Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
bikerwoman skrev:
:D :D Sånt som kallas äkta kärlek kanske?
Det måste det vara.....jag menar tänk dej själv att stå ut med en gubbe som mitt uppe i 40-årskrisen fått för sej att köpa en R1a!!!!!!!

Kan bara sammanfattas med ett ord: Patetiskt..... :rolleyes:

Men fy f.. vad kul det är att vara 20 igen :Bugar

Ps. Var vid McD på sveavägen i onsdags, och jag måste bara säga att jag är i gott sällskap :) Fanns många där med sporthojjar som hade alla "symtom" som finns i skolboken på att bli medelålders, tunnhåriga, begynnande gubbmage (eller klädsamt fyllig som det så fint omskrivs) och med senaste "bravaden" på läpparna. Ds

Mr *

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2005
Hoj
HM 450
-inte alls,

R1 wannabe skrev:
Det måste det vara.....jag menar tänk dej själv att stå ut med en gubbe som mitt uppe i 40-årskrisen fått för sej att köpa en R1a!!!!!!!

Ps. Var vid McD på sveavägen i onsdags, och jag måste bara säga att jag är i gott sällskap :) Fanns många där med sporthojjar som hade alla "symtom" som finns i skolboken på att bli medelålders, tunnhåriga, begynnande gubbmage (eller klädsamt fyllig som det så fint omskrivs) och med senaste "bravaden" på läpparna. Ds

He he, det är aldrig försent att göra saker som är roliga, när man slutar med det så slutar man att leva och kanske blir en gringubbe i värsta fall.
Själv skall jag ta banlicens i maj..hade liksom inte riktigt ekonomin när jag var i 20-30 årsåldern...

mvh,

eightball

Attero Dominatus
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR 750 -00
R1 wannabe skrev:

Kom ihåg att man blir aldrig äldre än man känner sig :7peta :mattias :smasha

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Hightuned skrev:
Det va riktigt mager idag typ 5 hojar vid Rosenhill. :tummenner

Vid 12.30-tiden var det riktigt tjockt med hojar, eländigt lång kö för att få shoppa fika, och knappt en sittplats kvar. Men kom lite regn, skrämde väl bort folk. Vägarna i hyfsat skick, dock lite grus i några av kurvorna på Slingerbulten om man kör mot Tungelsta...

Får se hur vädret blir imorgon.... gav ju lite mersmak att få ut och gasa lite :)

/B

Bifogat

• 01.jpg
    01.jpg
    125.5 KB · Visningar: 76

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Hightuned skrev:
Det va riktigt mager idag typ 5 hojar vid Rosenhill. :tummenner
Vi va väl en 40 hojar från Rapido som rulla in vid 12-tiden så helt tomt var det inte.

Edit: Sen som vanligt, Benkar är alltid på hugget. Tack för en grå men trevlig liten tur idag.

Last edited:

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mille-R skrev:
Vi va väl en 40 hojar från Rapido som rulla in vid 12-tiden så helt tomt var det inte.

Edit: Sen som vanligt, Benkar är alltid på hugget. Tack för en grå men trevlig liten tur idag.

Ja, lyckades t.o.m ta några bilder... :rolleyes: http://www.rapido.se/image_view/view_events.php4?&view=276&ev_id=276 Vårrundan var/är öppen även för icke-medlemmar, och var väl ett par stycken som noterat rundan på PåGång-sidan, bl.a en MCEare.. får kanske göra bättre reklam nästa år... eller köra en repris till helgen... :) Nu är det dags för After-Vårrunda-Grillkväll!

/B

tomasni

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2004
Hoj
TDM 900A '08
Tack Benkar för rundan idag !

Mersmak ..... vädret blir nog bra imorgon .....
/Tomas ( "MCEarn" )

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
benkar skrev:
Vid 12.30-tiden var det riktigt tjockt med hojar, eländigt lång kö för att få shoppa fika, och knappt en sittplats kvar. Men kom lite regn, skrämde väl bort folk. Vägarna i hyfsat skick, dock lite grus i några av kurvorna på Slingerbulten om man kör mot Tungelsta...

Får se hur vädret blir imorgon.... gav ju lite mersmak att få ut och gasa lite :)

/B

Då ber jag om ursäkt stannde till där vi 14 snåret.

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
DARKDEVIL skrev:
:fyllisar NÄ INTE IKVÄLL....MEN IMORGON EFTER 15.00 SUGEN? :confused: :yoparty
Sugen är jag alltid, men imorgon sitter man fast i dotterns handbollsturnering....fast på kvällen är man ju fri :)

DARKDEVIL

Darkdevil
Gick med
4 May 2005
Hoj
Kawazaki ZX-12R -04
svar r1 wannabe

efter 15,00 imorgon kan jag åka till gryningen!!!!! säg bara var, när, hur!!! :squid

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skitväder i det här landet... Började just fundera på en liten hojrunda, så kommer en eländig regnskur.... :mad:

/B

streetfighter1

För******
Gick med
14 Sep 2003
Hoj
Fighter Honda CBR900 -96/-97, Huskvarna 258
benkar skrev:
Skitväder i det här landet... Började just fundera på en liten hojrunda, så kommer en eländig regnskur.... :mad:

/B

Jag funderar fortfarande för i Å-berga regnar det inte...men det ser mörkt ut.
Hmmm.... :confused:

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
streetfighter1 skrev:
Jag funderar fortfarande för i Å-berga regnar det inte...men det ser mörkt ut.
Hmmm.... :confused:

Vräker ner här i Årsta, och har gjort det rätt länge, med lite uppehåll emellanåt, men rakt söderut skiner solen... :mad: Skulle ha åkt iväg tidigare, så hade det säkert varit torrt, och bara lite blött på vägen hem, det är OK, men åka iväg i regn suger... :gnissla Men, men, kommer kanske någon dag det inte regnar.... :)

/B

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...