S.a.n.d.m.a.n.
...
mötte 2 Mc snutar med korvätare hjälm i lördags.. de tyckte ja körde för fort..
Kor Vätar Hjälm ??
![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)
mötte 2 Mc snutar med korvätare hjälm i lördags.. de tyckte ja körde för fort..
väldigt smickrande, jag log från det att jag satte första varvet tills det att jag somnade den kvällen... ska köra på lördag igen om inget oförutsett händer.
På onsdag ska jag åka något helt annat, förhoppningsvis är den i orangepearl och slår din motorvolym
-@
Kom till Barkarby då, jag kan köra ifrån dig fast du sittander på en potent vinge. Det behöver inte vara din 750. Jag är storsint.
/J
Nah, det ska ju regna, sådant står jag inte ut med... Det blir pula och dona inför helgens äventyr instället!
-@
Usch då, då går det ju inte, HD är luftkylda maskiner, jag är noga med sånt.
Då får jag sitta hemma i garaget, polera kolvarna och sticka wodoo-nålar i Bröli-modellen.
någon på norra sidan som ska ut o gasa lite inom det närmsta?? =)
Jag är på!
Har:
Tjärat taket på garaget
Klippt gräset
Fixat en killes laddproblem och bromsproblem
Städat
Klippt ett träd
Laddat ett batteri
Så jag har gjort mig förtjänt av en åktur!!
När var hur?
det har du ju absolut gjort... självklart stack jag några minuter innan ditt svar =/
Någon/några som ska ut och brumma idag? Eller alla kanske redan har tagit och åkt?
Jag och några till skall dra en repa i Sörmland i morgon. Vi ses vid Rosenhill 10:00. Grovplaneringen är Rosenhill - Nyköping - Eskilstuna - Rosenhill. Häng på om det passar![]()
Jag och några till skall dra en repa i Sörmland i morgon. Vi ses vid Rosenhill 10:00. Grovplaneringen är Rosenhill - Nyköping - Eskilstuna - Rosenhill. Häng på om det passar![]()
Blev ju kalasfin tur idag! Kul att TheElmer hittade också!
Undrar hur många kurvor man tar på en sån här långtur? Skönt som fan var det i alla fall! Undrar hur många mil det kan ha blivit idag?
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |