Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Elektronen

laddar fullt!
Gick med
9 May 2004
Hoj
..har ingen nu, vilken ska jag välja?
smasseman skrev:
Nej det ska du inte göra. Jag vill åka med dig så klart men åker du till brostugan så vågar jag inte följa med. Dels för att min hoj inte är tipp topp och dels för att jag inte vill riskera att hamna i fika-träsket. :tungan
Sveavägen kl 18 passar mig perfekt.

fÅr man joina vid donken i dag?... :va tror jag åker en runda före..

wheelieman

I 300 kan ingen höra dig skrika
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Den enda jag har kvar står i bokhyllan
TwinSucker skrev:
Du är välkommen på Twinträffen oxå :tungen

Jag tänkte också smyga förbi och se om man kunde åka med, blir det så många den dagen så kan man ju bara inte missa detta.
Få se nu, jag kan ju alltid dra ur två tändstift...det jobbiga blir väl och få motorfan i vinkel.... :va men med ett ordentligt bändjärn så kanske det går :rolleyes:

Får man följa med längst bak och skämmas med en rad fyra annars....känns enklare :hihi

Nilles

Saknar vintern som f*n!!
Gick med
5 Jul 2004
Hoj
R6 -00 Bana, KTM 350 EXC SIX DAYS
TwinSucker skrev:
Så att du kan ligga bakom och lyssna på mullret som vanligt :tungan

När ska du inse att det är en twin (eller diesel som du fördrar att säga) du vill ha :va

Men men, du ska nog se att det blir man av dig oxå en vacker dag :rofl

//Mullergivaren

Men att det är en diesel är väl inget förtal, men efter att ha lyssnat på "masen" (tommy) som bor här bredvid så trodde jag att de va någon gammal rysk fiskebåt (hörsägen) du körde.. :lol :rofl :hihi

Får nog med både honom å mig å vi startar i Tungelsta runt 20:00 när han får ihop sin hoj så jordbro vore ju skoj!!

/Johan

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
En som fixas...
Nilles skrev:
Men att det är en diesel är väl inget förtal, men efter att ha lyssnat på "masen" (tommy) som bor här bredvid så trodde jag att de va någon gammal rysk fiskebåt (hörsägen) du körde.. :lol :rofl :hihi

Får nog med både honom å mig å vi startar i Tungelsta runt 20:00 när han får ihop sin hoj så jordbro vore ju skoj!!

/Johan

Jag säger bara en sak... Jag----> :fatta! <-----Masen

Säg till att han ringer, jag sticker till donken nu.

wheelieman

Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Sweedo skrev:
Har du inte en hall att måla eller en båt att polera? :7peta

Har inte du en katt att strypa.... :D , för den är väl fortfarande i livet :3freak

Båten hinner jag färdigt med innan dess, börjar bli för mycket garage nu, vill ut och åka hoj också :banana

wheelieman

Gick med
11 Mar 2003
Hoj
TwinSucker skrev:
Vi gör så här...vi säger som Triggerhappy gör...Du har en "dubbel paralelltwin i rak formation" så är det löst :hihi

Funkar som förklaring för mig också... :rofl

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
wheelieman skrev:
Har inte du en katt att strypa.... :D , för den är väl fortfarande i livet :3freak
Båten hinner jag färdigt med innan dess, börjar bli för mycket garage nu, vill ut och åka hoj också :banana
Sally kan få slåss med dig någon gång när du vågar titta förbi, fegis :hihi
När skall vi boka in båtturen dårå?? :fatta! :tungan

wheelieman

Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Sweedo skrev:
Sally kan få slåss med dig någon gång när du vågar titta förbi, fegis :hihi
När skall vi boka in båtturen dårå?? :fatta! :tungan

Såja, fika hemma hos er snart med andra ord...hmm fast det där fyrbenta psykot får du låsa in :jisses

Båtturer ska det bli många i sommar, ni är välkommna..... Några badturer lär det väl inte bli än men det finns ju skärgårdskrogar :banana

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Eftersom jag varken har tvin eller slakfyra brummar jag på eget håll ut mot Bulten. :banana

DARKDEVIL

Darkdevil
Gick med
4 May 2005
Hoj
Kawazaki ZX-12R -04
:huvet Sorry! Men det blev inget av för mig......plikten kallar och då är det bäst att lyssna! J....t synd för det verkade bli en del folk :yoparty Fortsätt skriva på denna länk så tar vi det i morgon eller övermorgon etc...... :banana :fyllisar
Kör som fan!!!! Hoppas ingen rök med ikväll :kulspruta

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Ingen strök med i vårat gäng i alla fall, blev en liten lagom tur ut på Svartsjölandet och sen med färjan till Röda cafét i Fittja som precis hade lyckats stänga när vi kom dit så det blev ingen fika :(

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
Vi hade riktigt roligt inne i Jorbro industriområde under större delen av kvällen.
När jag sen skulle hem och kom ut på "stora" Jordbro rakan var det flera andra som "lekte" tills farbror blå kom. Vet dock ej om alla kom undan.

Nilles

Saknar vintern som f*n!!
Gick med
5 Jul 2004
Hoj
R6 -00 Bana, KTM 350 EXC SIX DAYS
Sveavägen såg vid 21 tiden ut som en samlingsplats för donut & kaffe ätarna.. Det va en väldigt nitisk herre i goretexställ och pickadoll som gick och jagade folk med snygga reggplåtshållare och eventuella trasiga lampor.. :huvet För att inte tala om blanka däck som ju är rent livsfarligt!! :3freak

/Johan

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
bikerwoman skrev:
Hoppas vi inte ska hänga där i evigheter utan att vi kommer iväg och kör lite :tummenupp

Jo tack det ska vi komma ihåg :)

Glömde tacka för turen, trots att det inte blev någe fika så va det kalas.
Kanske lite mycket stadstrafik för min och hojens del, temperaturen skena och kramp i vänster hand, men det va det värt.

Ses nästa sväng.

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
En som fixas...
Vi pep iväg från Donken när Bumsen började bli allt för närgångna :mad:
Två hojar och två trafipaxbilar va det där när vi stack, så det blev en sväng till kyrkogården men det va väldigt städat där.

Det ser ut som om det är deras taktik för iår att komma till Donken och börja knata runt med sitt besiktningsblock och se allmänt jobbiga ut.

Har inget emot blåljusen för övrigt men tycker att dom är lite väl larviga nu...

//TwinSucker

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...