Henning!
Hör av dig till en gammal släkting! NU!
Jag vill åka med!
Kör gärna i grupp där en riktigt ivrig XL600R hänger med.
/H
Kör gärna i grupp där en riktigt ivrig XL600R hänger med.
/H
Låter riktigt kul att köra i klunga. Hur långt kör ni? klunsar om vem som bjuder på fikat?
Kan berätta att så många garv som dom här mötena och samåkningarna ger är värt precis varenda försäkringskrona, soppapeng, och hamburgare på McD.
MOBBING
Borde vara förbjudet
Å till det allvarliga... Ödmjuka, riskmedvetna och prestigelösa måste jag säga är dem trevligaste att åka med De som gärna lägger ribban några snäbb under vad de tror sig klara.
-@
Nåja en brusten kedja under ivrig testkörning på min aldeles egna testraka hindrade mig från att deltaga
Eller kanske räddade en från att frysa ihjäl , för inte faan va de väl varmt eller?
Va roligt ni verkar ha Jag vill också hänga med på lite Onsdagsrepor. Roppet e att jag inte har nån R-hoj längre. Xfader har sagt att jag kan ta hans, men han kör ju alla onsdagsrepor själv
Så om det e nån som har en snabb R-hoj över en onsdag kan jag vara barnvakt. Isf skulle jag kunna leda en "Snabbare än snabbast"-grupp. Där vi försöker hålla oss mellan Mach 0.2- Mach 0.3 lite beroende på geografin.
Burrrrr, vad kallt det var efter stoppet i Gottröra. Frös säkert i 2 timmar efter att man hade landat hemma.
Tack för att man fick hänga med på turen´. Sorry att ni blev tvungna att dra ner på tempot för min skull bara. Hillbilly fick köra i sakta mak för en gångs skull, rumpan bakom mig. Ingen bakhjulsåkning där inte, hahaha. Den roligaste sträckan var mellan Lunda och Gottröra tyckte jag. Hänger gärna på fler gånger om det är okej, men det får gärna vara lite varmare.
Kramizar Mitza
Började lite kul som vanligt på Donken i Väsby..
OBS. Lägg märke till bild nr:5..INGET fransställ ala HD
Ja det blev inte så många bilder..Men så va vi inte många heller som trotsade kylan.
Det var inte sommar på Bogesundsvägen heller direkt. Det var nog mitt längsta fika i Waxholm någonsin. McRabbit var vänlig nog att hålla mig sällskap medan jag kurerade tandhackandet med kaffe. Tack för sällskapet.
Ja VI hade det inte direkt varmt heller,Fick lov att gruppkramas för att hålla värmen....(Skojjar lite bara)..
Så många sporthojar, man kommer få peniskomplex den dagen man är ute och snurrar med er
Du vill ju ändå inte snurra med oss "gamlingar" har jag hört...
Det var mer än jag visste
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |