Sthlmsåkatråden

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Gulleplutt! När ska vi ta vår lilla tur då?

sen du frågade mig har det väl kommit 2m konstant ihållande nederbörd... Och nu har jag en nedplockad hoj :( Ska försöka slänga ihop den innan onsdag, sen måste den provköras innan fredag :)

Så en kväll mellan idag och fredag med fint väder så ska vi steka er, hårt ;)

-@

MacRabbit

Oskyldig
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
CB500F 1978, F650GS 2007
sen du frågade mig har det väl kommit 2m konstant ihållande nederbörd... Och nu har jag en nedplockad hoj :( Ska försöka slänga ihop den innan onsdag, sen måste den provköras innan fredag :)

Så en kväll mellan idag och fredag med fint väder så ska vi steka er, hårt ;)

-@

:pannkyss Ser framemot det!

Men nu alltså, utan tärningsstekning ses vi vid mc donalds handen kl 11.30, On topic :)

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
tss, antagligen ståtligare än någonsin bara ett par gängpaj och donken-burnouts mognare ;)

-@

:mad: Ska du med till Rörken idag din lilla kerub?
Eller har du blivit för fin för det efter din lyckade storbanedebut? ;)
/J

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
:mad: Ska du med till Rörken idag din lilla kerub?
Eller har du blivit för fin för det efter din lyckade storbanedebut? ;)
/J

Någon som skvallrat?! :)

Hade det varit så väl att mor inte lockat mig med grillat och att min hoj var någorlunda i en bit hade jag gärna slagit följe, idag väger förhindren något tungt bara.

-@

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Någon som skvallrat?! :)

Hade det varit så väl att mor inte lockat mig med grillat och att min hoj var någorlunda i en bit hade jag gärna slagit följe, idag väger förhindren något tungt bara.

-@

Ja det var flera i Skitsnack-mc gänget som pratade imponerat om hur du snurrade upp literhoj efter literhoj :hihi

Ät bara, ät och bli tung, så ska jag köra ifrån dig på Barkarby på onsdag! :tungan

/J

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Ja det var flera i Skitsnack-mc gänget som pratade imponerat om hur du snurrade upp literhoj efter literhoj :hihi

Ät bara, ät och bli tung, så ska jag köra ifrån dig på Barkarby på onsdag! :tungan

/J

:rodnar väldigt smickrande, jag log från det att jag satte första varvet tills det att jag somnade den kvällen... ska köra på lördag igen om inget oförutsett händer.

På onsdag ska jag åka något helt annat, förhoppningsvis är den i orangepearl och slår din motorvolym ;)

-@

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
:rodnar väldigt smickrande, jag log från det att jag satte första varvet tills det att jag somnade den kvällen... ska köra på lördag igen om inget oförutsett händer.

På onsdag ska jag åka något helt annat, förhoppningsvis är den i orangepearl och slår din motorvolym ;)

-@

va ska du åka GW å ha korvätar hjälm?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras