Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
Hm...åka till McD i Upplands Väsby är långt....för att sedan dra sej mot brostugan....Om jag hakar på så blir det nog vid Brostugan jag möter upp. Känner ju iallafall igen smasseman så det löser sej säkert :tummenupp

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
smasseman skrev:
Det funkar ju, om vi inte åker autoban till brostugan. För då är det ju ingen mening med att träffas i väsby. Men du har säkert en smart färdplan mellan donken och stugan så jag litar på dig. Vi sätter oss väl inte och fikar bort kvällen på stugan?!

Nej vi tänker inte fika bort kvällen, ingen risk! Tyvärr finns det ju inga sådär fantastiskt roliga vägar mellan Väsby och Brostugan precis, men det lär ju inte bli E4:an i allafall!
Annars kan vi ju ses där för er som inte vill ta genvägen via Väsby :rolleyes:

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
:mad: Nä nu jävlar Benkar!!! Nu ska du sluta snacka skit om min älskade Italienare!! :7peta
Den funkar alldeles utmärkt nu igen ska jag be att få påpeka!
Bara för att min käre make gräver upp eran fina grusplan så e det ju inte min söta lilla Falcos fel! Den gör bara som den blir tillsagd!
Hörde att stackars Jocke fick en del stenar över sig oxå... :hihi
benkar skrev:
Nä, vem hinner fika när man kör Italiensk och istället måste mecka hela kvällen.... :D

:pannkyss

/B

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Då ses vi senare idag då :) Blandar i lite extra 2-taktsolja bara för dig. :tummenupp

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
bikerwoman skrev:
:mad: Nä nu jävlar Benkar!!! Nu ska du sluta snacka skit om min älskade Italienare!! :7peta
Den funkar alldeles utmärkt nu igen ska jag be att få påpeka!
Bara för att min käre make gräver upp eran fina grusplan så e det ju inte min söta lilla Falcos fel! Den gör bara som den blir tillsagd!
Hörde att stackars Jocke fick en del stenar över sig oxå... :hihi

OK, jag ger mig, förlåt, :pannkyss Handlar således om att din make helt enkelt inte kan hantera gasen... :tungan

/B

Last edited:

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
bikerwoman skrev:
Skojar om vad? Att jag e kvinna eller att jag aldrig blivit stoppad?
Att anledningen till att du inte blivit stoppad beror på det faktum att du är en kvinna.

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Jag ska sitta och få skäll på ett utvecklingsamtal klockan 17, man jag ska försöka hinna iväg ändå. :)
Men vad är det för mening med att träffas i väsby om vi ändå ska söderut? kan vi inte utgå ifrån Sveav. eller brostugan klockan 18-18:30?

smasseman

Snart är vi tillbaka igen :-/
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
CBR 600 -87
Jag är så där lagom sugen på att åka till besiktningsplatsen brostugan utan mönster på framdäcken och obesiktigad hoj.

Vet ni vart ni ska efter besöket på stugan så kan vi kanske träffas efter att ni har varit där och fikat? Är det någon mer som inte vill åka till stugan så kanske vi kan träffas på McD Sveavägen?

KalleBalik

Karata!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag tycker att pickuptrucks är tuffare än hojar
smasseman skrev:
Jag är så där lagom sugen på att åka till besiktningsplatsen brostugan utan mönster på framdäcken och obesiktigad hoj.

Vet ni vart ni ska efter besöket på stugan så kan vi kanske träffas efter att ni har varit där och fikat? Är det någon mer som inte vill åka till stugan så kanske vi kan träffas på McD Sveavägen?

McD Sveavägen låter bra tycker jag, är inte heller speciellt sugen på brostugan...vilken tid passar dig?

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
smasseman skrev:

Jag är sugen på att rulla till Jorbrorakan och leka lite tillsammans med Johanrehn80 och förhoppningsvis de vi åkte bulten med smasseman samt 1 jobbarkompis.

Efter lite lek kanske dra till tullinge och leka lite mera :näsblod

Men McD sveavägen är ok också om vi inte ska ut mot Handen.

Bara det blir en blandning av att träffa nytt folk, leka och köra kurviga vägar i den ordningen.

Du har ju mitt nummer smasseman (Har ju tappat bort ditt) så hör av dej om du fortfarande vill ha med mej förstås :pannkyss

Kollar annars in här igen vid 16 tiden för att uppdatera mej.

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
En som fixas...
R1 wannabe skrev:
Jag är sugen på att rulla till Jorbrorakan och leka lite tillsammans med Johanrehn80 och förhoppningsvis de vi åkte bulten med smasseman samt 1 jobbarkompis.

Vilken tid tänkte du/ni leka i Jordbro? Jobbar här ute så det vore att sluta upp runt lite nya människor :tummenupp

//TwinSucker

smasseman

Snart är vi tillbaka igen :-/
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
CBR 600 -87
R1 wannabe skrev:
Men McD sveavägen är ok också om vi inte ska ut mot Handen.

Tänkte sticka från vtorp kl 18, så säg en plats utanför stan så är jag där kl 18:30. Funkar det?
Säger du i jordbro så måste du speca lite mer för jag hittar inte i jordbro.

KalleBalik

Karata!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag tycker att pickuptrucks är tuffare än hojar
Jag hittar rätt dåligt jag med, men jag hittar till Donken sveavägen :rolleyes: Någon som vill möta upp mig där?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll