat
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|